Ik denk wel dat je daarvoor in sommige gevallen (bvb een +80% speler voor een te lage prijs) geband kan worden. Daarbij de kans dat je een goede speler goedkoop gaat betalen op de TL is klein. Een goede speler wordt snel opgemerkt, en er wordt dan flink op geboden.jefkedeelen wrote:kunde ook geband worden als ge ne goeie kope transfer afsluit met bv één van u vrienden?? uiteindelijk is daar toch niks strafsbaar aan?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
- Member of the Soccer Project Association
Normaal is dit niet strafbaarCeltic'85 wrote:Ik denk wel dat je daarvoor in sommige gevallen (bvb een +80% speler voor een te lage prijs) geband kan worden. Daarbij de kans dat je een goede speler goedkoop gaat betalen op de TL is klein. Een goede speler wordt snel opgemerkt, en er wordt dan flink op geboden.jefkedeelen wrote:kunde ook geband worden als ge ne goeie kope transfer afsluit met bv één van u vrienden?? uiteindelijk is daar toch niks strafsbaar aan?

-
-
-
Iemand een idee over het volgende:
Bij het begin van SP is er een typfout in mijn naam geslopen!
Het zou Sparta Palmeiras moeten zijn ipv nu Sparta Palmeras
Ik zal er dus gebruik van maken om mijn Teamnaam dit weekend te weizigen!
Maar wat gebeurt er met de managers die mij nu in de favorieten/contactlijst staan hebben?
Past dit zich automatisch aan?
Maar wat gebeurt er met de managers die mij nu in de favorieten/contactlijst staan hebben?
-
Volgens mij wordt er helemaal niet naar de naam gekeken, maar wel naar het ID van je team. Op basis daarvan sta je in iemands contactlijst en zal je er dus ook blijven staan ook al verander je je naam in iets totaal anders.mr charlie wrote:Iemand een idee over het volgende:
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
vanaf vandaag zou het moeten lukken. ergens stond dat ze vorige maand (november dus) aan hun maximum zaten van downloaden of zoiets stond er toch op de sitemr charlie wrote:Denk dat de site van SPMT niet werktpurple_white wrote:purple_white wrote:wrm lukt het downloaden van SPMT niet bij mij? ...
Lukt het bij nog mensen niet?
Er komt altijd op van... "The page cannot be found"...
(ik heb SPMT al gehad... maar door omstndigheden is het van mijne pc geraakt...)

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team Manager
-
De 2 eerste van jouw reeks zullen steigen. Er zullen 3 nieuwe inkomen die gezakt zijn van G naar jouw reeks. De rest blijft hetzelfdeloooiiiccc wrote:hoe zit dat met de reeksindeling bij het begin van een nieuw seizoen? ik zit nu in de H-afdeling en ik ga niet promoveren dit jaar maar blijf ik ook in dezelfde reeks met dezelfde ploegen die ook niet stegen of worden al die reeksen doorheen geschud?
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
- Team Manager
-
Ik heb dus berichtje gestuurd, krijg berichtje terug dat op grond van een aantal bewijzen ik geband ben, onbeschoft gewoon dat die bewijzen niet worden genoemd. Ik heb daarom ook sterk de indruk dat er GEEN bewijzen zijn, omdat ik nooit iets fouts heb gedaan!lessius wrote:Mja, ik zou daar toch even mee wachten tot je een degelijke uitleg gekregen hebt, je weet maar nooit.sjoerd wrote:Ik ben dus gebanned, niet mee eens maar dat terzijde.
Mag ik nu een nieuw team aanmaken, ook al bestaat de kans dat ik unban wordt?

-
Ervaring wordt beschouwd als een gewone skill: per 15% dus.JS000 wrote:per hoeveel % ervaringsstijging gaat een speler zijn totale % omhoog?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk