Ik had vroeger 2 spelers met dezelfde naam in mijn team. Dus dit is zeker wel mogelijk.MARKLUIJTEN wrote:Geef maar eens een voornbeeld dan, ik heb nog geen spelers gezien met precies dezelfde voor en achternaam.yanniske wrote:ja
Stafleden kunnen wel dezelfde naam hebben.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Als je op de RF positie geen vervanger hebt, welke speler van een andere positie zet je daar dan het best? CF/RM?
En nog een vraag: welke tactiek speel je best met 4-4-2 opstelling?
alvast bedankt
alvast bedankt
Manager Of Lacrimosa
-
voor de laatste vraag: Kick and rush (-), Passing (+), Lange bal (=), Zonder tactiek (=), Verdedigende muur (+)lacrimas wrote:Als je op de RF positie geen vervanger hebt, welke speler van een andere positie zet je daar dan het best? CF/RM?
alvast bedankt
passing of verd muur dus

-
Tjah, dat ligt aan de speler denk ik! Ik zou een CF gebruiken, omdat die volgens mij wel wat hoger scoren. Ik dacht nl. dat spelers op een linie het best presteren.lacrimas wrote:Als je op de RF positie geen vervanger hebt, welke speler van een andere positie zet je daar dan het best? CF/RM?
alvast bedankt
Misschien een CF, omdat schieten en koppen zijn hoofdskills zijn. Of als je een RM hebt die goed kan koppen en/of schieten zou je mss best die zetten. Ik denk dat het eigenlijk niet veel uitmaakt, behalve dan hoe hoog die 2 skills zijn...lacrimas wrote:Als je op de RF positie geen vervanger hebt, welke speler van een andere positie zet je daar dan het best? CF/RM?
alvast bedankt
-
ok thx beide, kga wel 4-4-2 spelen, heb dan geen vervang RF nodigsjoerd wrote:Tjah, dat ligt aan de speler denk ik! Ik zou een CF gebruiken, omdat die volgens mij wel wat hoger scoren. Ik dacht nl. dat spelers op een linie het best presteren.lacrimas wrote:Als je op de RF positie geen vervanger hebt, welke speler van een andere positie zet je daar dan het best? CF/RM?
alvast bedankt

edit: alledrie

Manager Of Lacrimosa
-
Heb SP ff niet meer gespeeld(5 maanden ofzo) en pak nu terug de draad op... hoeveel zijn CM's van 85 procent ng waard die 28 zijn...tijdje geleden een RF verkocht van die prijs kreeg er ma 1 miljoen voor...
Valt me ook op da enkel H spelers hun jonge spelers verkopen... jammer want deze kunne slecht uitvalle:(
Valt me ook op da enkel H spelers hun jonge spelers verkopen... jammer want deze kunne slecht uitvalle:(
-
Nog een vraagje...
3-4-3 of 4-3-3, maakt het wat verschil? Bedoel bij hattrick is middenveld erg belangrijk...iedereen geeft er altijd een vaag antwoord over, want de meeste hebben toch een voorkeur...
Als je tegen een procentueel goed middenveld 4-3-3 speel kan je dan winnen als je middenveld dus de zwakste schakel is?
3-4-3 of 4-3-3, maakt het wat verschil? Bedoel bij hattrick is middenveld erg belangrijk...iedereen geeft er altijd een vaag antwoord over, want de meeste hebben toch een voorkeur...
Als je tegen een procentueel goed middenveld 4-3-3 speel kan je dan winnen als je middenveld dus de zwakste schakel is?
-
Volgens mij maakt het helemaal niet uit welke formatie je speelt, en dus wat de specifieke %en zijn van de onderlinge linies. Volgens mij is enkel het totaal van de linies belangrijk. Kijk bv naar Sjarel zijn ploeg, en vooral het aantal doelpunten voor en tegen. Hij scoort (bijna) het meest in de A divisie, met wss de slechtste aanvalsrating van allemaal. En nog opvallender; hij krijgt er evenveel binnen als de gemiddelde A-er, terwijl het verschil tussen zijn verdedigings linie en de andere hun aanvalslinie soms wel 40% bedraagd. Niet erg logisch dus. Ook heb ik vaak hetzelfde gezien bij mijn broer, maar ga nu niet al die vb typen.Tits wrote:Nog een vraagje...
Dus om op je vraag te antwoorden; stel gewoon die opstelling op waarbij de som van de prestaties het hoogst ligt -volgens mij dan-
-
Ik weet wel dat de mensen die 4-3-3 spelen vaak verliezen bij een gelijke of als ze net een iets hogere rating hebben. Dit wel als ze tegen een 3-4-3 spelen. Bij een 3-4-3 opstelling heb je volgens mij meer kans om te winnen met een zelfde rating, en met een net iest hogere rating win je bijna altijd.armstech wrote:Volgens mij maakt het helemaal niet uit welke formatie je speelt, en dus wat de specifieke %en zijn van de onderlinge linies. Volgens mij is enkel het totaal van de linies belangrijk. Kijk bv naar Sjarel zijn ploeg, en vooral het aantal doelpunten voor en tegen. Hij scoort (bijna) het meest in de A divisie, met wss de slechtste aanvalsrating van allemaal. En nog opvallender; hij krijgt er evenveel binnen als de gemiddelde A-er, terwijl het verschil tussen zijn verdedigings linie en de andere hun aanvalslinie soms wel 40% bedraagd. Niet erg logisch dus. Ook heb ik vaak hetzelfde gezien bij mijn broer, maar ga nu niet al die vb typen.Tits wrote:Nog een vraagje...
Dus om op je vraag te antwoorden; stel gewoon die opstelling op waarbij de som van de prestaties het hoogst ligt -volgens mij dan-