Oei, te laat helaas .. Het eerste bod (750k) is al binnen .. Ik zit trouwens met 4 CF's nog als ie weg is dus zou ie er toch maar overbodig bij staan .. Zijn contract is me ook niet al te liefrobstje wrote:Ik sluit me ook aan bij MARKLUIJTEN. Heel veel zul je niet meer krijgen gezien zijn leeftijd, maar je kan hem toch nog 1 of 2 jaar gebruiken in je (B?)-team.MARKLUIJTEN wrote:Ik denk er anders over, ik zou hem houden omdat hij nog wel eens waardevol kan zijn als B-speler. Het bedrag wat je er nog voor krijgt is te verwaarlozen en stelt dus waarschijnlijk niets voor.PiRLo wrote: Je hebt wel gelijk denk ik
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
PiRLo
- Member of the Soccer Project Association

-
Belfast_Giants
- Team President
had ik gelijk ???PiRLo wrote:Oei, te laat helaas .. Het eerste bod (750k) is al binnen .. Ik zit trouwens met 4 CF's nog als ie weg is dus zou ie er toch maar overbodig bij staan .. Zijn contract is me ook niet al te liefrobstje wrote:Ik sluit me ook aan bij MARKLUIJTEN. Heel veel zul je niet meer krijgen gezien zijn leeftijd, maar je kan hem toch nog 1 of 2 jaar gebruiken in je (B?)-team.MARKLUIJTEN wrote: Ik denk er anders over, ik zou hem houden omdat hij nog wel eens waardevol kan zijn als B-speler. Het bedrag wat je er nog voor krijgt is te verwaarlozen en stelt dus waarschijnlijk niets voor.
had ik gelijk !!!!
tis een wonder !!!
Season 21: 11e in H.295
-
robstje
- Member of the Soccer Project Association
proficiat, met uw gelijk!Belfast_Giants wrote:had ik gelijk ???PiRLo wrote:Oei, te laat helaas .. Het eerste bod (750k) is al binnen .. Ik zit trouwens met 4 CF's nog als ie weg is dus zou ie er toch maar overbodig bij staan .. Zijn contract is me ook niet al te liefrobstje wrote: Ik sluit me ook aan bij MARKLUIJTEN. Heel veel zul je niet meer krijgen gezien zijn leeftijd, maar je kan hem toch nog 1 of 2 jaar gebruiken in je (B?)-team.
had ik gelijk !!!!
tis een wonder !!!

Boeren!
-
fcbportillo
- Team President
3-5-2: (GK - LB - CB - RB - LM - CM - CM - CM - RM - CF - CF)real wrote:als je 3-5-2 speelt is het dan best dat je passen spel speelt ?
Sterke punten: Middenveld
Zwakke punten: Verdediging
Wanneer gebruiken: als u extreem zwak bent in uw middenveld of als u veel verdedigers geblesseerd hebt.
Geschikte tactiek: Kick and rush (-), Passing (++), Lange bal (-), Zonder tactiek (=), Verdedigende muur (-). Waarom Passing ++? wel dit is een middenveld gebasseerde opstelling, dus gaan we het nog meer in de verf zetten. U zou wel kunnen zeggen ik ga men aanval en verdediging wat versterken met lange bal, kick en rush of verdedigend... maar waarom zou u dan met 5 middenvelders gaan spelen
Stijl: 25%-75%, we willen ons hier voornamelijk op balbezit in het middenveld focussen dus gaan we de bal niet te veel naar achter of naar voor brengen
team:brugger
manager:fcbportillo
manager:fcbportillo