Volgens mij wachten tot na de simulatie. Ik dacht dat altijd eerst de simulatie doorging en daarna al de rest (zoals transfers, uitbouw stadion...)sjoerd wrote:Maandag om 4u is mijn stadion klaar met uitbouwen, nu bestaat echter de kans dat ik maandag om 4u thuis een ligawedstrijd heb, kunnen er dan om 4u al zoveel man in als hij is uitgebouwd of moet ik dan tot NA de simulatie wachten.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Inderdaad, veel wedstrijden spelen is de enige boodschap.*Kerkhofs* wrote:mijn vriend zijn ts is gewoon een ramp (32%)
heeft een prachtig team maar zo'n slechte ts
weet niemand iets om die snel omhoog te krijgen?
Hier zie je een overzichtje:
Teamspirit:
Stijgen
- Vriendschappelijke wedstrijden (+0,75% bij winst, +0,5% bij gelijkspel of verlies)
- Vriendschappelijke bekerwedstrijden (+1%)
- Bekermatchen (+2% bij winst, +1% bij gelijk of verlies)
- Competitiematchen (+2% bij winst, +1% bij gelijkspel en 0.5% bij verlies)
Dalen
- Inkomende (betalend + gratis) transfers (-5%)
- Uitgaande (betalende + gratis) transfers (-5%)
- Als de kwaliteit van het veld minder dan 60% is daalt de teamspirit van een ploeg(Hoeveel?)
- Bij de simulatie van het nieuwe seizoen op zaterdag om 4u (-10% van de huidige waarde)
Blijft gelijk
- Bij ontslag van spelers en/of stafleden
- Bij bijkomen van een nieuwe jeugdspeler
Season 31: D.10 (to build up new team)
Idd eerst worden de wedstrijden verwerkt en dan al de rest....dino_001 wrote:Volgens mij wachten tot na de simulatie. Ik dacht dat altijd eerst de simulatie doorging en daarna al de rest (zoals transfers, uitbouw stadion...)sjoerd wrote:Maandag om 4u is mijn stadion klaar met uitbouwen, nu bestaat echter de kans dat ik maandag om 4u thuis een ligawedstrijd heb, kunnen er dan om 4u al zoveel man in als hij is uitgebouwd of moet ik dan tot NA de simulatie wachten.
Team = AC ManU (B2)
de matchen worden eerst gespeeld altijdsjoerd wrote:Maandag om 4u is mijn stadion klaar met uitbouwen, nu bestaat echter de kans dat ik maandag om 4u thuis een ligawedstrijd heb, kunnen er dan om 4u al zoveel man in als hij is uitgebouwd of moet ik dan tot NA de simulatie wachten.

-
- Member of the Soccer Project Association
Dan hoop ik dat ik eerst uitspeel.real wrote:de matchen worden eerst gespeeld altijdsjoerd wrote:Maandag om 4u is mijn stadion klaar met uitbouwen, nu bestaat echter de kans dat ik maandag om 4u thuis een ligawedstrijd heb, kunnen er dan om 4u al zoveel man in als hij is uitgebouwd of moet ik dan tot NA de simulatie wachten.dus je zal nog moeten wachten
Bedankt, dino en real.

vrB
Ik heb een privébeker opgestart, maar nu blijkt dat ik zelf niet ben ingeschreven. Kan ik dit nog doen of moet ik eerst deze beker annuleren?
Zelf vind ik nergens de mogelijkheid om mij in te schrijven. Ook heb ik nergens de vraag gezien of ik mijzelf ook wou inschrijven bij het opstarten.
Zelf vind ik nergens de mogelijkheid om mij in te schrijven. Ook heb ik nergens de vraag gezien of ik mijzelf ook wou inschrijven bij het opstarten.
Bus
F.C. de Billekletsers
F.C. de Billekletsers
Re: vrB
annulerenbus wrote:Ik heb een privébeker opgestart, maar nu blijkt dat ik zelf niet ben ingeschreven. Kan ik dit nog doen of moet ik eerst deze beker annuleren?

Re: vrB
Ok, bedankt. Ik vreesde er al voor.maxim.vanmeerhaeghe wrote:annulerenbus wrote:Ik heb een privébeker opgestart, maar nu blijkt dat ik zelf niet ben ingeschreven. Kan ik dit nog doen of moet ik eerst deze beker annuleren?
Had idd de mogelijkheid om jezelf in te schrijven over het hoofd gezien.
Misschien eens voorstellen om een functie in te voeren
zodat je jezelf ook nog kunt inschrijven zolang de beker openstaat.
Last edited by bus on Sat Apr 07, 2007 9:53 am, edited 1 time in total.
Bus
F.C. de Billekletsers
F.C. de Billekletsers
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Beker
Dan je vrijgesteldKfcv Geel wrote:Woensdag word er gespeeld voor de beker maar ik zit er nog in maar er staat by myn kalender NIETS ,over de wedstrijd en tegenstander..
Is dit normaal?
grtz
rpg_gamer F.223 (hervorming)