Is dit alles op grond van degelijk onderzoek of heeft het meer met gevoel te maken?Ebuzola wrote:Nu lees ik het pas, ik zou voor kick en rush gaan, helpt veel
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
-
Ja, wil ik ook wel wetenjona wrote:Is dit alles op grond van degelijk onderzoek of heeft het meer met gevoel te maken?Ebuzola wrote:Nu lees ik het pas, ik zou voor kick en rush gaan, helpt veel

Heb kick&rush niet kunnen testen, maar het klinkt helemaal niet zo onlogisch eigenlijk. In Engeland speelden zo ook vaak zo, 4-4-2 met Kick&Rush.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
-
Ik heb alles eens bekeken en ik denk dat je helemaal niet moet swichten van opstelling. Ik denk dat je beter 3-4-3 kan spelen en je CF Sebastien Barka op positie RF zet. Lazio zal 3-4-3 spelen en dus aanvallend, ik zou proberen met een aanvallend team terug te vechten en voordeel halen uit de agressie instelling.sljivovica wrote:X-tenzo, jij nog ervaring met 4-4-2? Is ook in jouw belang dat ik de punten thuis hou
Je kan dan het beste een speler op het middenveld een offensive IO meegeven lijkt mij. Zo verdeel je het linierating verlies van je aanval met je middenveld.
Ik zou als ik jouw was ook niet met 100% aanval spelen, ik zou met 80%/85% spelen en de agressie echt max. Hij heeft een sterker team en met een verdedigende opstelling beperk je volgens mij alleen maar het aantal tegendoelpunten, zonder dat je zelf echt kans maakt te scoren.
Ik heb verder ook geen ervaring met 4-4-2 en dat komt omdat ik met een 3-4-3 altijd betere prestaties haalde. Ik kan je alleen zeggen hoe ik zou spelen. ik zou zeggen: vergelijk zijn agressie instellingen en de ratings die hij daarbij haalt met de jouwe. je weet dat je op de aanval zo'n 3% rating mist door je gemiste speler. Zo kan je ongeveer uitrekenen hoeveel agressie je moet gebruiken om een kans te hebben.
Succes en laat me niet in de steek.

-
-
Bereken daarbij de BP's en houd rekening met de moraal en fitheid van je spelers. Per 1% fitheid/moraal verlies is de prestatie 0,4 minder.sljivovica wrote:wow, over behulpzaam gesproken![]()
Ik zal de 3-4-3 optie nog eens door de renenmachiene halen, eens zien wat eruit komt.
Je kan in ieder geval met veel meer agressie spelen, hij heeft wat houthakkertjes vergeleken met jouw team. hij zal met een 40%/45% agressie spelen, dat is de enige mogelijkheid om het te pakken.
Een agressie instelling van 65% is voor jouw mogelijk en dat leverd je ten opzichte van zijn agressie instelling al 4% tot 5% linierating op. Feit is dat hij spelers klaar heeft staan met hogere Bp's.
Veel succes en maak er wat van.
-
Die 3-4-3 optie komt iets beter uit de bus dan ik had verwacht. Het eindresultaat zal ongeveer gelijk zijn aan 4-4-2.X-Tenzo wrote: Bereken daarbij de BP's en houd rekening met de moraal en fitheid van je spelers. Per 1% fitheid/moraal verlies is de prestatie 0,4 minder.
Je kan in ieder geval met veel meer agressie spelen, hij heeft wat houthakkertjes vergeleken met jouw team. hij zal met een 40%/45% agressie spelen, dat is de enige mogelijkheid om het te pakken.
Een agressie instelling van 65% is voor jouw mogelijk en dat leverd je ten opzichte van zijn agressie instelling al 4% tot 5% linierating op. Feit is dat hij spelers klaar heeft staan met hogere Bp's.
Veel succes en maak er wat van.
Daarbij heb ik het probleem van de vrijdag-wedstrijd. Mijn B-CF heeft al twee gele kaarten staan en ik heb maar 2 waardige spitsen. Daarbij is de A-CF oud.
Er is dus een kleine kans dat ik ze vrijdag allebei niet kan gebruiken (bijvoorbeeld blessure voor de A-CF en geel voor de B-CF).
Terwijl vrijdag toch wel een puntje (of drie) mogelijk kan zijn.
Zowel met 4-4-2 als met 3-4-3 zal ik met even hoge agressie op het veld kunnen verschijnen, dus dat maakt niks uit.
Het mogelijke CF-probleem doet me waarschijnlijk beslissen om toch voor 3-4-3 te kiezen.
Ik zal het morgen na de simulatie nog eens rustig bekijken.
Thanks!
FC Wageningen
-
Ik speel morgen voor de liga en ik wil een speler weer wat moraal op laten doen tegen een 58% SPteam (ik haal ong. 100-120 linieratings normaal)
Is dit dan verantwoord, want er spelen nog wat meer B-ers zonder moraalproblemen
Is dit dan verantwoord, want er spelen nog wat meer B-ers zonder moraalproblemen
Normaal mag 1 zo'n speler geen verschil maken.jona wrote:Ik speel morgen voor de liga en ik wil een speler weer wat moraal op laten doen tegen een 58% SPteam (ik haal ong. 100-120 linieratings normaal)
Team = AC ManU (B2)
-
dan ook niet?T-man wrote:Normaal mag 1 zo'n speler geen verschil maken.jona wrote:Ik speel morgen voor de liga en ik wil een speler weer wat moraal op laten doen tegen een 58% SPteam (ik haal ong. 100-120 linieratings normaal)