Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Post by matt »

Volgens mij is er geen andere techniek om van FC Teams te winnen, dan uit te gaan van je eigen kracht. FC Teams hebben geen manager dus passen hun opstelling ook niet aan aan de jouwe of iets dergelijks. Ze spelen normaal gezien ook steeds met dezelfde waarden qua agressie en stijl, alsook dezelfde tactiek.
Meestal zitten deze FC Teams met een aardig aantal geblesseerden/geschorsten en zijn de aanwezige spelers ook niet optimaal qua fitheid + moraal waardoor je evenzeer kans maakt om te winnen als minder sterk team, indien je degelijk je spelers onderhoudt natuurlijk.
Alle opstellingen worden als 'even sterk' gezien, er is dus geen minderwaardige opstelling die bv. 3-4-3 zou zijn, als identieke spelers worden gebruikt. Je hebt wel geen identieke spelers (of het zou al zeer flink moeten treffen), dus pas de opstelling zo goed mogelijk aan aan je eigen sterkte. En verzorg ook uiteraard je matchinstellingen (aanpassen aan agressie scheids bv, hetgeen een fc team dus niet doet)
arnie
Team President
Posts: 764
Joined: Fri Jun 02, 2006 5:49 pm

Post by arnie »

als ik een wedstrijd speel en kijk naar mijn lineratings is mijn aanval altijd veel lager dan middenveld en verdediging dus heb ik goeie aanvallers gekocht en taktiek kick en rush maar toch blijft mijn aanval veel zwakker hoe komt dat?
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

arnie wrote:als ik een wedstrijd speel en kijk naar mijn lineratings is mijn aanval altijd veel lager dan middenveld en verdediging dus heb ik goeie aanvallers gekocht en taktiek kick en rush maar toch blijft mijn aanval veel zwakker hoe komt dat?
Je speelt wellicht met 2 aanvallers. Het is dan normaal dat je middenveld (3 of 4 spelers) en verdediging (4 of 5 spelers) in het totaal beter scoren. Het is pas wanneer je met 3 aanvallers speelt dat je hoge aanvalsratings zult halen. Maar dan zal je middenveld (met 3 spelers) lagere ratings halen.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
arnie
Team President
Posts: 764
Joined: Fri Jun 02, 2006 5:49 pm

Post by arnie »

ik speel met 4-3-3
Martini
Team Manager
Posts: 123
Joined: Tue May 09, 2006 5:34 pm
Location: Flippo
Contact:

Post by Martini »

arnie wrote:ik speel met 4-3-3
Danheb je betere middenvelders dan aanvallers é ! hoe grrot is het verschil?
Image
Seizoen1: 12DE in G.552
Seizoen2: 6DE in G.552
Seizoen3: 3de in G.552
Seizoen4: 1ste in G.552
arnie
Team President
Posts: 764
Joined: Fri Jun 02, 2006 5:49 pm

Post by arnie »

laatste match 6%
Belfast_Giants
Team President
Posts: 555
Joined: Fri Oct 06, 2006 12:13 am
Location: Nederland

Vraagje over transfer forum

Post by Belfast_Giants »

Vraagje,
Mischien zit ik wel helemaal verkeerd maar ik zag alleen maar transfers in het transferforum staan dus.

hele stomme vraag komtie dan.. what bedoeld iedereen met UP.. ?
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Re: Vraagje over transfer forum

Post by Den Uier »

Met hoeveel fitheid gaat een keeper van 30 jaar omhoog elke dag 10% of 15% en was dat niet t.e.m. hun 33 ste ?

Thx :wink:
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
fcbjorre
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4635
Joined: Tue Mar 21, 2006 9:31 pm
Location: torhout

Re: Vraagje over transfer forum

Post by fcbjorre »

Belfast_Giants wrote:Vraagje,
Mischien zit ik wel helemaal verkeerd maar ik zag alleen maar transfers in het transferforum staan dus.

hele stomme vraag komtie dan.. what bedoeld iedereen met UP.. ?
dacht het transfer onderwerp weer omhoog moet gaan
Bruges Till I Die
kendedecker
Team President
Posts: 865
Joined: Wed Aug 10, 2005 11:23 am
Location: Beringen

Re: Vraagje over transfer forum

Post by kendedecker »

Belfast_Giants wrote:Vraagje,
Mischien zit ik wel helemaal verkeerd maar ik zag alleen maar transfers in het transferforum staan dus.

hele stomme vraag komtie dan.. what bedoeld iedereen met UP.. ?
Is gewoon om het topic weer vanboven te krijgen. De meeste managers bekijken alleen de eerste topics en gaan niet zien op de tweede of derde pagina. En als je topic op pagina 3 staat heb je weinig kans dat iemand je topic leest. En dat wil dan weer zeggen dat er mogelijks minder mensen gaan bieden op je speler.
Manager van Team De Decker

Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
TheDemper
Assistant Manager
Posts: 62
Joined: Fri Sep 29, 2006 2:35 am

Post by TheDemper »

ahh natuurlijk..

hetzelfde wat op andere forums een *bump* word genoemd

dat ik daar zelf niet aan dacht
alisa
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2550
Joined: Thu Jul 14, 2005 1:49 pm
Location: Fryslân, Nederland
Contact:

Post by alisa »

Martini wrote:
arnie wrote:ik speel met 4-3-3
Danheb je betere middenvelders dan aanvallers é ! hoe grrot is het verschil?
dat hoeft helemaal niet, als hij niet meer dan 1 goede cm heeft en wel goede CB's heeft kan hij beter 4-3-3 spelen. 4-3-3 heeft allene met de keuze middenveld & achterhoede te maken
ღ¸¸.·*´¯`ღ* * ღ´¯`*·.¸¸ღ
De Meest Onderschatte
Team President
Posts: 546
Joined: Sat May 27, 2006 9:12 am

Re: Vraagje over transfer forum

Post by De Meest Onderschatte »

Den Uier wrote:Met hoeveel fitheid gaat een keeper van 30 jaar omhoog elke dag 10% of 15% en was dat niet t.e.m. hun 33 ste ?

Thx :wink:
15% tot en met hun 32e ..
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
pappaert
Team Board Member
Posts: 264
Joined: Mon Oct 02, 2006 5:55 pm

Post by pappaert »

matt wrote:. En verzorg ook uiteraard je matchinstellingen (aanpassen aan agressie scheids bv, hetgeen een fc team dus niet doet)

Nog bedankt voor je antwoord, Matt. Nu, ik heb wel verloren, maar door de afwezigheid van mijn enige goede speler, was ik over heel de lijn zwakker, dus ik maakte geen kans.

Maar ik heb aanvullend nog een vraagje, omtrent die aan aanpassing aan agressie scheids. Wat is die verhoduing juist. Ik neem aan dat die instelling afhangt van de agressie van je splers. Maar stel dat je agressie 65 had bij een scheids van 60 en dat gaf een goed resultaat. Als je dan met dezelfde ploeg tegen een scheids van 80 speelt, doe je er dan een beetje af (tot agressie 60) of eerder evenredig (tot agressie 45). En zijn die waarden lineair? Of zijn er echt wel waarden waar je beter niet boven gaat.
Benjamin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7213
Joined: Fri Jul 29, 2005 9:02 am
Location: Peer, België
Contact:

Post by Benjamin »

Als je berichten uit je outbox (op het SP FORUM) verwijderd, dit zijn berichten die nog ongelezen zijn bij die personen, verwijderd uit die map. Is dit bericht dan nog aangekomen of intussen verwijderd?
FC Laguna > Trying to manage it !
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”