Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
http://www.cicco.opateam.com/Ruud. wrote:Wat was de site ook alweer van SP Nieuwsbrief ?
-
idd, die resterende tijd begint steeds opnieuw te lopenlessius wrote:Informatie zou anders wel welkom zijn. Het kan idd gebeuren dat er iets fout gaat, daar niet van, maar het zou toch handig zijn dat we weten wat er aan de hand is en hoelang het nog duurt.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
-
Komop jongens! Nu is hij weer opnieuw begonnen
! Ik moet mijn ploegen voor morgen instellen! En ik ben ook nog eens zo zot
geweest om morgenavond tegen sjarel te spelen! Het is dus wel echt nodig dat ik er op kan
! Dubbele cijfers worden het zowiezo, maar wil de schade toch onder de 25 tegen doelpunten houden als het effe kan
!

TEAM : Djerba
-
- Team President
Tot volgende seizoen.Belfast_Giants wrote:mijn RF heeft nu 1 dag league suspension en 1 dag cup suspension..
het rare alleen is dat ik dus uitgeschakeld ben in de vorige ronde.. blijft deze schorsing nu tot volgend seizoen of word deze afgevinkt bij de volgende ronde ook al speel ik er niet meer in mee ?
30: in H
-
De schorsing in de cup blijft geldig voor volgend seizoen.Belfast_Giants wrote:mijn RF heeft nu 1 dag league suspension en 1 dag cup suspension..
het rare alleen is dat ik dus uitgeschakeld ben in de vorige ronde.. blijft deze schorsing nu tot volgend seizoen of word deze afgevinkt bij de volgende ronde ook al speel ik er niet meer in mee ?
-
wat bedoel je met de forumbeheerders? de moderators?lexz... wrote:mijn maat vraagt hoe je de forumbeheerders kan contacteren. Weet iemand dat, want ik heb geen zin om het op te zoeken![]()
thx!
wanneer de naam in het groen is, is dat een moderator. je kan ze gewoon een pm sturen als je iets te vragen hebt

Royal FC (el stino) - Manager since season 8