Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

installatietechnicus
Member of the Soccer Project Association

Post by installatietechnicus »

KFC Heist wrote:Als je ingelogd bent en je klikt een tijdje nergens op, dan wordt je offline als je na een tijdje ergens op klikt.

Hoe lang duurt eigenlijk zo'n sessie dat je 'passief' ingelogd bent? 5 minuten of zo?

Ik hoop dat je mijn vraag verstaat, want ik kan het moeilijk anders uitleggen. :wink:
Ik heb het idee dat het de ene keer langer is als de andere, soms ben ik 5 minuten "even weg" en lig ik eraf en soms na een half uurtje blijf ik ingelogd.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
silverblast

Post by silverblast »

Ik denk dat het zo'n tien minuten is. :wink:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

Ik probeer altijd mijn wedstrijden te begrijpen, waarom de uitslag zo is. De laatste tijd heb ik regelmatig wedstrijden dat ik een paar % beter ben in linearating en dan verlies of gelijkspeel. Als ik eens een paar % slechter ben verlies ik meestal.

Wie kan mij een paar tips geven hoe ik mijn team moet opstellen, zodat ik wat meer beslissende wedstrijden win.

Dit is bijvoorbeeld de url van mijn laatste competitie wedstrijd:
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=6154910

- ik speel thuis
- ik heb een hogere agressie ingesteld

en toch speel ik gelijk met 4% betere liniea rating.

Een groot gedeelte van invloed is natuurlijk de random en de teamspirit nu is mijn teamspirit momenteel slechter dan mijn tegenstander. Maar mijn rating is beter.

Rarara wie kan mij opweg helpen.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
jona

Post by jona »

Ik zou denk ik 10%/15% meer agressie spelen, je loopt dan wel meer kans op rode kaarten, maar ik denk dat je dat meestal op kunt vangen (behalve op LB). En jij hebt je agressie van de spelers niet al te hoog dus gewoon proberen in een vr. Wrs kan je iets agressiever. Dit is overigens mijn visie, want ik seel over het algemaan vrij agressief. Hoop je er niet mee lastig te vallen, want ik speel slechts in de F, maar ik heb er mijn wedstrijden wel mee gewonnen.
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
huysmans
Coach

Post by huysmans »

za 200k je ten hrac tvuj hned

wa betekend deze tsjechische zin?
JMasterF
Team Manager

Post by JMasterF »

huysmans wrote:za 200k je ten hrac tvuj hned

ik heb werkelijk geen idee, maar als je het op de tsjechiesche gedeelte vraagt van het forum, kon je een stuk verder :wink: :P
terry

Post by terry »

huysmans wrote:za 200k je ten hrac tvuj hned

Hij wil waarschijnlijk een speler van je kopen voor 200K.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
Stanzy
Team Manager

Post by Stanzy »

installatietechnicus wrote:Ik probeer altijd mijn wedstrijden te begrijpen, waarom de uitslag zo is. De laatste tijd heb ik regelmatig wedstrijden dat ik een paar % beter ben in linearating en dan verlies of gelijkspeel. Als ik eens een paar % slechter ben verlies ik meestal.

en toch speel ik gelijk met 4% betere liniea rating...........Rarara wie kan mij opweg helpen.
Nou, ik niet 8) maar je noemt wel iets wat ik soms ?meer? nadeel dan voordeel vindt, de "op de procent nauwkeurig" weergegeven linierating.
Dat geeft je het gevoel een beetje of je met je rekenmachine je volgende wedstrijd kan berekenen. Thuisvoordeel, teamspirit, agressie worden gelukkig niet in cijfers uitgedrukt !

Een echt goed alternatief zou ik zo 1,2,3 ook niet weten, maar ik wou gewoon even mijn mening kwijt.

