hey mensen hoe zit t met de waarde van je spelers?
ik zit te kijken wat mn spelers waard zijn maar ja kijken naar de tranfers daar word je niet veel wijzer van! is er nergens een programma die dat kan uitrekenen? of waar kan ik er achter komen wat mn spelers waard zijn? is daar een topic over mischien?
Roeley wrote:hey mensen hoe zit t met de waarde van je spelers?
ik zit te kijken wat mn spelers waard zijn maar ja kijken naar de tranfers daar word je niet veel wijzer van! is er nergens een programma die dat kan uitrekenen? of waar kan ik er achter komen wat mn spelers waard zijn? is daar een topic over mischien?
Je kunt ook kijken op SP bij Club -> transfermarkt -> overzicht, zoek daar een gelijkwaardige speler om al een idee te hebben van de waarde. Daar staan al de speler die de laatste maand verkocht zijn.
Het is wel aan te raden om je stadion uit te breiden (met 3.000 plaatsen zou ik doen, of als je echt genoeg geld hebt 5000 maar dat is wellicht niet het geval). Het is een investering voor de toekomst en je zal het toch ooit moeten doen.
Of je aan versterking toe bent, moet je zelf kunnen bepalen als manager.
Ryst wrote:Hoelang moet ik wachten voordat ik jeugdspelers binnenkrijg via de scout ofzo?
Wordt nog 12 dag(en) uitgebouwd naar Eenvoudig jeugdcentrum.
Dit heb ik nu en mijn scout:
35 jaar en 90%
Die scout heeft geen invloed op het binnenkomen van jeugdspelers. Als die 90% is, wil dat gewoon zeggen dat je op 10 spelers tegelijk op de transfermarkt kan bieden (1 + 90%/10).
Eens je jeugdcentrum af zal het na +/- 20 dagen een eerste speler afleveren (als hij goed genoeg is om te spelen) dus over een maand. Een tweede zal een 60tal dagen later komen. Je kan dus best eens dat jeugdcentrum af is zo snel mogelijk upgraden naar het volgende type jeugdcentrum (zodat er sneller jeugdspelers komen).
Last edited by pappaert on Wed Jun 13, 2007 9:54 am, edited 1 time in total.