Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

altijd de speler opstellen met de beste prestatie. Een speler met GK 51 kan beter presteren dan 1 met GK 52 door een goede individuele order.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

dino_001 wrote:Ik heb 2 keepers met de volgende eigenschappen:

Alberto Camaro, 18j: GK 52, hoofdskills 79/95, verborgen skill 84
Jochem Dever, 22j: GK 51, hoofdskills 78/55, verborgen skill 86

Nu is Camara zijn beste prestatie tot hiertoe 35, van Dever 38.

Hoe kan zoiets terwijl Camaro toch betere skills heeft? Ook als beiden hun moraal en vorm OK is.
yockr wrote:altijd de speler opstellen met de beste prestatie. Een speler met GK 51 kan beter presteren dan 1 met GK 52 door een goede individuele order.
die mindere prestati komt wl degelijk door het leeftijdsverschil, keepers presteren optimaal vanaf 23 jaar hoe jonger ze zijn hoe minder ze gaan presteren
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Rutger Lazou
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2161
Joined: Tue May 24, 2005 8:41 pm

Post by Rutger Lazou »

Ik heb zit in een zwarte periode en m'n fantevredenheid is nu nog maar 84%. Volgende week speel ik tegen de 1e, 2e en 5e... Nu, een post in de vraagjestopic zonder een vraag (of antwoord natuurlijk) is als een team zonder manager: Zakt de fantevredenheid evenveel als je verliest van de pakweg 3e of de pakweg 13e? Verschilt dat (veel)?
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
Daan.//
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4451
Joined: Wed Mar 16, 2005 6:55 pm
Location: Rillaar

Post by Daan.// »

lang geleden dat ik hier nog ben geweest :)

kan je met 34 spelers nog nieuwe boden uitbrengen?
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Daan.// wrote:lang geleden dat ik hier nog ben geweest :)

kan je met 34 spelers nog nieuwe boden uitbrengen?
Ja hoor, nog 11 :D !
Daan.//
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4451
Joined: Wed Mar 16, 2005 6:55 pm
Location: Rillaar

Post by Daan.// »

sjoerd wrote:
Daan.// wrote:lang geleden dat ik hier nog ben geweest :)

kan je met 34 spelers nog nieuwe boden uitbrengen?
Ja hoor, nog 11 :D !
ik twijfelde tussen 34 en 33 :)

lekker...
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Post by T-man »

Daan.// wrote:
sjoerd wrote:
Daan.// wrote:lang geleden dat ik hier nog ben geweest :)

kan je met 34 spelers nog nieuwe boden uitbrengen?
Ja hoor, nog 11 :D !
ik twijfelde tussen 34 en 33 :)

lekker...
Vergisssing: eenmaal 35 spelers kan je geen nieuwe boden meer uitbrengen, enkel jeugdspelers worden toegelaten. :wink:
Team = AC ManU (B2)
pappaert
Team Board Member
Posts: 264
Joined: Mon Oct 02, 2006 5:55 pm

Post by pappaert »

T-man wrote:
Daan.// wrote:
sjoerd wrote: Ja hoor, nog 11 :D !
ik twijfelde tussen 34 en 33 :)

lekker...
Vergisssing: eenmaal 35 spelers kan je geen nieuwe boden meer uitbrengen, enkel jeugdspelers worden toegelaten. :wink:
Hier is een misverstand aan het ontstaan. Wat sjoerd bedoelde is dat als je 34 spelers hebt je nog eenmaal voor 11 spelers tegelijk kan gaan (als je scout op 100% staat). Eens 35 of meer is het inderdaad gedaan. Als je er bv. 5 binnenhaalt dan sta je op 39 en is het gedaan met bieden tot je via verkoop en/of pensionering weer op 34 staat. Dus je kan inderdaad nog voor 11 boden gaan, maar dan wel tegelijk, niet één voor één.
pappaert
Team Board Member
Posts: 264
Joined: Mon Oct 02, 2006 5:55 pm

Post by pappaert »

Ondertussen blijft mijn vraag over stijl wel onbeantwoord, maar misschien was ze te lang. Dus nog eens eenvoudiger:

Heeft Stijl een invloed op je linieratings?
Belfast_Giants
Team President
Posts: 555
Joined: Fri Oct 06, 2006 12:13 am
Location: Nederland

