JMasterF wrote:Mijn pleinstatus is nu erg laag (momenteel 40% ), en ik krijg de melding dat mijn teamspirit hierdoor gaat zakken en dat er boetes komen. Een aantal dagen geleden heb ik al een nieuw veld laten starten, dus dat is binnenkort klaar. Mijn vraag aan jullie is dus: met hoeveel % zakt de teamspirit dan, en hoe hoog zijn de boetes De teamspirit is niet heel erg, maar op het moment zit ik nog al krap bij kas, dus dat wordt mogelijk een iets groter probleem…
Ik weet het niet, maar als je nu eens je pleinstatus nog wat verder laat zakken door thuismatchen te spelen, dan ga je binnenkort weten hoeveel teamspirit er daalt en hoeveel boete je moet betalen.
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
JMasterF wrote:Mijn pleinstatus is nu erg laag (momenteel 40% ), en ik krijg de melding dat mijn teamspirit hierdoor gaat zakken en dat er boetes komen. Een aantal dagen geleden heb ik al een nieuw veld laten starten, dus dat is binnenkort klaar. Mijn vraag aan jullie is dus: met hoeveel % zakt de teamspirit dan, en hoe hoog zijn de boetes De teamspirit is niet heel erg, maar op het moment zit ik nog al krap bij kas, dus dat wordt mogelijk een iets groter probleem…
Ik weet het niet, maar als je nu eens je pleinstatus nog wat verder laat zakken door thuismatchen te spelen, dan ga je binnenkort weten hoeveel teamspirit er daalt en hoeveel boete je moet betalen.
Vanneste wrote:
boete zou dat forfait zijn of geld
Beide.
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
ik heb een aantal uitnodigingen verstuurd in de pool. als ze allemaal geaccepteerd worden, zou ik nog 6 thuis-wedstrijden binnen 24 uur spelen. zou dat genoeg zijn?
euhm bedankt voor de uitleg purple white , X-tenzo , T-man en dino_001 nu versta ik het een beetje van de VS Kzat er dus zwaar naast met mijn visie over de VS
Wat is het doorslagevende voor een wedstrijd: teamspirit of moraal van de spelers?
Het zit namelijk zo dat ik zaterdag door een transfer 5% teamspirit zal verliezen. Nu is de vraag zou ik die teamspirit ophalen door matchen ook op zondag te spelen, waardoor mijn A-ploeg natuurlijk niet met 100% moraal en fitheid aan de bak zal komen.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Glen DV wrote:Wat is het doorslagevende voor een wedstrijd: teamspirit of moraal van de spelers?
Het zit namelijk zo dat ik zaterdag door een transfer 5% teamspirit zal verliezen. Nu is de vraag zou ik die teamspirit ophalen door matchen ook op zondag te spelen, waardoor mijn A-ploeg natuurlijk niet met 100% moraal en fitheid aan de bak zal komen.
Die 5% TS minder ga je amper merken hoor Ik zou er zeker geen extra matchen voor spelen
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
Glen DV wrote:Wat is het doorslagevende voor een wedstrijd: teamspirit of moraal van de spelers?
5% teamspirit minder betekent dat je linierating zal zakken met 1,25, een klein verschil dus.
Is er geen mogelijkheid om persberichten te editten nadat je een persbericht hebt geplaatst?
Ik kan het me van vroeger herinneren dat die mogelijkheid er wel was, aangezien de datum toen mee veranderde wanneer je het voor het laatst had aangepast.
Kheb een vraagske ik heb een speler gekocht maar ik heb hem per ongeluk een tekenbonus van 450k gegoven alhoewel dat niet nodig was
Mijn vraag is nu : als ik deze speler terug verkoop zal hij dan terug een tekenbonus vragen of zal hij dat niet doen ?
el capone wrote:Kheb een vraagske ik heb een speler gekocht maar ik heb hem per ongeluk een tekenbonus van 450k gegoven alhoewel dat niet nodig was
Mijn vraag is nu : als ik deze speler terug verkoop zal hij dan terug een tekenbonus vragen of zal hij dat niet doen ?
Hopelijk kan iemand me helpen thanx
Ik denk van wel
Team : SOuth-Side-SSD
Seizoen 22 : Op dit moment 1ste in F.215 + Topschutter !
el capone wrote:Kheb een vraagske ik heb een speler gekocht maar ik heb hem per ongeluk een tekenbonus van 450k gegoven alhoewel dat niet nodig was