Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

**Défutt**
Member of the Soccer Project Association

Post by **Défutt** »

armstech wrote:
**Défutt** wrote:Argh! Komen er nou nooit meer mods op het Global Transfer? :x Tis echt een zooitje daar... Als ik post 'Please sell all your players in 1 topic' ofzow negeren ze dat gewoon!! :evil:
Ze mogen daar zoveel topics openen voor zoveel spelers als ze willen. Er zijn daar toch geen regels. En ik vind dat eerlijk gezegd niet erg, wel grappig om daar soms een kijkje te nemen :P
Zou het helpen als iemand (wil ik wel doen) regels maakt en dan een mod ze sticky maakt?
armstech

Post by armstech »

**Défutt** wrote:
armstech wrote:
**Défutt** wrote:Argh! Komen er nou nooit meer mods op het Global Transfer? :x Tis echt een zooitje daar... Als ik post 'Please sell all your players in 1 topic' ofzow negeren ze dat gewoon!! :evil:
Ze mogen daar zoveel topics openen voor zoveel spelers als ze willen. Er zijn daar toch geen regels. En ik vind dat eerlijk gezegd niet erg, wel grappig om daar soms een kijkje te nemen :P
Zou het helpen als iemand (wil ik wel doen) regels maakt en dan een mod ze sticky maakt?
Maakt mij niet uit, en als er al regels zouden gemaakt worden, dan liefst zoals in het Czech (te moeilijk om schrijven in het nederlands) transfer forum, dat is pakken beter als dat in het nederlands
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Als een speler BP van 70 haalt met ts 100
Zal hij dan als de ts 0 ook een BP van 70 halen :?:
rpg_gamer F.223 (hervorming)
armstech

Post by armstech »

rpg_gamer wrote:Als een speler BP van 70 haalt met ts 100
Zal hij dan als de ts 0 ook een BP van 70 halen :?:
jah tuurlijk
bats1903

Post by bats1903 »

Teamspirit heeft inderdaad geen invloed op de prestatie van een speler. De moraal en fitheid van de speler hebben echter wel invloed op de prestatie.
ImageImageImage
**Défutt**

Post by **Défutt** »

Zal ik dat doen? Gewoon de Engelse uit de Nederlandse goed maken en dan posten? Zodat en mod hem Sticky kan maken? Of heb ik daar de bevoegdheid niet voor of moeten daar geen regels komen? Ik heb de file klaar... :wink: Hij kan er nu meteen op als dat mag
armstech

Post by armstech »

**Défutt** wrote:Zal ik dat doen? Gewoon de Engelse uit de Nederlandse goed maken en dan posten? Zodat en mod hem Sticky kan maken? Of heb ik daar de bevoegdheid niet voor of moeten daar geen regels komen? Ik heb de file klaar... :wink: Hij kan er nu meteen op als dat mag
Neen, copieer aub de Czech regels. Deze dus: http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=46620
Die zijn volgens mij veel beter & veel duidelijker.

En zet er aub ook bij dat de GK van jeugdspelers net uit jeugdcentra niet gegeven moet worden. Toch nutteloze informatie

Zet er terwijl je bezig bent aub ook bij dat als je de GK van een speler geeft en/of (geschatte)BP (volgens SPMT) in de titel dat volstaat, omdat BP toch belangrijker is dan GK. Voor jeugdspelers is dit niet erg, omdat ze na een paar seizoenen toch die BP gaan halen, ook voor spelers van 31/34 of ouder kan dit geen kwaad om de BP te geven aangezien de leeftijd toch in de topic titel moet.

En terwijl ik toch erover bezig ben, ik zou het beter vinden moesten alle transferforums gesloten worden. In de plaats een plek om spelers te verkopen en een om spelers aan te kopen, ofdus zoeken. En nog is, liefst volgens de regels hierboven, want als ge naar het Czech forum kijkt, ziet ge in 1 oogopslag over wat een soort speler het gaat, op net NLtransfer forum totaal niet.

Volgens die regels is het trouwes ook toegelaten om 10 topics voor 10 spelers tegelijk te openen, want op het NLtransfer forum zijn ze daar precies paranoia voor. Komen ze altijd zeggen dat het volgens de regels zo of zo moet. Tuurlijk niets mis mee, regels zijn regels, maar als niemand het nuttig vind, verander dan gewoon die regels
sljivovica

Post by sljivovica »

armstech wrote: als ge naar het Czech forum kijkt, ziet ge in 1 oogopslag over wat een soort speler het gaat, op net NLtransfer forum totaal niet.
Heb eens even snel gekeken, het Tsjechische transfer-forum ziet er inderdaad veel prettiger uit.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
simme
Coach

Re: <<<***De vraagjestopic***>>>

Post by simme »

maxyboy wrote:Hier kun je van al die kleine vragen stellen die het niet waard zijn om een nieuwe topic te openen :wink:
Hi, waar kun je bij spmt de individuele orders vinden van elke speler?
pelsen

Post by pelsen »

simme wrote:Hi, waar kun je bij spmt de individuele orders vinden van elke speler?
Klik op speleroverzicht, selecteer in de dropdown-box links bovenaan de bewuste speler, en kijk dan in het midden van de pagina (in het vakje "Huidige vorm" naast "Individuele order". Daar staat de order, en ook de prestatiewinst die je doet door met die IO te spelen.

Je kan ook kijken bij opstelling, eventueel al de spelers die je wil opstellen selecteren, en dan heb je onmiddellijk voor je hele selectie de individuele orders.
simme
Coach

Post by simme »

pelsen wrote:
simme wrote:Hi, waar kun je bij spmt de individuele orders vinden van elke speler?
Klik op speleroverzicht, selecteer in de dropdown-box links bovenaan de bewuste speler, en kijk dan in het midden van de pagina (in het vakje "Huidige vorm" naast "Individuele order". Daar staat de order, en ook de prestatiewinst die je doet door met die IO te spelen.

Je kan ook kijken bij opstelling, eventueel al de spelers die je wil opstellen selecteren, en dan heb je onmiddellijk voor je hele selectie de individuele orders.
seg bedankt he heb het gevonden
latido
Coach

Post by latido »

1: Wat betekent op een transferlijst de rode+groene tekst?
2: ik heb mijn speler nog op de TF staan terwijl de deadline is geweest, hoe kan dit?
3: moet je boden van de teams accepteren? of hoe werkt dit?
peterman
Team Board Member

Post by peterman »

latido wrote:1: Wat betekent op een transferlijst de rode+groene tekst?
2: ik heb mijn speler nog op de TF staan terwijl de deadline is geweest, hoe kan dit?
3: moet je boden van de teams accepteren? of hoe werkt dit?
1: Wat betekent op een transferlijst de rode+groene tekst?

Is 2x maal op beantwoord in jouw prive vragentopic.
peterman wrote:rood betekent dat de verkoper hem nog niet aan iemand kan verkopen. groen betekent dat de verkoper dat al wel kan.
[
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
gilles11

Post by gilles11 »

Wanneer wordt er gratis speler verkocht ?
yockr

Post by yockr »

gilles11 wrote:Wanneer wordt er gratis speler verkocht ?
Als de verkoper zelf beslist om de speler gratis op de transferlijst te zetten. Spelers zonder team worden ook gratis verkocht.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”