Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Ben je zeker dat de verborgen skill dubbel telt? Ik dacht eigenlijk eens gelezen te hebben dat die gewoon enkel meetelde. Maar waarschijnlijk heb ik het fout onthouden.silverblast wrote:Simpel, 15% skill = 1% Globale klasserpg_gamer wrote:Als een speler 80 gk haalt en vb een lb is met 70 verborgen skill (21 jaar)
of diezelfde spelers zou 100 verborgen skill hebben. Hoeveel zou dat verschillen in BP
Een hoofdskill of een verborgen skill telt dubbel mee, dus:
7,5% hoofdskill/verborgen skill = 1% globale klasse
100 - 70 = 30 = 4 * 7,5
=> 4% globale klasse (technisch gezien dan)
1% Globale Klasse = 0.8 prestatie
4 * 0.8 = 3.2
Dat scheelt dus ongeveer 3 BP.
De verborgen skill is even belangrijk als de hoofdskills, en telt dus inderdaad dubbel meepappaert wrote:Ben je zeker dat de verborgen skill dubbel telt? Ik dacht eigenlijk eens gelezen te hebben dat die gewoon enkel meetelde. Maar waarschijnlijk heb ik het fout onthouden.silverblast wrote:Simpel, 15% skill = 1% Globale klasserpg_gamer wrote:Als een speler 80 gk haalt en vb een lb is met 70 verborgen skill (21 jaar)
of diezelfde spelers zou 100 verborgen skill hebben. Hoeveel zou dat verschillen in BP
Een hoofdskill of een verborgen skill telt dubbel mee, dus:
7,5% hoofdskill/verborgen skill = 1% globale klasse
100 - 70 = 30 = 4 * 7,5
=> 4% globale klasse (technisch gezien dan)
1% Globale Klasse = 0.8 prestatie
4 * 0.8 = 3.2
Dat scheelt dus ongeveer 3 BP.
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Tijdje geleden stond het hier al eens maar ik vraag het nog eens voor de zekerheid want ik twijfel
In een 32 man tornooi na de 6 wedstrijden spelen dan
1ste 1 tegen 2de 8
1ste 2 tegen 2de 7
1ste 3 tegen 2de 6
1ste 4 tegen 2de 5
En daarna is het random
Klopt dit wat ik zeg
1ste 1 tegen 2de 8
1ste 2 tegen 2de 7
1ste 3 tegen 2de 6
1ste 4 tegen 2de 5
En daarna is het random
Klopt dit wat ik zeg

rpg_gamer F.223 (hervorming)
Het 1e deel klopt maar ik dacht dat er ook logica was in het verdere verloop maar de juiste verdeling heb ik niet.rpg_gamer wrote:Tijdje geleden stond het hier al eens maar ik vraag het nog eens voor de zekerheid want ik twijfel
1ste 1 tegen 2de 8
1ste 2 tegen 2de 7
1ste 3 tegen 2de 6
1ste 4 tegen 2de 5
En daarna is het random
Klopt dit wat ik zeg
Team = AC ManU (B2)
-
Ok bedankt.T-man wrote:Het 1e deel klopt maar ik dacht dat er ook logica was in het verdere verloop maar de juiste verdeling heb ik niet.rpg_gamer wrote:Tijdje geleden stond het hier al eens maar ik vraag het nog eens voor de zekerheid want ik twijfel
1ste 1 tegen 2de 8
1ste 2 tegen 2de 7
1ste 3 tegen 2de 6
1ste 4 tegen 2de 5
En daarna is het random
Klopt dit wat ik zeg
Kan iemand de verdeling van de rest dan zeggen aub

Last edited by rpg_gamer on Tue Nov 14, 2006 5:50 pm, edited 2 times in total.
-
- Assistant Coach
De verdeling van de tickets blijft bij mij op 100%-0% staan. Ik heb al verscheidene keren geprobeerd om dit te veranderen, maar het lukt me niet. Kan iemand me daar bij helpen?
Thanks
Thanks
S16 - 7th in F.91
S15 - 5th in F.91
S15 - 6th in F.91
S14 - 5th in F.91
S13 - 1st in G.271
S12 - 5th in G.271
S11 - 7th in G.271
S15 - 5th in F.91
S15 - 6th in F.91
S14 - 5th in F.91
S13 - 1st in G.271
S12 - 5th in G.271
S11 - 7th in G.271
-
Stadion => ticketprijs => verdeling kiezen => bewaren klikken.Paulus30 wrote:De verdeling van de tickets blijft bij mij op 100%-0% staan. Ik heb al verscheidene keren geprobeerd om dit te veranderen, maar het lukt me niet. Kan iemand me daar bij helpen?
Thanks
Als dit niet werkt melden op bug forum

-
-
- Team President
Het is helaas ni zo simpel om dat te zien. We kunnen wel sorteren op globale klasse en dan hebben we die van groot naar klein. Maar helaas staat de divisie ni naast die ploegen. Ik kan die natuurlijk één voor één afgaan tot ik een F'er tegenkom maar daar heb ik nu geen tijd voorfc tegelaar wrote:fc tegelaar wrote:kan iemand kijken met zijn spfa wie de beste F er is? in gk dan he

De zwaarste F reeks qua globale klasse is de F.37 en de F.142.
Misschien is dat iets dat men nog kan toevoegen, de reeks naast de ploeg in die statistieken zetten.
Manager van Team De Decker
Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
-
- Team President
Ge hebt geluk heb de eerste F'er op de 20e plaats kunnen terugvinden. De ploeg en de manager noemen Frrfrr. De ploeg heeft een globale klasse van 81%. Deze staat momentueel op de tweede plaats in de F.81.kendedecker wrote:Het is helaas ni zo simpel om dat te zien. We kunnen wel sorteren op globale klasse en dan hebben we die van groot naar klein. Maar helaas staat de divisie ni naast die ploegen. Ik kan die natuurlijk één voor één afgaan tot ik een F'er tegenkom maar daar heb ik nu geen tijd voorfc tegelaar wrote:fc tegelaar wrote:kan iemand kijken met zijn spfa wie de beste F er is? in gk dan he![]()
De zwaarste F reeks qua globale klasse is de F.37 en de F.142.
Misschien is dat iets dat men nog kan toevoegen, de reeks naast de ploeg in die statistieken zetten.
Ik had verwacht dat deze maar hoogstens 15 spelers had ofzo maar valt toch goed mee moet ik zeggen.
Voila se de rekening voor het opzoekingswerk stuur ik wel op

-
-
- Team President
Jij staat op dit moment op de 151e plaats van alle ploegen. Het is wel zo dat de 97e ook 78% globale klasse heeft als u dus je had evengoed 97e kunnen zijn.fc tegelaar wrote:hahaha thnx waar sta ik zie je dat ook? naam is fc tegelaar