Is toch dom?U mag deze speler niet verkopen. Het bestuur vindt dat u onvoldoende spelers heeft.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Je moet een minimaal aantal spelers hebben. Uit mijn hoofd zeg ik 16. Als je daaronder komt kan je geen spelers meer op de transferlijst zetten. Dit is al heel lang zo.PiRLo wrote:Heb nu 15 spelers op de lijst, als ik er nog één wil bijzetten meld het bestuur me dit.
Is toch dom?U mag deze speler niet verkopen. Het bestuur vindt dat u onvoldoende spelers heeft.

dit wordt random gekozenel capone wrote:Als ik meedoe in een bekertoernooi met poules met 32 teams en erna met directe uitschakeling
Hebben dan de teams van poules A,B,C en D die doorgaan automatisch thuisvoordeel of wordt dit random gekozen ?

seizoen 15:9de in de h(2wedstrijden gespeeld)
seizoen 16:2de in de h.
seizoen 17:1ste in de g.(+topschutter)
seizoen 18:f. behoud en team uitbouwen.
-
De nr's 1 van de poules hebben thuisvoordeel in de eerstvolgende ronde, die ze dan spelen tegen de nr 2 uit een andere groep.el capone wrote:Als ik meedoe in een bekertoernooi met poules met 32 teams en erna met directe uitschakeling
Hebben dan de teams van poules A,B,C en D die doorgaan automatisch thuisvoordeel of wordt dit random gekozen ?

-
Zo is het inderdaad, dus niet random.PiRLo wrote:De nr's 1 van de poules hebben thuisvoordeel in de eerstvolgende ronde, die ze dan spelen tegen de nr 2 uit een andere groep.el capone wrote:Als ik meedoe in een bekertoernooi met poules met 32 teams en erna met directe uitschakeling
Enkele vraagjes
Hello,
Nog enkele vraagjes waarvan ik de antwoorden niet onmiddellijk gevonden heb in andere threads.
1. Verjaren de spelers eens per jaar of eens per seizoen? Hoe zit het met de staf?
2. Is er een verdeling van het inkomgeld bij een bekermatch?
3. Hebben stafleden alleen maar een algemene rating of hebben ze net als spelers verschillende eigenschappen?
Hier laat ik het even bij.
Dank u.
Nog enkele vraagjes waarvan ik de antwoorden niet onmiddellijk gevonden heb in andere threads.
1. Verjaren de spelers eens per jaar of eens per seizoen? Hoe zit het met de staf?
3. Hebben stafleden alleen maar een algemene rating of hebben ze net als spelers verschillende eigenschappen?
Dank u.
Team: Union 1897
S18: 5e in H.51 S22: F.6
S19: 1e in H.51
S20: 1e in G.17
S21: 3e in F.6
S18: 5e in H.51 S22: F.6
S19: 1e in H.51
S20: 1e in G.17
S21: 3e in F.6
-
Re: Enkele vraagjes
1. Eens per seizoen, zowel voor de spelers als de staffTowie wrote:Hello,
Dank u.
2. Ja, de opbrengst van de ticketverkoop wordt gelijk verdeeld over beide teams.
3. Staffleden hebben inderdaad maar 1 rating. Alle staffleden kunnen 100% worden door ze op cursus te sturen.
-
Bij elke competitie- en bekerwedstrijd krijgt iedere speler in je team zijn loon uitbetaald, dus ook diegenen die niet gespeeld hebben en niet op de bank zaten. De winstpremie is echter alleen voor degenen die geselecteerd werden voor de wedstrijd. Bij vriendschappelijke wedstrijden wordt aan de geselecteerde spelers slechts 25% van hun loon uitbetaald, met een maximum van €300.Towie wrote:Vraag volgend: spelers worden betaald per week. Is dat per mensenweek (zeven dagen) of per SP-speeldag?
Dank.
Het hangt dus af van de wedstrijden die je speelt.
Djeezes wat heb ik nu gedaan.Ik plaatste men doelman op de transferlijst omdat ik 2 andere jonge talentvolle doelmannen kocht.Ik had er 1 milj. opgezet en nu krijg ik daarnet het bericht dat die al verkocht is en stond er nog maar 2 dagen op.
Heb ik blijkbaar op de verkeerde knop gedrukt van geen vraagprijs zeker??
Als hij ooit nog doorverkocht wordt ,heb ik dan nu nog recht op een klein percentage?
Heb ik blijkbaar op de verkeerde knop gedrukt van geen vraagprijs zeker??
Als hij ooit nog doorverkocht wordt ,heb ik dan nu nog recht op een klein percentage?
team; VC E.A. 2002
manager;gunther 2980
seizoen 20; F.59

manager;gunther 2980
seizoen 20; F.59

-
Nee ik heb de nieuwe pas opnieuw geïnstalleerd en ik ben altijd ingelogt op SP...de rubberkes wrote:ik had dit ook en dat is opgelost geraakt maar ik weet niet meer zeker hoe ofwel is het omdat je de oude versie van spmt hebt ofwel ben je niet ingolgt op sp terwijl je spmt aanzetRutger Lazou wrote:Mijn SPMT gaat (al lang) nie meer..
Als ik het opstart zegt hij 'Geen connectie kunnen maken met SP, het programma start zonder nieuwe gegevens...'
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C