Redden zal je het wel. Je krijgt namelijk pas forfait bij 0%. Bij hoeveel je boetes en ts verlies krijgt weet ik niet zeker.terry wrote:Hoeveel % moet je veld zijn voor je teamspirit verliest, een boete krijgt of met forfaitcijfers verliest???
Het is natuurlijk gras, het heeft 70% en er moeten nog 2 wedstrijden op gespeeld worden, zal ik het redden?.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association

-
Veldstatus
Hoe kan het dat er verklaard wordt dat ik hoognodig een nieuw veld moet aanleggen terwijl mijn veldstatus nog 96% is?
Groetjes Maurice.
-
Re: Veldstatus
Niet...wie heeft dat verklaard?Smurfje wrote:Hoe kan het dat er verklaard wordt dat ik hoognodig een nieuw veld moet aanleggen terwijl mijn veldstatus nog 96% is?
Als ik naar stadion>veld ga dan staat dat eronder.sjoerd wrote:Niet...wie heeft dat verklaard?Smurfje wrote:Hoe kan het dat er verklaard wordt dat ik hoognodig een nieuw veld moet aanleggen terwijl mijn veldstatus nog 96% is?
Kan een veld naar een bepaalde periode niet meer herstellen misschien?
Snap er niks van.
Is er misschien een bepaald maximium aantal wedstrijden dat je kan spelen op een veld?
Groetjes Maurice.
-
Normaal moet er staan..Smurfje wrote:Als ik naar stadion>veld ga dan staat dat eronder.sjoerd wrote:Niet...wie heeft dat verklaard?Smurfje wrote:Hoe kan het dat er verklaard wordt dat ik hoognodig een nieuw veld moet aanleggen terwijl mijn veldstatus nog 96% is?
Snap er niks van.
Is er misschien een bepaald maximium aantal wedstrijden dat je kan spelen op een veld?
Het is nog lang niet nodig uw veld opnieuw aan te leggen

Dat hangt er van af hoe de levensduur van een veldwordt ingesteld.PiRLo wrote:Normaal moet er staan..Smurfje wrote:Als ik naar stadion>veld ga dan staat dat eronder.sjoerd wrote: Niet...wie heeft dat verklaard?
Snap er niks van.
Is er misschien een bepaald maximium aantal wedstrijden dat je kan spelen op een veld?Het is nog lang niet nodig uw veld opnieuw aan te leggen
1) Bepaald aantal wedstrijden
2) Onder een bepaalde veldstatus
3) Na een bepaalde tijd (bv na 1 maand)
Wat als richtlijn wordt gebruikt weet ik dus niet en eigenlijk mijn vraag.
Groetjes Maurice.
-
Nee ik ben niet zot geworden maar het lukt je niet altijd om borden voor minder dan 3 dagen te plaatsen.ForzaBuffalo wrote:Sanmax bord voor 44 dagen zetten? Zijde zot geworden.
Sanmax bij mij is max --> 15 dagen en dat vind ik al veel
Afhankelijk van welke klasse je speelt is meer dan 3000 per dag per bord dus niet altijd haalbaar vandaar dat ik het zou nemen.
Je hebt dan tenslotte nog minimaal 4 plaatsen over om borden van korte duur te plaatsen die echter meestal ook minder opleveren.
Daar komt bij dat ik duidelijk vermelde dat iedereen dat zelf moet beslissen daar ben je manager voor, maar dat ik hem zou nemen.
Groetjes Maurice.
Kan een veld naar een bepaalde periode niet meer herstellen ?
Snap er niks van.
Waarvan hangt de levensduur van een veld af?
Wat als richtlijn wordt gebruikt weet ik dus niet en is eigenlijk mijn vraag.
Snap er niks van.
Waarvan hangt de levensduur van een veld af?
Wat als richtlijn wordt gebruikt weet ik dus niet en is eigenlijk mijn vraag.
Groetjes Maurice.
-
- Team Manager