Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Wikke
Team President

Post by Wikke »

Tuurlijk is dat zo. SPMT voorspelt de prestatie van de speler in zijn huidige toestand, en voorspelt ook redelijk juist. Als de fitheid er eerst zou bijkomen, zou SPMT altijd onderschatten, omdat dan elke speler die boven 85% fitheid zit voor de sim, toch met 100% zou spelen.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Nieuwendam
Member of the Soccer Project Association

Post by Nieuwendam »

Ik heb een vraagje als je SPFA-lid wil worden.
Zijn die weken in SP-weken of echte weken omgerekend?
bats1903

Post by bats1903 »

Nieuwendam wrote:Ik heb een vraagje als je SPFA-lid wil worden.
Wat is het verschil? Een echte week heeft 7 dagen, zover ik weet heeft een week op SP ook 7 dagen.

Het zijn gewoon echte weken dus. Hoeveel zou het volgens jou dan zijn in SP weken?
ImageImageImage
Nieuwendam

Post by Nieuwendam »

bats1903 wrote:
Wat is het verschil? Een echte week heeft 7 dagen, zover ik weet heeft een week op SP ook 7 dagen.

Het zijn gewoon echte weken dus. Hoeveel zou het volgens jou dan zijn in SP weken?
Ik had met mijn vriendin een discussie over het aantal weken dat zo 'raar' stond. Keuzes uit 18/40/64/90 weken, dat zijn geen gangbare opties. Dus ik vraag me af waar het op gebaseerd is. Weet jij dat bats?

Edit: het zou dus voor de handliggend zijn als het in SP-seizoenen (1/2/3/4 seizoenen of anders ingedeeld) ging of in weken die afgerond zijn (20/40/60/80 weken of anders ingedeeld). Alleen moeten de prijzen dan aangepast worden. Nu is het aantal dagen/weken de variabele factor. Marketingtechnisch gezien klopt dit werkelijk voor geen meter en dat is dan ook het eerste wat me opviel aan die onlogische indeling.
bats1903

Post by bats1903 »

Nieuwendam wrote:
bats1903 wrote:

Ik had met mijn vriendin een discussie over het aantal weken dat zo 'raar' stond. Keuzes uit 18/40/64/90 weken, dat zijn geen gangbare opties. Dus ik vraag me af waar het op gebaseerd is. Weet jij dat bats?

Edit: het zou dus voor de handliggend zijn als het in SP-seizoenen (1/2/3/4 seizoenen of anders ingedeeld) ging of in weken die afgerond zijn (20/40/60/80 weken of anders ingedeeld). Alleen moeten de prijzen dan aangepast worden. Nu is het aantal dagen/weken de variabele factor. Marketingtechnisch gezien klopt dit werkelijk voor geen meter en dat is dan ook het eerste wat me opviel aan die onlogische indeling.
Ik zou niet weten hoe ze aan die week aantallen komen. 18 en 90 zou ik nog kunnen verklaren. Dat is 2 en 10 seizoenen. De rest zou ik niet weten.

Maar het zijn dus real life weken. Neem je 90 weken dan heb je bijna 2 jaar SPFA. En geen 2 seizoenen op SP.
ImageImageImage
Nieuwendam

Post by Nieuwendam »

bats1903 wrote:
Nieuwendam wrote:
bats1903 wrote: Wat is het verschil? Een echte week heeft 7 dagen, zover ik weet heeft een week op SP ook 7 dagen.

Ik zou niet weten hoe ze aan die week aantallen komen. 18 en 90 zou ik nog kunnen verklaren. Dat is 2 en 10 seizoenen. De rest zou ik niet weten.

Maar het zijn dus real life weken. Neem je 90 weken dan heb je bijna 2 jaar SPFA. En geen 2 seizoenen op SP.
Nee oké, misschien was mijn eerste vraag wat ongelukkig gefomuleerd maar door die aparte indeling kreeg ik de indruk dat ik een ander maatstaf er op na moest houden (dus eventueel SP weken, eerste wat in me op kwam).

