doe maar een PB met al je vragenjurado wrote:hallo, wie wilt er mij helpen met het managen van mijn team?
mvg,
@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
yanniske
- Member of the Soccer Project Association
voeg maar toe op msnRinusje wrote:Zelfde maar dan als team TrichtsTrots msn is ook geen probleemVikingen wrote:Ik ben net begonnen en wil ook wel een mentor om me een beetje op weg te helpen.
Het lijkt me het handigst om gewoon via SP te communiceren.
Mijn teamnaam is Vikingen
alvast bedankt
b.v.d
-
Sir_Benitez
- Assistant Coach
Kan er iemand mij helpen?
Ik speel al redelijk wat seizoentjes SP maar nu heb ik echt wat raad nodig. Mijn ploeg is: http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=13260
Ik heb nu 3.2M mijn beste CB is net 31 geworden. Er staan 2 basisspelers ook vlakbij de 30. En volgend seizoen nog drie dacht ik. Ik moet dus dringend versterkingen kunnen oproepen. Hoe denk jij dat ik dat kapitaal kan verwerven binnen enkele twee seizoenen? Ik kan Dennis Adjaoud verkopen. Die kan rond de 10M opleveren. Zo kan ik +-3 spelers van 81-82%GK kopen maar dan offer ik een basisspeler die 67BP haalt elke wedstrijd. (en 69 kan halen op termijn) Mijn opkomende jeugdspelers gaan mislukken of komen er niet op tijd. Dus wat denk jij?
Ik speel al redelijk wat seizoentjes SP maar nu heb ik echt wat raad nodig. Mijn ploeg is: http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=13260
Ik heb nu 3.2M mijn beste CB is net 31 geworden. Er staan 2 basisspelers ook vlakbij de 30. En volgend seizoen nog drie dacht ik. Ik moet dus dringend versterkingen kunnen oproepen. Hoe denk jij dat ik dat kapitaal kan verwerven binnen enkele twee seizoenen? Ik kan Dennis Adjaoud verkopen. Die kan rond de 10M opleveren. Zo kan ik +-3 spelers van 81-82%GK kopen maar dan offer ik een basisspeler die 67BP haalt elke wedstrijd. (en 69 kan halen op termijn) Mijn opkomende jeugdspelers gaan mislukken of komen er niet op tijd. Dus wat denk jij?
voeg me toe op msnLiquido wrote:Ik kan ook wle een mentor gebruiken..
Iemand die me wil helpen?
didierhaenen@hotmail.com
Team: Romanel
Manager: Didierhaenen
Manager: Didierhaenen
-
yockr
- Member of the Soccer Project Association
Ja, maar dan is je veld al in een zeer slechte staat. Leg onmiddelijk het goedkoopste veld aan van 1 dag, anders ga je binnenkort forfait moeten geven. Later kun je eventueel nog overstappen op een beter veld.Goth wrote:kan het zijn dat mijn veld zelfs met 10% achteruit gaat als ik niet speel?Goth wrote:vanaf wanneer kan je boetes of met forfait verliezen door je pleinstatus?
Het 'vraagjestopic' dient voor vragen, hier kun je een mentor aanvragen. Daar zul je ook sneller antwoord krijgen