Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

**Défutt**
Member of the Soccer Project Association

Post by **Défutt** »

yockr wrote:
gilles11 wrote:Wanneer wordt er gratis speler verkocht ?
Als de verkoper zelf beslist om de speler gratis op de transferlijst te zetten. Spelers zonder team worden ook gratis verkocht.
Hij bedoelt waarschijnlijk als ze op de lijst staan, wanneer dan ;)
gilles11

Post by gilles11 »

**Défutt** wrote:
yockr wrote:
gilles11 wrote:Wanneer wordt er gratis speler verkocht ?
Als de verkoper zelf beslist om de speler gratis op de transferlijst te zetten. Spelers zonder team worden ook gratis verkocht.
Ja :) Kan iemand daar antwoord op geven ? :P
Sybke

Post by Sybke »

gilles11 wrote:Ja :) Kan iemand daar antwoord op geven ? :P
Dan kiest de speler zelf bij welk team hij gaat spelen. M.a.w. bij het team dat hem het hoogste contract geboden heeft.
toch?
yockr

Post by yockr »

gilles11 wrote:
**Défutt** wrote:
yockr wrote:Als de verkoper zelf beslist om de speler gratis op de transferlijst te zetten. Spelers zonder team worden ook gratis verkocht.
Ja :) Kan iemand daar antwoord op geven ? :P
Een gratis speler staat 2 dagen op de transferlijst en gaat dan in op het best aangeboden contract. Maar je kan niet zien hoelang de speler al op de TL staat.

Ik hoop dat je nu het antwoord hebt dat je wou :P
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
gilles11

Post by gilles11 »

Sybke wrote:
gilles11 wrote:Ja :) Kan iemand daar antwoord op geven ? :P
Dan kiest de speler zelf bij welk team hij gaat spelen. M.a.w. bij het team dat hem het hoogste contract geboden heeft.
toch?
Oke :P Al 2 antwoorden die mijn vraag niet beantwoorden :P Wnnr !!! :)
Sybke

Post by Sybke »

Wat bedoel je dan? Stel je vraag es duidelijk! :P
Sukkel

Post by Sukkel »

ik denk da ik weet wat hij bedoelt : Hij bedoelt wnr ene gratis speler verkocht ? na welke tijd? hoelang? heoveel dagen?
Image
yockr

Post by yockr »

Is mijn vorige post geen antwoord op je vraag gilles :?:
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
gilles11

Post by gilles11 »

yockr wrote:Is mijn vorige post geen antwoord op je vraag gilles :?:
:) Jup :p Eindelijk :) @ sybke: Srry voor de onduidelijke vraag :oops:
latido
Coach

Post by latido »

1: wat zijn die rode+groene texten bij de transferlijst?
2: ik heb een speler die al een dag na afloop van de deadline nog op de tf staat
3: word een speler op de tf niet verkocht als ik het bod niet accepteer?
pelsen

Post by pelsen »

latido wrote:1: wat zijn die rode+groene texten bij de transferlijst?
2: ik heb een speler die al een dag na afloop van de deadline nog op de tf staat
1: Om cheaten tegen te gaan, moet een speler minimum 2 dagen op de transferlijst staan. Tijdens die eerste 2 dagen kan een manager dus niet verkopen, ook al heeft iemand het gevraagde bedrag geboden. In deze 2 dagen zijn de teksten rood.
Na 2 dagen kan een manager beslissen om de speler te verkopen. Vanaf het moment dat de eerste 2 dagen verstreken zijn, worden de teksten groen.

2: Na het laatste bod, blijft een speler nog minimum 24 uur op de lijst staan, vooraleer hij automatisch wordt verkocht. Is de deadline dus straks om 4h00 (morgen dus), en bied je nu het hoogste bedrag, dan wordt de speler ten vroegste overmorgen om 4h00 verkocht. Automatische verkoop gebeurt immers altijd tijdens de 4h00-simulatie.

3: Als een speler 6 dagen of de lijst staat, en het minimum bedrag is geboden, dan wordt de speler automatisch verkocht tijdens de 4h00-simulatie, volgend op het verstrijken van de 6-dagen-termijn (tenzij er tijdens de laatste dag nog hoger wordt geboden, maar dan komen we in situatie 2 terecht).
Last edited by pelsen on Wed Jan 10, 2007 7:23 pm, edited 2 times in total.
Sybke

Post by Sybke »

latido wrote:1: wat zijn die rode+groene texten bij de transferlijst?
1. Als je de rood en groen gemarkeerde datums bedoeld: de groene datums duiden aan dat de speler verkocht kan worden. Bij de rode merk je zelf wel, dat de eerste datum nog moet komen, dus er kan nu al op geboden worden, maar de speler kan nog niet verkocht worden.
2. Als er op een speler geboden is tijdens de laatste 24 vóór de oorspronkelijke deadline, wordt die deadline verlengt met 24 uur vanaf dat bod.
3. Als je zelf niet accepteert wordt de speler automatisch verkocht aan het team met het hoogste bod op het einde van de deadline.

Hopelijk geef ik geen verkeerde antwoorden, als dat wel het geval is: iemand, corrigeer me.
Smurfje
Assistant Manager

Contracten

Post by Smurfje »

Als ik een speler die voltraint is een contract aan moet bieden welke verhoudingen kan ik dan het beste aanhouden tussen loon en winstpremie?
Is mede afhankelijk van het aantal wedstrijden dat je denkt te gaan winnen maar zijn daar een beetje richtlijnen voor?
Groetjes Maurice.
The Viper
Assistant Manager

Post by The Viper »

pelsen wrote:
2: Na het laatste bod, blijft een speler nog minimum 24 uur op de lijst staan, vooraleer hij automatisch wordt verkocht. Is de deadline dus straks om 4h00 (morgen dus), en bied je nu het hoogste bedrag, dan wordt de speler ten vroegste overmorgen om 4h00 verkocht. Automatische verkoop gebeurt immers altijd tijdens de 4h00-simulatie.
Maar nadat de speler al 2 dagen op de tl staat kan zijn manager het hoogste bod toch accepteren, ook al is dat nog mr 'n uur geleden uitgebracht?! ja toch?
Die '24u-regel' geldt dus eigenlijk alleen vr de automatische verkoop ofzo?
The Viper
Seven Nation Army
armstech

Post by armstech »

The Viper wrote:pelsen wrote:
Maar nadat de speler al 2 dagen op de tl staat kan zijn manager het hoogste bod toch accepteren, ook al is dat nog mr 'n uur geleden uitgebracht?! ja toch?
Die '24u-regel' geldt dus eigenlijk alleen vr de automatische verkoop ofzo?
dat is idd zo, goed opgemerkt :D
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”