Nogmaals ik vind het een onlogische indeling, maar mijn antwoord heb ik inmiddels. Bedankt.
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Ik zie dat in de lijst "toplanden" de Tsjechen eerst staan en de Belgen 2e.
Op basis van wat wordt die lijst opgemaakt, en hoe kunnen we die Tsjechen weer op hun plaats zetten.
I love it when a plan comes together.
Image
Dampiiee..

Post by Dampiiee.. »

hannibal wrote:Ik zie dat in de lijst "toplanden" de Tsjechen eerst staan en de Belgen 2e.
Op basis van wat wordt die lijst opgemaakt, en hoe kunnen we die Tsjechen weer op hun plaats zetten.
Dat is gewoon het aantal managers per land.
De Tsjechen hebben meer Managers en daarom staan ze 1ste !
Team : SOuth-Side-SSD
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
bats1903

Post by bats1903 »

hannibal wrote:Ik zie dat in de lijst "toplanden" de Tsjechen eerst staan en de Belgen 2e.
Ik verwacht dat het op het aantal manager gaat.
ImageImageImage
Dampiiee..

Post by Dampiiee.. »

bats1903 wrote:
Ik verwacht dat het op het aantal manager gaat.
Juist :wink:
Team : SOuth-Side-SSD
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
Timmyboy1

Post by Timmyboy1 »

Ik heb interesse in een speler van een vrien van mijn neef.
We zijn nu een prijs aan 't afspreken maar er is een probleem:
Mijn neef heeft eens op mijn computer ingelogd dus ik kan geen spelers meer van hem kopen. Maar nu heeft die vriend van mijn neef ingelogd op de computer van mijn neef.
Zal ik nu nog op die speler kunnen bieden of niet?

Misschien is het zo duidelijker:
Computer A: Ik en mijn neef
Computer B:Mijn neef en zijn vriend
Kan ik nu een speler kopen van mijn neef zijn vriend?
maikelcelis

Post by maikelcelis »

Timmyboy1 wrote:Ik heb interesse in een speler van een vrien van mijn neef.
We zijn nu een prijs aan 't afspreken maar er is een probleem:
Mijn neef heeft eens op mijn computer ingelogd dus ik kan geen spelers meer van hem kopen. Maar nu heeft die vriend van mijn neef ingelogd op de computer van mijn neef.
Zal ik nu nog op die speler kunnen bieden of niet?

Misschien is het zo duidelijker:
Computer A: Ik en mijn neef
Computer B:Mijn neef en zijn vriend
Kan ik nu een speler kopen van mijn neef zijn vriend?
Ja je kunt die speler nog kopen, want die ene heeft ni op uw pc ingelogd :P
Mijn prachtig team:Football Club Maikel

Doel: promoveren naar F en in ronde 7 van de beker zitten.
Timmyboy1

Post by Timmyboy1 »

Maar wel op die van mijn neef en mijn neef op die van mij.
Kan da ni voor probleme zorgen ?
maikelcelis

Post by maikelcelis »

Timmyboy1 wrote:Maar wel op die van mijn neef en mijn neef op die van mij.
Kan da ni voor probleme zorgen ?
Nee dat kan geen problemen zorgen. Alleen als die vriend van uw neef op uw pc heeft ingelogt anders kan je het gewoon doen.
Mijn prachtig team:Football Club Maikel

Doel: promoveren naar F en in ronde 7 van de beker zitten.
Towie
Assistant Manager

Captain

Post by Towie »

Wat is de rol van de kapitein binnen een SP-elftal en welke criteria moet ik bekijken om er een te selecteren? Is er een bepaalde skill waar ik op moet letten? Moet ik de speler met de hoogste Totale Rating nemen?

Dank!
Team: Union 1897

S18: 5e in H.51 S22: F.6
S19: 1e in H.51
S20: 1e in G.17
S21: 3e in F.6
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”