Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Fazerke
Team Manager

Post by Fazerke »

Joeyve wrote:
Fazerke wrote:Hoe kan ik een foto'tje bij mijn naam zetten hier op het forum?
Met Avatar :?
Kan iemand me daarmee even helpen?
bij je profiel gans vanonder kan je de url geven naar je avatar.
je kan met http://imageshack.us/ foto's uploaden als je je avatar niet van een site haalt maar van bij je documenten bvb
hoe je iets kleiner maakt ofzo weet ik ook wel niet :wink: mijn prentje is gewoon van een site via google gevonden dus kon die url gewoon invullen e :)
Thnx Joeyve!
Nil Satis Nisi Optimum!

Fazerke - FC Wellen
F.73

Indien interesse in een speler van me, stuur bericht op SP! Alles is bespreekbaar!
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Post by Ron Jeremy »

Weet iemand hoe lang het duurt wanneer je spfa krijgt, als je het hebt aangevraagd? Ik heb het maandagavond overgemaakt via internet (uit Nederland).
bats1903

Post by bats1903 »

Ron Jeremy wrote:Weet iemand hoe lang het duurt wanneer je spfa krijgt, als je het hebt aangevraagd? Ik heb het maandagavond overgemaakt via internet (uit Nederland).
Meestal enkele dagen, mocht je na 10 dagen nog geen SPFA hebben dan zou ik een berichtje sturen.
ImageImageImage
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ty :)

En nog een 'lullige' vraag. Ik mag mijn laatste thuiswedstrijd niet winnen, want anders bestaat er een theoretische kans dat ik promoveer naar D en daar is mijn team, om bepaalde redenen, helemaal niet klaar voor.

Als ik met stijl 0% speel. Is het dan zeker dat ik in ieder geval niet scoor en zodoende een kans op 0-0 maak? [5-4-1/ 5-3-2 verd muur of een slechte speler in de spits?]

NB.
Ik kan natuurlijk daarbij ook met agressie 0% spelen (terwijl ik makkelijk 100% kan instellen), maar dan is de kans op een oorwassing aanwezig denk ik.

Alvast bedankt weer.
tomv
Team Board Member

Post by tomv »

Zet gewoon alle spelers op misse plaatsen, gebruik dan nog es de slechtste spelers, agressie en stijl op 0 en ik denk dat het wel goed komt ;)
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
terry

Post by terry »

Ron Jeremy wrote:Ty :)

En nog een 'lullige' vraag. Ik mag mijn laatste thuiswedstrijd niet winnen, want anders bestaat er een theoretische kans dat ik promoveer naar D en daar is mijn team, om bepaalde redenen, helemaal niet klaar voor.

Als ik met stijl 0% speel. Is het dan zeker dat ik in ieder geval niet scoor en zodoende een kans op 0-0 maak? [5-4-1/ 5-3-2 verd muur of een slechte speler in de spits?]

NB.
Ik kan natuurlijk daarbij ook met agressie 0% spelen (terwijl ik makkelijk 100% kan instellen), maar dan is de kans op een oorwassing aanwezig denk ik.

Alvast bedankt weer.
Als je met stijl 0% speelt is de kans om te winnen even groot als met stijl 100%. Als je wil verliezen moet je gewoon je slechtste spelers opstellen, en op een gelijkspel spelen kan wel eens slecht uitvallen.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

tomv wrote:Zet gewoon alle spelers op misse plaatsen, gebruik dan nog es de slechtste spelers, agressie en stijl op 0 en ik denk dat het wel goed komt ;)
Klopt, maar ik wilde nog een minieme kans op 0-0 maken. Had ik een 10-0-0 opstelling kunnen maken, deed ik het :D
Maar voor een 0-0 mag ik absoluut niet scoren --> doe je dat met stijl 0%?
bats1903

Post by bats1903 »

Ron Jeremy wrote:
tomv wrote:Zet gewoon alle spelers op misse plaatsen, gebruik dan nog es de slechtste spelers, agressie en stijl op 0 en ik denk dat het wel goed komt ;)
Klopt, maar ik wilde nog een minieme kans op 0-0 maken. Had ik een 10-0-0 opstelling kunnen maken, deed ik het :D
Maar voor een 0-0 mag ik absoluut niet scoren --> doe je dat met stijl 0%?
100% zeker ben je dan niet, maar je maakt wel een grotere kans om geen doelpunten te maken.
ImageImageImage
tomv
Team Board Member

Post by tomv »

denk gewoon 5-4-1 doen, ik dacht dat stijl gewoon het verschil was tussen 1-0 en 5-4.
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
terry

Post by terry »

Kijk naar de resultaten van Sjoerd, die speelt ook altijd op 0% en scoort nog redelijk veel. Dus ik zou niet op een gelijkspel hopen.

http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=734
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Okido. Dan kunnen mijn supporters zich opmaken voor een nederlaag :oops:
sjoerd

Post by sjoerd »

Inderdaad, naar mijn mening maakt de stijl enkel uit voor de linierating en absoluut NIET voor het aantal doelpunten dat je scoort.

(het zou echter wel kunnen omdat ik 2 goede spitsen heb waardoor ik meer scoor!)

Leuk, trouwens dat mijn team erbij wordt gehaald! :) :wink:

EDIT: speel gewoon met je slechtste spelers!
bats1903

Post by bats1903 »

Volgens mij maakt stijl niks uit op de linie ratings maar enkel op het aantal kansen dat jij en je tegenstander krijgen. Met een hoge stijl krijg je meer kansen en je tegenstander ook bij jou. Met een lage stijl krijg je de minste kansen en als je geen kansen heb kan je ook minder scoren. Echter als je linie ratings een stuk beter zijn zul jij bijna altijd scoren hoe laag je stijl ook is.
ImageImageImage
Towie
Assistant Manager

Post by Towie »

Vraagje.

Hoe wordt het managerklassement berekend?

een algemene uitleg is goed genoeg.

Dank je!
Team: Union 1897

S18: 5e in H.51 S22: F.6
S19: 1e in H.51
S20: 1e in G.17
S21: 3e in F.6
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Towie wrote:Vraagje.

Hoe wordt het managerklassement berekend?

een algemene uitleg is goed genoeg.

Dank je!
+1 per Vr bij winst, -1 bij verlies.
+2 per Vrb bij winst, -2 bij verlies.
+4 per liga bij winst, -4 bij verlies.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”