Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

Ik weet niet of er al meer mensen al iets van weten maar ik wil het volgende vragen:

Ik heb 2 weken geleden een nieuwe trainer aangenomen. Als ik nu een nieuwe trainer aanneem, verlies ik dan 30% moraal? Of krijg je tegenwoordig gewoon één moraalboost per seizoen ipv nu te verliezen omdat het zo kort geleden is?
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
tomv
Team Board Member

Post by tomv »

Ik denk dat je trainer minstens 1 seizoen moet je ploeg getrained hebben voordat je team een moraalboost krijgt ipv een halve depressie :p
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
Tits

Post by Tits »

Ik speel altijd verdedigende muur met een 5-3-2 of een 5-4-1...

Nu ik morgen tegen een toch wel zwakkere tegenspeler moet, kan ik dan best aanvallender spelen om zo veel te scoren? of werkt dit averechts bij een verdedigende muur?
Image
tomv
Team Board Member

Post by tomv »

Beste linieratings geven het beste resultaat dus of het 5-4-1 of 3-4-3 is maakt niet zoveel uit dacht ik.
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
jona

Post by jona »

Tits wrote:Ik speel altijd verdedigende muur met een 5-3-2 of een 5-4-1...

Nu ik morgen tegen een toch wel zwakkere tegenspeler moet, kan ik dan best aanvallender spelen om zo veel te scoren? of werkt dit averechts bij een verdedigende muur?
Maakt niet veel uit, gewoon je beste spelers opstellen en als je veel wil scoren stijl op 100%, dat maakt echt uit :wink:
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
jona

Post by jona »

Zal deze speler meert waard worden aangezien ie dezelfde naam heeft als de doelpuntenmaker bij Slavia Praag? En dan vooral onder de Tsjechen?
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
PS beetje vreemde vraag mss...
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
terry

Post by terry »

jona wrote:Zal deze speler meert waard worden aangezien ie dezelfde naam heeft als de doelpuntenmaker bij Slavia Praag? En dan vooral onder de Tsjechen?
Het zou altijd kunnen, maar ik denk van niet. :wink:
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
sjoerd

Post by sjoerd »

jona wrote:Zal deze speler meert waard worden aangezien ie dezelfde naam heeft als de doelpuntenmaker bij Slavia Praag? En dan vooral onder de Tsjechen?
Haha :lol: , ik moet zeggen als ik een mooie naam zie of een naam van een voetballer die ik graag zie voetballen dan ben ik eerder bereid (als ik twijfel) te bieden, dus het kan wel ja. :) :P
marcel700
Coach

Post by marcel700 »

Als ik me niet vergis was het vroeger zo dat de kosten van wagens en huizen in de contracten (was 900EUR per maand per stuk dachtek) in werkelijkheid niet doorgerekend werden aan de managers.
Aangezien ik hier tijdlang niet meer gespeeld heb, zit ik met de vraag of dit nog altijd zo is.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Gegroet
Guardian

Post by Guardian »

Waarom krijgen clubs die de eerste ronde van de beker vrijgesteld zijn geen bekergeld?

na iedere ronde krijg je dat vanaf dit seizoen..vrijstelling is toch een ronde verder of niet?
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
T-man

Post by T-man »

Guardian wrote:Waarom krijgen clubs die de eerste ronde van de beker vrijgesteld zijn geen bekergeld?

na iedere ronde krijg je dat vanaf dit seizoen..vrijstelling is toch een ronde verder of niet?
Na een gewonnen bekerronde krijg je prijzengeld betaald.

Vrij = niet gespeeld = niet gewonnen = geen geld :wink:
Team = AC ManU (B2)
bats1903

Post by bats1903 »

Guardian wrote:Waarom krijgen clubs die de eerste ronde van de beker vrijgesteld zijn geen bekergeld?

Ik zat me net het zelfde af te vragen om heel eerl;ijk te zijn. Dan lig ik niet echt wakker van dat geld, maar ik kan me voorstellen dat een boel anderen dat wel doen.
ImageImageImage
Guardian

Post by Guardian »

T-man wrote:

Na een gewonnen bekerronde krijg je prijzengeld betaald.

Vrij = niet gespeeld = niet gewonnen = geen geld :wink:
Maar er staat ook Rondegeld :wink:

Eerste ronde vrij = ronde overleefd = geld, niet?

maar net zoals bats lig ik ook niet wakker van dat bedragje, was eerder een bedenking bij die nieuwe regel :wink:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
sjoerd

Post by sjoerd »

Misschien eerste ronde GEEN prijzengeld invoeren, want aantal teams is vrij (lullig om niet prijzengeld te geven, maar ook lullig om dat wel te doen). Het kwaliteitsverschil tussen de teams is in de 1e ronde bovendien vaak te groot.
marcel700
Coach

Post by marcel700 »

marcel700 wrote:Als ik me niet vergis was het vroeger zo dat de kosten van wagens en huizen in de contracten (was 900EUR per maand per stuk dachtek) in werkelijkheid niet doorgerekend werden aan de managers.
Aangezien ik hier tijdlang niet meer gespeeld heb, zit ik met de vraag of dit nog altijd zo is.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Gegroet
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”