Wat adviceren jullie mij om te gaan spelen in de toekomst? 4-3-3, 5-4-1(of 5-3-2) 4-4-2? Mijn spelers zijn op Rf en Lf nogal oud dus nu is hier het twijfelmoment. Link van mijn team hieronder

Moderator: Moderator
als ik klik op de link van je team krijg ik mijn eigen spelers te zienjona wrote:Laatste vraag voor vandaag![]()
Wat adviceren jullie mij om te gaan spelen in de toekomst? 4-3-3, 5-4-1(of 5-3-2) 4-4-2? Mijn spelers zijn op Rf en Lf nogal oud dus nu is hier het twijfelmoment. Link van mijn team hieronder
Doet ie het nu?JMasterF wrote:als ik klik op de link van je team krijg ik mijn eigen spelers te zienjona wrote:Laatste vraag voor vandaag![]()
Wat adviceren jullie mij om te gaan spelen in de toekomst? 4-3-3, 5-4-1(of 5-3-2) 4-4-2? Mijn spelers zijn op Rf en Lf nogal oud dus nu is hier het twijfelmoment. Link van mijn team hieronder![]()
![]()
ik kan je niet echt helpen met je vraag, daar heb ik nu nog te weinig ervaring mee![]()
![]()
Ik vind dat je team over het algemeen nog al oud is. 2 van je 3 CF's zijn ook al 29. Als ik je aanvallers zo bekijk vind ik dat je op termijn best met 1 spits kan spelen. Al is die aanvaller ook niet echt super. Ik weet niet wat je doel is in SP maar ik denk dat je best eens een seizoen goed handeld, met een vooropgesteld doel, dat je probeert na te streven.jona wrote:Laatste vraag voor vandaag![]()
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=25977 Vul deze link eens in.jona wrote:Doet ie het nu?JMasterF wrote:als ik klik op de link van je team krijg ik mijn eigen spelers te zienjona wrote:Laatste vraag voor vandaag![]()
Wat adviceren jullie mij om te gaan spelen in de toekomst? 4-3-3, 5-4-1(of 5-3-2) 4-4-2? Mijn spelers zijn op Rf en Lf nogal oud dus nu is hier het twijfelmoment. Link van mijn team hieronder![]()
![]()
ik kan je niet echt helpen met je vraag, daar heb ik nu nog te weinig ervaring mee![]()
![]()
nee, nog niet.jona wrote:Doet ie het nu?JMasterF wrote:als ik klik op de link van je team krijg ik mijn eigen spelers te zienjona wrote:Laatste vraag voor vandaag![]()
![]()
![]()
ik heb het logodiedne wrote:Kan er mij iemand zeggen of hij/zij dit logo al dan niet heeft?diedne wrote:Ik vraag mij nu eigenlijk wat af.
Ik heb hier al op enkele screenshots gezien dat er links bovenaan een logo staat van SP.
Heeft elke manager normaal dat logo?
Want bij staat dat er niet...
Is dit een bugje?
Alvast bedankt
Sorry zelfde vraag nog een keerjona wrote:Laatste vraag voor vandaag![]()
4-4-2 zou ik nooit spelen, ik heb de indruk dat die opstelling altijd minder linieratings haalt.jona wrote: Laatste vraag voor vandaag![]()
Ik laat al mijn jeugdspelers (momenteel 8 ) meedraaien in mijn C-team en die spelen elke dag een Vr (behalve zondag en woensdag). Als je de moraal laat zakken is het veel te moeilijk en duurt het te lang om het weer op peil te krijgen.installatietechnicus wrote:Wat doen jullie eigenlijk met jeugdspelers.
1. Gelijk zoveel mogelijk wedstrijden laten meespelen.
2. zo af en toe een wedstrijdje laten meespelen.
3. eerst alle skills volledig trainen en dan laten meespelen.