Misschien helemaal weg laten ?
Of : slecht, gemiddeld, goed, bovennatuurlijk ? (jaja, HT-achtig)
terry

Post by terry »

Stanzy wrote:
installatietechnicus wrote:Ik probeer altijd mijn wedstrijden te begrijpen, waarom de uitslag zo is. De laatste tijd heb ik regelmatig wedstrijden dat ik een paar % beter ben in linearating en dan verlies of gelijkspeel. Als ik eens een paar % slechter ben verlies ik meestal.

en toch speel ik gelijk met 4% betere liniea rating...........Rarara wie kan mij opweg helpen.
Nou, ik niet 8) maar je noemt wel iets wat ik soms ?meer? nadeel dan voordeel vindt, de "op de procent nauwkeurig" weergegeven linierating.
Dat geeft je het gevoel een beetje of je met je rekenmachine je volgende wedstrijd kan berekenen. Thuisvoordeel, teamspirit, agressie worden gelukkig niet in cijfers uitgedrukt !

Een echt goed alternatief zou ik zo 1,2,3 ook niet weten, maar ik wou gewoon even mijn mening kwijt.

Er is nog altijd de random. In een RL wedstrijd is er soms ook een ploeg heel de wedstrijd beter als de ander maar verliezen ze nog.

En de linierating weglaten is geen goed idee, het lijkt wel een beetje wiskundig, maar er is geen alternatief. Daarom denk ik dat we alles best kunnen laten zoals het is.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
Stanzy
Team Manager

Post by Stanzy »

terry wrote:
Stanzy wrote:

Er is nog altijd de random. In een RL wedstrijd is er soms ook een ploeg heel de wedstrijd beter als de ander maar verliezen ze nog.

En de linierating weglaten is geen goed idee, het lijkt wel een beetje wiskundig, maar er is geen alternatief. Daarom denk ik dat we alles best kunnen laten zoals het is.
Je bedoeld waarschijnlijk : "vind ik geen goed idee", en "jij hebt geen behoefte aan een alternatief".
Het lijkt me sterk dat er geen alternatief is, jij hebt gewoon geen behoefte aan iets anders. Mag, is jouw mening en die respecteer ik maar zet het niet neer alsof dat de enige mogelijkheid is, oké ?

Het is bv wel degelijk een optie dat je alleen je eigen linierating ziet om maar eens wat te noemen.(zoals pas op dit forum voor teamspirit werd voorgesteld)
Tits

Post by Tits »

met een 5-4-1 of 5-3-2 maakt het toch niet uit dat je een aanvallende tactiek gebruikt of een verdedigende? ik heb altijd kick and rush, om zo te zorgen dat ik tenminste nog iets aanval heb
Image
Illusion
Team Board Member

Post by Illusion »

Tits wrote:met een 5-4-1 of 5-3-2 maakt het toch niet uit dat je een aanvallende tactiek gebruikt of een verdedigende? ik heb altijd kick and rush, om zo te zorgen dat ik tenminste nog iets aanval heb
Deze tacktiek is 'verdedigend',dus is het beter om een verdedigende muur te nemen :wink:
Illusion
Team Board Member

Post by Illusion »

Als ik kampioen word in mijn divisie,stijgt mijn teamspirit ook ? ik weet dat op het einde van het seizoen X % af gaat.
silverblast

Post by silverblast »

Illusion wrote:Als ik kampioen word in mijn divisie,stijgt mijn teamspirit ook ? ik weet dat op het einde van het seizoen X % af gaat.
Nee je teamspirit kan alleen stijgen door wedstrijden te spelen.
Bij de seizoenssimulatie gaat er inderdaad 10% van het totaal van je teamspirit af. :wink:
bv 90% (10% van 90 = 9%) - 9 = 81%
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Tits

Post by Tits »

Illusion wrote:
Tits wrote:met een 5-4-1 of 5-3-2 maakt het toch niet uit dat je een aanvallende tactiek gebruikt of een verdedigende? ik heb altijd kick and rush, om zo te zorgen dat ik tenminste nog iets aanval heb
Deze tacktiek is 'verdedigend',dus is het beter om een verdedigende muur te nemen :wink:
Ja?

Verdedigend + Verdedigend = 2 keer verdedigend... wis dat niet, dat dat zo een verschil maakte...
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”