Post by Belfast_Giants »

Rutger Lazou wrote:Ik heb zit in een zwarte periode en m'n fantevredenheid is nu nog maar 84%. Volgende week speel ik tegen de 1e, 2e en 5e... Nu, een post in de vraagjestopic zonder een vraag (of antwoord natuurlijk) is als een team zonder manager: Zakt de fantevredenheid evenveel als je verliest van de pakweg 3e of de pakweg 13e? Verschilt dat (veel)?
weet iemand het antwoord op deze vraag dan ?

ik wil hem namelijk zelf ook graag weten :P
Season 21: 11e in H.295
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

pappaert wrote:Ondertussen blijft mijn vraag over stijl wel onbeantwoord, maar misschien was ze te lang. Dus nog eens eenvoudiger:

Heeft Stijl een invloed op je linieratings?
Ja, als je een hogere stijl (=aanvallender) speelt dan zal je aanvallinierating stijgen, je middenveld misschien ook en je verdediging zal zakken.
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Post by bats1903 »

sjoerd wrote:
pappaert wrote:Ondertussen blijft mijn vraag over stijl wel onbeantwoord, maar misschien was ze te lang. Dus nog eens eenvoudiger:

Heeft Stijl een invloed op je linieratings?
Ja, als je een hogere stijl (=aanvallender) speelt dan zal je aanvallinierating stijgen, je middenveld misschien ook en je verdediging zal zakken.
Volgens mij niet. Stijl heeft geen invloed op je linieratings. Echter met veel stijl zal je veel kansen krijgen en ook veel kansen tegen. Met weinig stijl is dit precies omgekeerd.
ImageImageImage
Daan.//
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4451
Joined: Wed Mar 16, 2005 6:55 pm
Location: Rillaar

Post by Daan.// »

pappaert wrote:
T-man wrote:
Daan.// wrote:ik twijfelde tussen 34 en 33 :)

lekker...
Vergisssing: eenmaal 35 spelers kan je geen nieuwe boden meer uitbrengen, enkel jeugdspelers worden toegelaten. :wink:
Hier is een misverstand aan het ontstaan. Wat sjoerd bedoelde is dat als je 34 spelers hebt je nog eenmaal voor 11 spelers tegelijk kan gaan (als je scout op 100% staat). Eens 35 of meer is het inderdaad gedaan. Als je er bv. 5 binnenhaalt dan sta je op 39 en is het gedaan met bieden tot je via verkoop en/of pensionering weer op 34 staat. Dus je kan inderdaad nog voor 11 boden gaan, maar dan wel tegelijk, niet één voor één.
inderdaad :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

bats1903 wrote:
sjoerd wrote:
pappaert wrote:Ondertussen blijft mijn vraag over stijl wel onbeantwoord, maar misschien was ze te lang. Dus nog eens eenvoudiger:

Heeft Stijl een invloed op je linieratings?
Ja, als je een hogere stijl (=aanvallender) speelt dan zal je aanvallinierating stijgen, je middenveld misschien ook en je verdediging zal zakken.
Volgens mij niet. Stijl heeft geen invloed op je linieratings. Echter met veel stijl zal je veel kansen krijgen en ook veel kansen tegen. Met weinig stijl is dit precies omgekeerd.
O, ik speel vrij aanvallend (75-85) en ik heb altijd goede aanval en slecht middenveld, speel ik 55 ofzo, dan is aanval wat minder...maar was ook maar mijn gedachte.
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

bats1903 wrote:
sjoerd wrote:
pappaert wrote:Ondertussen blijft mijn vraag over stijl wel onbeantwoord, maar misschien was ze te lang. Dus nog eens eenvoudiger:

Heeft Stijl een invloed op je linieratings?
Ja, als je een hogere stijl (=aanvallender) speelt dan zal je aanvallinierating stijgen, je middenveld misschien ook en je verdediging zal zakken.
Volgens mij niet. Stijl heeft geen invloed op je linieratings. Echter met veel stijl zal je veel kansen krijgen en ook veel kansen tegen. Met weinig stijl is dit precies omgekeerd.
klopt idd, als je een wedstrijd met 100% aanvallend speelt of 0% maakt niuets uit voor je linieratings
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”