Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team President
n° 13 en 14 naar divisie x3 - 2 , Bv: C.3 -> D.7terry wrote:Welke ploegen degraderen naar welke reeks??
BV: in A degraderen er 6 en gaan dan de eerste 2 naar B.1, de volgende 2 naar B.2 en de 2 laatste naar B.3
of gaat het anders??
n° 12 en 15 naar divise x3 - 1 ,Bv: C.3 -> D.8
n° 11 en 16 naar divisie x3, Bv. C.3 -> D.9
zie FAQ

team:brugger
manager:fcbportillo
manager:fcbportillo
Ik heb nu 2 spelers die geschorst zijn voor een volgende competitiewedstrijd.Maar omdat deze pas het volgende seizoen is vraag ik mij af als die kaarten dan nog tellen?
Graag een antwoord
Ik heb in de FAQ gekeken maar daar zie ik da ni direct staan.
Misschien heb ik het niet gezien of staat het er niet in
Graag een antwoord

-
- Member of the Soccer Project Association
de geschorsten voor de competitie vervallen maar voor de beker blijven staanTimmyboy1 wrote:Ik heb nu 2 spelers die geschorst zijn voor een volgende competitiewedstrijd.Maar omdat deze pas het volgende seizoen is vraag ik mij af als die kaarten dan nog tellen?
Graag een antwoord![]()
-
Jij ontvangt dan niks, ik vermoed dan dat hij (net zoals spelers wiens contract afloopt zonder op de transferlijst te staan) verdwijnt uit het spel. Verkoop hem aldusMaddux wrote:wat gebeurt er als een speler op de transferlijst staat en deze zijn contract loopt af wanneer die nog op de transferlijst staat? wordt deze dan automatisch aan de hoogste bieder verkocht of ... ?

-
Ik dacht dat de speler dan op de TL blijft staan maar dan zonder team. Je krijgt bijgevolg dan ook geen transfersom voor de speler.Maddux wrote:wat gebeurt er als een speler op de transferlijst staat en deze zijn contract loopt af wanneer die nog op de transferlijst staat? wordt deze dan automatisch aan de hoogste bieder verkocht of ... ?
-
-
Ik had een vraagje, ik heb een LB te koop staan: Martis. Hij is 23 jaar, 79% en 55% agressie.
Nu staat hij al een stuk of 5/6 dagen op de TL en het hoogste bod was 1.2 miljoen. Nu log ik net in en is het nieuwe bod 2.5 miljoen, een verdubbeling! Is dit normaal of niet, want ik wil niet het risico lopen gebanned te worden op welke manier dan ook, vandaar dat ik het even vraag.
Nu staat hij al een stuk of 5/6 dagen op de TL en het hoogste bod was 1.2 miljoen. Nu log ik net in en is het nieuwe bod 2.5 miljoen, een verdubbeling! Is dit normaal of niet, want ik wil niet het risico lopen gebanned te worden op welke manier dan ook, vandaar dat ik het even vraag.
-
Dat is een normale prijs.sjoerd wrote:Ik had een vraagje, ik heb een LB te koop staan: Martis. Hij is 23 jaar, 79% en 55% agressie.