de winstpremies van de spelers die op de bank zitten, worden die ook uitbetaald als je de wedstrijd wint?
ik dacht van wel, maar ik ben niet meer 100% zeker
de winstpremies van de spelers die op de bank zitten, worden die ook uitbetaald als je de wedstrijd wint?
ja helaas wel.
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
†
ja helaas wel.
dan moet ik best wel veel betalen als ik win!
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
MARKLUIJTEN wrote:Dit stond gewoon in de faq's hoor, voorlopig zullen julie nu wel genoeg van alles hebben. Ik begrijp nu wel waarom je je eigen sukkel noemt
Grapje hé
Hehe, maar het is zeker niet slecht om dat constant uit te bouwen (+ we moeten rpg_gamer zijn records een beetje tegenhouden he:d)
MARKLUIJTEN wrote:Dit stond gewoon in de faq's hoor, voorlopig zullen julie nu wel genoeg van alles hebben. Ik begrijp nu wel waarom je je eigen sukkel noemt
Grapje hé
Hehe, maar het is zeker niet slecht om dat constant uit te bouwen (+ we moeten rpg_gamer zijn records een beetje tegenhouden he:d)
Ik breek liever andere records dan het grootste stadion. Het is niet slecht om je wc's e.d. uit te bouwen, maar wel zinloos als je van alles meer hebt dan plaatsen.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
Sir.Mulder wrote:Maakt het wat uit welke je hebt want ik zie bij sommige hoge teams dat ze gewoon gras hebben. En ik heb HiTech combinatie van natuurlijk en kunstgras.
Hoe duurder een grasmat, hoe langer een die meegaat.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
Sir.Mulder wrote:Maakt het wat uit welke je hebt want ik zie bij sommige hoge teams dat ze gewoon gras hebben. En ik heb HiTech combinatie van natuurlijk en kunstgras.
volgens mij maakt dat niet veel uit, ik heb ook nog gewoon mijn eerste plein! als je bij club-stadion-veld kijkt, staat er als het nodig is om je grasmat opnieuw aan te leggen!
Grapje hé
Euh dat hoeft niet hoor
Mij zo doen zweten om een record te verbreken grr
Foei