Bedankt Prince88, zal de waarde nog eens laten bepalen in waarde en talenten topic.Prince88 wrote:ik heb dat zelf ook met een keeper van me, volgens spmt presteert hij 70,0 (met een IO meespelen 3,0) maar hij blijft maar steken op die 69, terwijl hij toch wel 100/100 heeft gespeeld, zal waarschijnlijk komen door afrondingen,
ik denk dat de waarde van Prochazka zo rond de 1,5 M ligt en de waarde van Modubi rond de 1 M,
maar pin me er niet op vast, want ik vind het altijd moeilijk om een waarde te geven aan spelers
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
-
- Assistant Manager
Dat dient om uw supporters tevreden te houden: als je niet genoeg kantines of wc's of parking hebt, worden uw toeschouwers ontevreden. En als de toeschouwers ontevreden zijn, komt er minder volk naar de wedstridjen kijkenhannibal wrote:Nog een klein vraagje: als je veel kantines bijbouwt, levert dat dan iets op? Met andere woorden verdien je geld aan je kantines?
Zelfde vraag eigenlijk voor de toiletten, kost dat onderhoudsgeld of zoiets?
En volgens mij kost het geen onderhoudsgeld: enkel voor uw jeugdcentrum moet ge onderhoudsgeld betalen
30: in H
-
- Member of the Soccer Project Association
Idd, geen onderhoudskosten!Waylander wrote:Dat dient om uw supporters tevreden te houden: als je niet genoeg kantines of wc's of parking hebt, worden uw toeschouwers ontevreden. En als de toeschouwers ontevreden zijn, komt er minder volk naar de wedstridjen kijkenhannibal wrote:Nog een klein vraagje: als je veel kantines bijbouwt, levert dat dan iets op? Met andere woorden verdien je geld aan je kantines?
En volgens mij kost het geen onderhoudsgeld: enkel voor uw jeugdcentrum moet ge onderhoudsgeld betalen

Boeren!
Maar ook geen extra inkomsten dus?(ervan uitgaande dat uw supporters al tevreden zijn)robstje wrote:Idd, geen onderhoudskosten!Waylander wrote:Dat dient om uw supporters tevreden te houden: als je niet genoeg kantines of wc's of parking hebt, worden uw toeschouwers ontevreden. En als de toeschouwers ontevreden zijn, komt er minder volk naar de wedstridjen kijkenhannibal wrote:Nog een klein vraagje: als je veel kantines bijbouwt, levert dat dan iets op? Met andere woorden verdien je geld aan je kantines?
I love it when a plan comes together.

-
- Member of the Soccer Project Association
Als je supporters tevreden zijn (je kan dit ook berekenen via SPMT) dan zou ik geen meer kantines, toiletten en parking meer bijzetten.
Dit kost namelijk WEL meer geld. (volgens mij)
Hoe meer toiletten en dergelijke, hoe meer personeel --> hoe meer kosten. De kantines brengen wel iets op vermoed ik.
Dit kost namelijk WEL meer geld. (volgens mij)
Hoe meer toiletten en dergelijke, hoe meer personeel --> hoe meer kosten. De kantines brengen wel iets op vermoed ik.
Manager van Los Mariachis
-
- Team President
Als je bv een staflid ontslaat, verlies je dan ook 5% teamspirit?
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)