Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team President
Mijn speler Kepler Olim stond op de transferlijst. Iemand had 250.000 euro geboden en het contract van Kepler liep nog maar 2 dagen dus heb ik dat aanvaard. Toen zag ik dat het geld niet bij dat getal linksboven was opgeteld. Ik besteedde er verder niet veel aandacht aan. Ik heb nu opnieuw ingelogd en ik zie dat die speler nog steeds van mij is, ik geen geld ontvangen heb en die heeft nog maar een contract van 2 dagen. Waar zal ik nu nog een koper vinden voor hem op de korte tijd? Is dit een bug die kan rechtgezet worden? Zit hier iemand van sp zelf?
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team President
-
Een jeugdspeler gaat als hij voltraind is minimum een Globale klasse hebben van 76% (niet zeker van het getal). Het komt er dus op neer dat een jeugdspeler meer kans heeft om goed te worden dan een beginspeler. Vandaar ook het verschil in waarde.Belfast_Giants wrote:Kan iemand mij even uitleggen wat het verschil is tussen een jeugdspeler en een speler die je bij het opstarten van je team van 17jr hebt gekregen ??
en waarom dit een verschil in de waarde van de speler zou moeten hebben ?
-
de optie "Breng mij standaard op de hoogte van reacties:fcbjorre wrote:pfff kan er iemand mij vertellen wrm ik geen email niet meer krijg als er op een onderwerp gereageerd is
(Stuurt een email als iemand reageert op een onderwerp waar je in gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst.)" op ja zetten in je profiel.
-
staat er de hele tijd op zelf nu heb ik geen bericht gekrege omdat er hier op gereageerd isyockr wrote:de optie "Breng mij standaard op de hoogte van reacties:fcbjorre wrote:pfff kan er iemand mij vertellen wrm ik geen email niet meer krijg als er op een onderwerp gereageerd is
(Stuurt een email als iemand reageert op een onderwerp waar je in gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst.)" op ja zetten in je profiel.

Bruges Till I Die
-
- Coach
ik kan geen friendlys en pool wedstrijden plannen voor morgen, ik krijg de boodschap:
Er zijn geen beschikbare momenten meer.
Herinnering: Vriendschappelijke wedstrijden kunnen enkel geregeld worden voor het huidige seizoen. Als je een wedstrijd wil plannen in het volgende seizoen, moet je wachten tot dat seizoen gestart is.
Is dit normaal?
Er zijn geen beschikbare momenten meer.
Herinnering: Vriendschappelijke wedstrijden kunnen enkel geregeld worden voor het huidige seizoen. Als je een wedstrijd wil plannen in het volgende seizoen, moet je wachten tot dat seizoen gestart is.
Is dit normaal?