Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ja, je speelt dan nog matchen in de liga en beker, eventueel ook geplande Vr en VrB's. Je kunt de wedstrijden op voorhand instellen, ofwel wordt altijd automatisch je A-team opgesteld. De assistent-manager vervangt eventueel geschorste of geblesseerde spelers, maar het regelen van de agressie enzo doet hij niet. Je stelt dat best op voorhand in. Of je laat iemand anders tijdelijk je account overnemen.Tomx51 wrote:Als je nu op vakantie gaat tijdens het seizoen en je zet je in vakantie-mode. Speel je dan nog matchen? Zo ja, hoe en door wie worden die beheerd?
Last edited by yockr on Wed Jun 06, 2007 5:35 pm, edited 1 time in total.
-
Je speelt natuurlijk nog wedstrijden.Tomx51 wrote:Als je nu op vakantie gaat tijdens het seizoen en je zet je in vakantie-mode. Speel je dan nog matchen? Zo ja, hoe en door wie worden die beheerd?
Volgens mij komt deze last dan op de schouders van de assistent-manager.
Als je vooraf natuurlijk je teams instelt zal de assistent-manager alleen maar beslissingen nemen indien er geblesseerden/geschorsten zijn.

Boeren!
Nee, nee, zij zijn spelers buitenzetten terwijl hij afziet (de morgen na been stapje in de wereld te zetten barstende hoofdpijn, enfin, elke morgen dus)T-man wrote:Zij aant afzien met SP en gij lekker de bloemekes gaan buitenzettenEbuzola wrote:maar ik heb dus de pech allé, ik ga op zaterdagnacht op reis![]()
dus kan mijn wedstrijden ni instellen, nogal chance da ik dan joeyve heb, mijn lieve wederhelft zal dat wel doen

Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
-
jaja kzal kik ier ma thuis zitten blokken en sp in orde maken..wa zit ebuzola toch in me mijdino_001 wrote:Nee, nee, zij zijn spelers buitenzetten terwijl hij afziet (de morgen na een stapje in de wereld te zetten barstende hoofdpijn, enfin, elke morgen dus)T-man wrote:Zij aant afzien met SP en gij lekker de bloemekes gaan buitenzettenEbuzola wrote:maar ik heb dus de pech allé, ik ga op zaterdagnacht op reis![]()
dus kan mijn wedstrijden ni instellen, nogal chance da ik dan joeyve heb, mijn lieve wederhelft zal dat wel doen

zolang ie maar braaf is, andrs kan ik inderdaad spelers buitenzetten

En.. weet je misschien.. ik wil een ervaren speler kopen van neit te oud voor mn team.. gewoon eentje die een beetje kan uitblinken in mn team en competitie..
hoeveel is het maximale dat ik ervoor zou moeten uitgeven voor een speler?
heb op dit moment 1.500.000 en kan pas over 4 dagen geld uitgeven aan een speler
hoeveel is het maximale dat ik ervoor zou moeten uitgeven voor een speler?
heb op dit moment 1.500.000 en kan pas over 4 dagen geld uitgeven aan een speler
-
Persoonlijk zou ik niet meer dan 1.000.000 uitgeven.
Zo hou je nog iets over en kom je financieel zeker niet in de problemen.
Eens je een paar weken bezig bent heb je mss terug 1 miljoen in kas en kan je een tweede kopen.
Een tip: verkoop je spelers niet om geld binnen te halen. Wie weet zitten er pareltjes tussen, eens ze voltraind zijn
Zo hou je nog iets over en kom je financieel zeker niet in de problemen.
Eens je een paar weken bezig bent heb je mss terug 1 miljoen in kas en kan je een tweede kopen.
Een tip: verkoop je spelers niet om geld binnen te halen. Wie weet zitten er pareltjes tussen, eens ze voltraind zijn

Manager van Los Mariachis