Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik weet niet of er al meer mensen al iets van weten maar ik wil het volgende vragen:
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe trainer aangenomen. Als ik nu een nieuwe trainer aanneem, verlies ik dan 30% moraal? Of krijg je tegenwoordig gewoon één moraalboost per seizoen ipv nu te verliezen omdat het zo kort geleden is?
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe trainer aangenomen. Als ik nu een nieuwe trainer aanneem, verlies ik dan 30% moraal? Of krijg je tegenwoordig gewoon één moraalboost per seizoen ipv nu te verliezen omdat het zo kort geleden is?
-
Maakt niet veel uit, gewoon je beste spelers opstellen en als je veel wil scoren stijl op 100%, dat maakt echt uitTits wrote:Ik speel altijd verdedigende muur met een 5-3-2 of een 5-4-1...
Nu ik morgen tegen een toch wel zwakkere tegenspeler moet, kan ik dan best aanvallender spelen om zo veel te scoren? of werkt dit averechts bij een verdedigende muur?

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
-
Zal deze speler meert waard worden aangezien ie dezelfde naam heeft als de doelpuntenmaker bij Slavia Praag? En dan vooral onder de Tsjechen?
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
PS beetje vreemde vraag mss...
Teamnaam :Heracles
Het zou altijd kunnen, maar ik denk van niet.jona wrote:Zal deze speler meert waard worden aangezien ie dezelfde naam heeft als de doelpuntenmaker bij Slavia Praag? En dan vooral onder de Tsjechen?

-
Hahajona wrote:Zal deze speler meert waard worden aangezien ie dezelfde naam heeft als de doelpuntenmaker bij Slavia Praag? En dan vooral onder de Tsjechen?

Als ik me niet vergis was het vroeger zo dat de kosten van wagens en huizen in de contracten (was 900EUR per maand per stuk dachtek) in werkelijkheid niet doorgerekend werden aan de managers.
Aangezien ik hier tijdlang niet meer gespeeld heb, zit ik met de vraag of dit nog altijd zo is.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Gegroet
Aangezien ik hier tijdlang niet meer gespeeld heb, zit ik met de vraag of dit nog altijd zo is.
Gegroet
Na een gewonnen bekerronde krijg je prijzengeld betaald.Guardian wrote:Waarom krijgen clubs die de eerste ronde van de beker vrijgesteld zijn geen bekergeld?
na iedere ronde krijg je dat vanaf dit seizoen..vrijstelling is toch een ronde verder of niet?
Vrij = niet gespeeld = niet gewonnen = geen geld

Team = AC ManU (B2)
-
Ik zat me net het zelfde af te vragen om heel eerl;ijk te zijn. Dan lig ik niet echt wakker van dat geld, maar ik kan me voorstellen dat een boel anderen dat wel doen.Guardian wrote:Waarom krijgen clubs die de eerste ronde van de beker vrijgesteld zijn geen bekergeld?
na iedere ronde krijg je dat vanaf dit seizoen..vrijstelling is toch een ronde verder of niet?

-
Maar er staat ook RondegeldT-man wrote:Na een gewonnen bekerronde krijg je prijzengeld betaald.Guardian wrote:Waarom krijgen clubs die de eerste ronde van de beker vrijgesteld zijn geen bekergeld?
Vrij = niet gespeeld = niet gewonnen = geen geld

Eerste ronde vrij = ronde overleefd = geld, niet?
maar net zoals bats lig ik ook niet wakker van dat bedragje, was eerder een bedenking bij die nieuwe regel

Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
marcel700 wrote:Als ik me niet vergis was het vroeger zo dat de kosten van wagens en huizen in de contracten (was 900EUR per maand per stuk dachtek) in werkelijkheid niet doorgerekend werden aan de managers.
Gegroet