Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

PiRLo
Member of the Soccer Project Association

Post by PiRLo »

Heb nu 15 spelers op de lijst, als ik er nog één wil bijzetten meld het bestuur me dit.
U mag deze speler niet verkopen. Het bestuur vindt dat u onvoldoende spelers heeft.
Is toch dom?
Image
bats1903

Post by bats1903 »

PiRLo wrote:Heb nu 15 spelers op de lijst, als ik er nog één wil bijzetten meld het bestuur me dit.
U mag deze speler niet verkopen. Het bestuur vindt dat u onvoldoende spelers heeft.
Is toch dom?
Je moet een minimaal aantal spelers hebben. Uit mijn hoofd zeg ik 16. Als je daaronder komt kan je geen spelers meer op de transferlijst zetten. Dit is al heel lang zo.
ImageImageImage
el capone
Team Board Member

Post by el capone »

Als ik meedoe in een bekertoernooi met poules met 32 teams en erna met directe uitschakeling

Hebben dan de teams van poules A,B,C en D die doorgaan automatisch thuisvoordeel of wordt dit random gekozen ?
f.c. lupa
Team President

Post by f.c. lupa »

el capone wrote:Als ik meedoe in een bekertoernooi met poules met 32 teams en erna met directe uitschakeling

Hebben dan de teams van poules A,B,C en D die doorgaan automatisch thuisvoordeel of wordt dit random gekozen ?
dit wordt random gekozen :wink:
Image
seizoen 15:9de in de h(2wedstrijden gespeeld)
seizoen 16:2de in de h.
seizoen 17:1ste in de g.(+topschutter)
seizoen 18:f. behoud en team uitbouwen.
PiRLo

Post by PiRLo »

el capone wrote:Als ik meedoe in een bekertoernooi met poules met 32 teams en erna met directe uitschakeling

De nr's 1 van de poules hebben thuisvoordeel in de eerstvolgende ronde, die ze dan spelen tegen de nr 2 uit een andere groep.
Image
PiRLo

Post by PiRLo »

f.c. lupa wrote:

dit wordt random gekozen :wink:
Wie thuisvoordeel heeft?
Image
yockr

Post by yockr »

PiRLo wrote:

De nr's 1 van de poules hebben thuisvoordeel in de eerstvolgende ronde, die ze dan spelen tegen de nr 2 uit een andere groep.
Zo is het inderdaad, dus niet random.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
f.c. lupa
Team President

Post by f.c. lupa »

sorry,ik dacht dat het random was.
Image
seizoen 15:9de in de h(2wedstrijden gespeeld)
seizoen 16:2de in de h.
seizoen 17:1ste in de g.(+topschutter)
seizoen 18:f. behoud en team uitbouwen.
Towie
Assistant Manager

Enkele vraagjes

Post by Towie »

Hello,

Nog enkele vraagjes waarvan ik de antwoorden niet onmiddellijk gevonden heb in andere threads.

1. Verjaren de spelers eens per jaar of eens per seizoen? Hoe zit het met de staf?

2. Is er een verdeling van het inkomgeld bij een bekermatch?

3. Hebben stafleden alleen maar een algemene rating of hebben ze net als spelers verschillende eigenschappen?

Hier laat ik het even bij.

Dank u.
Team: Union 1897

S18: 5e in H.51 S22: F.6
S19: 1e in H.51
S20: 1e in G.17
S21: 3e in F.6
yockr

Re: Enkele vraagjes

Post by yockr »

Towie wrote:Hello,

Nog enkele vraagjes waarvan ik de antwoorden niet onmiddellijk gevonden heb in andere threads.

1. Verjaren de spelers eens per jaar of eens per seizoen? Hoe zit het met de staf?

2. Is er een verdeling van het inkomgeld bij een bekermatch?

3. Hebben stafleden alleen maar een algemene rating of hebben ze net als spelers verschillende eigenschappen?

Hier laat ik het even bij.

Dank u.
1. Eens per seizoen, zowel voor de spelers als de staff

2. Ja, de opbrengst van de ticketverkoop wordt gelijk verdeeld over beide teams.

3. Staffleden hebben inderdaad maar 1 rating. Alle staffleden kunnen 100% worden door ze op cursus te sturen.
Towie
Assistant Manager

Post by Towie »

Vraag volgend: spelers worden betaald per week. Is dat per mensenweek (zeven dagen) of per SP-speeldag?

Dank.
Team: Union 1897

S18: 5e in H.51 S22: F.6
S19: 1e in H.51
S20: 1e in G.17
S21: 3e in F.6
yockr

Post by yockr »

Towie wrote:Vraag volgend: spelers worden betaald per week. Is dat per mensenweek (zeven dagen) of per SP-speeldag?

Dank.
Bij elke competitie- en bekerwedstrijd krijgt iedere speler in je team zijn loon uitbetaald, dus ook diegenen die niet gespeeld hebben en niet op de bank zaten. De winstpremie is echter alleen voor degenen die geselecteerd werden voor de wedstrijd. Bij vriendschappelijke wedstrijden wordt aan de geselecteerde spelers slechts 25% van hun loon uitbetaald, met een maximum van €300.

Het hangt dus af van de wedstrijden die je speelt.
gunni
Team Board Member

Post by gunni »

Djeezes wat heb ik nu gedaan.Ik plaatste men doelman op de transferlijst omdat ik 2 andere jonge talentvolle doelmannen kocht.Ik had er 1 milj. opgezet en nu krijg ik daarnet het bericht dat die al verkocht is en stond er nog maar 2 dagen op.
Heb ik blijkbaar op de verkeerde knop gedrukt van geen vraagprijs zeker??

Als hij ooit nog doorverkocht wordt ,heb ik dan nu nog recht op een klein percentage?
team; VC E.A. 2002
manager;gunther 2980
seizoen 20; F.59

Image
Image
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

de rubberkes wrote:
Rutger Lazou wrote:Mijn SPMT gaat (al lang) nie meer..

Als ik het opstart zegt hij 'Geen connectie kunnen maken met SP, het programma start zonder nieuwe gegevens...'
ik had dit ook en dat is opgelost geraakt maar ik weet niet meer zeker hoe ofwel is het omdat je de oude versie van spmt hebt ofwel ben je niet ingolgt op sp terwijl je spmt aanzet
Nee ik heb de nieuwe pas opnieuw geïnstalleerd en ik ben altijd ingelogt op SP...
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
yanniske

Post by yanniske »

hoeveel spelers kan iemand met geen SPFA van iemand kopen in hoeveel seizoenen? :)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”