Dan weet ik het ook niet. Ik heb het probleem ook wel een voor gehad en ik heb toen een paar keer een nieuwe snelkoppeling geplaast en toen was het voorbij.
Ik zou zeggen probeer een paar keer een nieuwe koppeling te maken, anders weet ik het ook niet.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
X-Tenzo wrote:Dan weet ik het ook niet. Ik heb het probleem ook wel een voor gehad en ik heb toen een paar keer een nieuwe snelkoppeling geplaast en toen was het voorbij.
Ik zou zeggen probeer een paar keer een nieuwe koppeling te maken, anders weet ik het ook niet.
Als je een sp beker wedstrijd speelt. Telt dan het aantal toeschouwers als je thuis speelt ook mee voor het gemiddelde of is dat alleen maar liga wedstrijden
rpg_gamer wrote:Als je een sp beker wedstrijd speelt. Telt dan het aantal toeschouwers als je thuis speelt ook mee voor het gemiddelde of is dat alleen maar liga wedstrijden
Strijgt de achterban bij een club met veel en met weinig achterban evenveel per jaar als ze ook precies dezelfde resultaten halen of is dit verschillend?
jona wrote:Strijgt de achterban bij een club met veel en met weinig achterban evenveel per jaar als ze ook precies dezelfde resultaten halen of is dit verschillend?
Verschillend.
Tis te zien hoeveel achterban je al hebt en ik welke divisie je speelt en welke wedstrijden je speelt.
staat er bij het transferforum teweil er vroeger altyd stond:
[Te Koop] of [Gezocht]
waarom schrijft iedereen het nu anders?
Ik heb zo goed als de hele pagina gewijzigd, er is nog een andere regel in de topic
Samen met Sjoerd gaan we dus voor wat meer orde, op aanvraag en ingaande op het voorstel van in Voorstellen/bugs..
Stel: je hebt een speler van 20 en je zet hem op de tl. Je krijgt een link (naar je transferpagina om te kopen) naar die speler. Echter nadat hij er 2 dagen opstaat wordt hij 21. Verschuift hij dan naar de andere categorie. Verandert de link ook dan?
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Fikkiezero wrote:Stel: je hebt een speler van 20 en je zet hem op de tl. Je krijgt een link (naar je transferpagina om te kopen) naar die speler. Echter nadat hij er 2 dagen opstaat wordt hij 21. Verschuift hij dan naar de andere categorie. Verandert de link ook dan?
Volgens mij niet want de link is direct naar de speler toe.