Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Groundsman
Vraagje
Kan ik die functie dat ik de eerste week geen transfers kan doen uitzette?
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Vraagje
Nee dat gaat niet, je moet nog eventjes wachten.Club brugge (II) wrote:Kan ik die functie dat ik de eerste week geen transfers kan doen uitzette?
-
- Groundsman
-
Dat is alleen maar om je te beschermen zodat je geen domme dingen doet. Ik zou zeggen: bekijk de transfermarkt eens en probeer een beetje inzicht te krijgen. Zo weet je wat de prijzen zijn en wat je dus maximaal moet betalen.Club brugge (II) wrote:Das echt wel een domme functie dat ik de eerste week niet kan transfers verichten.
Die functie is er gewoon om te zorgen dat je niet meteen falliet gaat.
-
Re: Vakantie
je assistent coach verzorgt je opstelling, al is dat verre van op een goede manier gedaan. Het beste wat je kan doen is al de wedstrijden die je in die periode wilt spelen al plannen en de tactiek instellen. Als je dan geschorsten/blessures hebt, stelt hij normaal de beste vervanger op. Alleen doet hij dat (denk ik) elke keer zodat in geval van een blessure andere spelers ook overmoeit geraken omdat hij niet afwisseld.bono wrote:Als je u ploeg insteld op vakantie wat gebeurde er dan wel en vooral wat gebeurd er dan niet. Ik vertrek op 18 juni voor 17 dagen en vrees een beetje voor mijn seizoen tegen dat ik terug kom.
Gebeuren zeker niet: hoger bieden bij transfers, contracten verlengen, reclamepanele checken, ...
Dus een assistent manager zorgt ervoor dat uw beste speler op die psoitie wordt gezet??kvk dries wrote:voordelen : geen loonjona wrote:Wat zijn de voordelen en wat de evt. Nadelen?Waylander wrote: Ik heb nog nooit een assistent-manger gehad. Dus ik heb vroeger zo al een 10tal seizoenen gespeeld en nu speel ik trug opnieuw zonder assistent.
nadelen : als een speler geblesseer geraakt net v oor een match , ke komt niet meer online zal er miss. een zeer slechte speler gekozen worden voor die positie
30: in H
-
- Assistant Manager
Iemand een idee hoe het aantal geblesseerden wordt bepaald?
De meeste managers hebben regelmatig super veel geblesseerden (lees een vijftal of meer) terwijl ik hier op 15 seizoenen tijd nog bijna nooit last van heb gehad. Bij mij werden er vroeger nooit meer dan vijf spelers geblesseerd op een heel seizoen! Toen was ik ervan overtuigd dat dat was omdat ik bijna alleen maar liga wedstijden speelde en enkel een paar friendly's om de moraal van mijn B-spelers op peil te houden.
De afgelopen twee seizoenen is een heel ander verhaal. Altijd speeld mijn default opstelling, waardoor dat dus spelers zijn die geen of heel weinig fiheid hebben. Toch duurt het zelfs tamelijk lang voordat zelfs deze spelers geblesseerd raken. Ik heb de voorbije twee seizoenen wel meer geblesseerden door die combi van lagere fitheid en meer wedstrijden, maar zelfs onder deze superslechte omstandigheden ligt mijn aantal geblesseerden niet hoog. Ik denk dat ik nu gemiddeld aan 1,5 geblesseerde per week zit.
Nu begin ik me toch wel af te vragen hoe dit allemaal kan. Misschien heb ik een magische arts en fysiotherapeut
De meeste managers hebben regelmatig super veel geblesseerden (lees een vijftal of meer) terwijl ik hier op 15 seizoenen tijd nog bijna nooit last van heb gehad. Bij mij werden er vroeger nooit meer dan vijf spelers geblesseerd op een heel seizoen! Toen was ik ervan overtuigd dat dat was omdat ik bijna alleen maar liga wedstijden speelde en enkel een paar friendly's om de moraal van mijn B-spelers op peil te houden.
De afgelopen twee seizoenen is een heel ander verhaal. Altijd speeld mijn default opstelling, waardoor dat dus spelers zijn die geen of heel weinig fiheid hebben. Toch duurt het zelfs tamelijk lang voordat zelfs deze spelers geblesseerd raken. Ik heb de voorbije twee seizoenen wel meer geblesseerden door die combi van lagere fitheid en meer wedstrijden, maar zelfs onder deze superslechte omstandigheden ligt mijn aantal geblesseerden niet hoog. Ik denk dat ik nu gemiddeld aan 1,5 geblesseerde per week zit.
Nu begin ik me toch wel af te vragen hoe dit allemaal kan. Misschien heb ik een magische arts en fysiotherapeut

2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Ik speel veel VR and VRB's en ik merk op dat ik dit seizoen 2 keer een plaag heb gehad van blessures...
Je hebt dan zo 3 weken geen blessures en dan plots zo meer dan 5 blessures...
Dat is eigenlijk altijd al zo geweest bij me...
(of het nu rol speelt of niet, maar laatste keer was het altijd iets met gebroken
redelijk pijnlijk
)
Je hebt dan zo 3 weken geen blessures en dan plots zo meer dan 5 blessures...
Dat is eigenlijk altijd al zo geweest bij me...
(of het nu rol speelt of niet, maar laatste keer was het altijd iets met gebroken

S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
dat dacht ik welWaylander wrote:Dus een assistent manager zorgt ervoor dat uw beste speler op die psoitie wordt gezet??kvk dries wrote:voordelen : geen loonjona wrote:Wat zijn de voordelen en wat de evt. Nadelen?
nadelen : als een speler geblesseer geraakt net v oor een match , ke komt niet meer online zal er miss. een zeer slechte speler gekozen worden voor die positie
't Moet zijn, want de teller staat op 33 blessures dit seizoen, terwijl ik ervoor zorg dat elke speler 's nachts terug 100 fitheid haalt.Veg wrote:Iemand een idee hoe het aantal geblesseerden wordt bepaald?
Ik denk dat ik nu gemiddeld aan 1,5 geblesseerde per week zit.
Nu begin ik me toch wel af te vragen hoe dit allemaal kan. Misschien heb ik een magische arts en fysiotherapeut :)
Ik vermoed dat de staat van het veld ook een rol speelt.
En een soort gevoeligheid van de speler, sommigen halen 200 matchen zonder blessures, anderen al 3 blessures dit seizoen.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Inderdaad ja, sommige spelers raken duidelijk sneller geblesseerd dan anderen.Wikke wrote:'t Moet zijn, want de teller staat op 33 blessures dit seizoen, terwijl ik ervoor zorg dat elke speler 's nachts terug 100 fitheid haalt.Veg wrote:Iemand een idee hoe het aantal geblesseerden wordt bepaald?
Ik denk dat ik nu gemiddeld aan 1,5 geblesseerde per week zit.
Ik vermoed dat de staat van het veld ook een rol speelt.
En een soort gevoeligheid van de speler, sommigen halen 200 matchen zonder blessures, anderen al 3 blessures dit seizoen.
2-9-2008