Hij bedoelt waarschijnlijk als ze op de lijst staan, wanneer danyockr wrote:Als de verkoper zelf beslist om de speler gratis op de transferlijst te zetten. Spelers zonder team worden ook gratis verkocht.gilles11 wrote:Wanneer wordt er gratis speler verkocht ?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
**Défutt**
- Member of the Soccer Project Association
Ja**Défutt** wrote:Hij bedoelt waarschijnlijk als ze op de lijst staan, wanneer danyockr wrote:Als de verkoper zelf beslist om de speler gratis op de transferlijst te zetten. Spelers zonder team worden ook gratis verkocht.gilles11 wrote:Wanneer wordt er gratis speler verkocht ?
-
yockr
Een gratis speler staat 2 dagen op de transferlijst en gaat dan in op het best aangeboden contract. Maar je kan niet zien hoelang de speler al op de TL staat.gilles11 wrote:Ja**Défutt** wrote:Hij bedoelt waarschijnlijk als ze op de lijst staan, wanneer danyockr wrote:Als de verkoper zelf beslist om de speler gratis op de transferlijst te zetten. Spelers zonder team worden ook gratis verkocht.Kan iemand daar antwoord op geven ?
Ik hoop dat je nu het antwoord hebt dat je wou
-
pelsen
1: Om cheaten tegen te gaan, moet een speler minimum 2 dagen op de transferlijst staan. Tijdens die eerste 2 dagen kan een manager dus niet verkopen, ook al heeft iemand het gevraagde bedrag geboden. In deze 2 dagen zijn de teksten rood.latido wrote:1: wat zijn die rode+groene texten bij de transferlijst?
2: ik heb een speler die al een dag na afloop van de deadline nog op de tf staat
3: word een speler op de tf niet verkocht als ik het bod niet accepteer?
Na 2 dagen kan een manager beslissen om de speler te verkopen. Vanaf het moment dat de eerste 2 dagen verstreken zijn, worden de teksten groen.
2: Na het laatste bod, blijft een speler nog minimum 24 uur op de lijst staan, vooraleer hij automatisch wordt verkocht. Is de deadline dus straks om 4h00 (morgen dus), en bied je nu het hoogste bedrag, dan wordt de speler ten vroegste overmorgen om 4h00 verkocht. Automatische verkoop gebeurt immers altijd tijdens de 4h00-simulatie.
3: Als een speler 6 dagen of de lijst staat, en het minimum bedrag is geboden, dan wordt de speler automatisch verkocht tijdens de 4h00-simulatie, volgend op het verstrijken van de 6-dagen-termijn (tenzij er tijdens de laatste dag nog hoger wordt geboden, maar dan komen we in situatie 2 terecht).
Last edited by pelsen on Wed Jan 10, 2007 7:23 pm, edited 2 times in total.
1. Als je de rood en groen gemarkeerde datums bedoeld: de groene datums duiden aan dat de speler verkocht kan worden. Bij de rode merk je zelf wel, dat de eerste datum nog moet komen, dus er kan nu al op geboden worden, maar de speler kan nog niet verkocht worden.latido wrote:1: wat zijn die rode+groene texten bij de transferlijst?
2: ik heb een speler die al een dag na afloop van de deadline nog op de tf staat
3: word een speler op de tf niet verkocht als ik het bod niet accepteer?
2. Als er op een speler geboden is tijdens de laatste 24 vóór de oorspronkelijke deadline, wordt die deadline verlengt met 24 uur vanaf dat bod.
3. Als je zelf niet accepteert wordt de speler automatisch verkocht aan het team met het hoogste bod op het einde van de deadline.
Hopelijk geef ik geen verkeerde antwoorden, als dat wel het geval is: iemand, corrigeer me.
Contracten
Als ik een speler die voltraint is een contract aan moet bieden welke verhoudingen kan ik dan het beste aanhouden tussen loon en winstpremie?
Is mede afhankelijk van het aantal wedstrijden dat je denkt te gaan winnen maar zijn daar een beetje richtlijnen voor?
Is mede afhankelijk van het aantal wedstrijden dat je denkt te gaan winnen maar zijn daar een beetje richtlijnen voor?
Groetjes Maurice.
pelsen wrote:
Die '24u-regel' geldt dus eigenlijk alleen vr de automatische verkoop ofzo?
Maar nadat de speler al 2 dagen op de tl staat kan zijn manager het hoogste bod toch accepteren, ook al is dat nog mr 'n uur geleden uitgebracht?! ja toch?2: Na het laatste bod, blijft een speler nog minimum 24 uur op de lijst staan, vooraleer hij automatisch wordt verkocht. Is de deadline dus straks om 4h00 (morgen dus), en bied je nu het hoogste bedrag, dan wordt de speler ten vroegste overmorgen om 4h00 verkocht. Automatische verkoop gebeurt immers altijd tijdens de 4h00-simulatie.
The Viper
Seven Nation Army
Seven Nation Army
-
armstech
dat is idd zo, goed opgemerktThe Viper wrote:pelsen wrote:Maar nadat de speler al 2 dagen op de tl staat kan zijn manager het hoogste bod toch accepteren, ook al is dat nog mr 'n uur geleden uitgebracht?! ja toch?2: Na het laatste bod, blijft een speler nog minimum 24 uur op de lijst staan, vooraleer hij automatisch wordt verkocht. Is de deadline dus straks om 4h00 (morgen dus), en bied je nu het hoogste bedrag, dan wordt de speler ten vroegste overmorgen om 4h00 verkocht. Automatische verkoop gebeurt immers altijd tijdens de 4h00-simulatie.