kvk dries wrote:
KVOllievier heeft al in A gezeten en is begonnen in G
Daar gaat mijn droom, maar ja 2e is ook goed.
Wordt de 1e G-er die de titel pakt.
ja dan heb je alsnog de eer
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
MARKLUIJTEN wrote:
Daar gaat mijn droom, maar ja 2e is ook goed.
Wordt de 1e G-er die de titel pakt.
ja dan heb je alsnog de eer
Nou A dat moet wel te doen zijn denk ik, maar de titel is een ander verhaal natuurlijk. Dat houd niet in dat het geen doel is, waarom speel je anders sp, om ooit in A te komen en de titel te pakken toch. Ik hoop er over 2 seizoenen in ieder geval naartoe te gaan. Eerst nog C en B winnen maar dat zal niet makkelijk zijn, voorals nog staan we eerste, maar dat zegt nog helemaal niets.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
sjoerd wrote:Ik duim voor je als mede-Hollander die ook in G is begonnen !
Ja dank je, ik zal het nodig hebben. Ik praat er wel allemaal zo makelijk over maar dat is het niet. Ik ga dit seizoen eerst mijn team klaar maken om zeker in de top van B mee te kunnen spelen mocht ik promoveren. Ik ben wel aardig op weg met een gemiddelde linierating van 138 de eerste 3 wedstrijden. Het zal morgen wel afnemen aangezien mijn A en B-keeper niet kunnen meespelen en mijn CF morgen ook niet komt opdagen, die ligt in het ziekenhuis voor 7 dagen
Average bp A-team 71,80.
Ik weet dat het eigenlijk niet hier hoort, maar wie wil er vanavond nog een vr spelen om 22:00u. Ik denk dat ik hier sneller een reactie krijg omdat de vr gedeelte zo goed als leeg is.
Nodig me maar uit
FC X-Tenzo
Average bp A-team 71,80.
Belfast_Giants wrote:is het dan niet handiger om een VR in de pool te maken ?
lijkt me veel sneller gaan dan eerst op het forum vragen...
keb trouwens een stomme vraag maar ik vraag het toch
Als een manager geband word en hij heeft spelers op de transferlijst staan.
wat gebeurd er dan met die spelers ?
Kan niet op de dag dat je een vr wil hé, alleen de dag voordat je een vr wil hebben kan je zo iemand uitnodiggen, anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.
Average bp A-team 71,80.
ik zit zo vol met vr bekers dat ik helemaal niet toegekomen ben aan die pool
nog zo'n leuke vraag, wat is over het algemeen de totale linierating in de G divisie ??
Met in het begin van het seizoen rond de 100 en naar het einde tegen de 115-120 zit je zeker goed en zal je wel promoveren denk ik. (dat waren mijn linieratings in G vorig jaar en heb geen wedstrijd verloren, 2x gelijkspel)
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
en dan heb ik nog een domme vraag
welke linieratings moet je in de G hebbe wil je niet degraderen
ksta nu namelijk eerste in de H1030
en heb ongeveer linierating van 88
manager van vv-elspeet!!
seizoen 15: 3de in H.1030 (+ topschutter)
seizoen 16: 1ste in H.1030 (+ topschutter)
seizoen 17: doelstelling kampioen in G.344!!!
Frensikus wrote:en dan heb ik nog een domme vraag
Dat ken enorm verschillen.
Best wat ik je kan aanraden is kijk naar spmt waar je naar zult promoveren. En kijk dan welke ratings de nummers 8-9-10 halen.
Frensikus wrote:en dan heb ik nog een domme vraag
Hangt natuurlijk af van de sterkte van je toekomstige reeks maar met die linieratings in H ga je volgens mij kampioen kunnen spelen en tegen het einde van het seizoen makkelijk de 100 linierating halen. En dat is zoals ik hierboven al zei volgend seizoen normaal al genoeg om met de top mee te draaien maar dat hangt dan weer opnieuw af van de andere ploegen in die divisie. Concentreer je dit seizoen maar om kampioen te worden en alle spelers goed te trainen zodat je hier en daar al ééntje kan wegdoen-aankopen want zelfs als je TS een beetje zakt moet het goed te doen zijn voor jou om naar G te gaan.
Veel succes alvast,
dino_001
Maakt het in een wedstrijd een groot verschil uit om een speler met BP 64 of een andere met 63 op te stellen als beiden hun moraal en fitheid 100% zijn?
dino_001 wrote:Maakt het in een wedstrijd een groot verschil uit om een speler met BP 64 of een andere met 63 op te stellen als beiden hun moraal en fitheid 100% zijn?
dino_001 wrote:Maakt het in een wedstrijd een groot verschil uit om een speler met BP 64 of een andere met 63 op te stellen als beiden hun moraal en fitheid 100% zijn?
Nee
Bedankt, ook enig idee qua % linierating?