Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

marcel700 wrote:Als ik me niet vergis was het vroeger zo dat de kosten van wagens en huizen in de contracten (was 900EUR per maand per stuk dachtek) in werkelijkheid niet doorgerekend werden aan de managers.
Aangezien ik hier tijdlang niet meer gespeeld heb, zit ik met de vraag of dit nog altijd zo is.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Gegroet
Die moet je volgens mij al altijd betalen. Ik betaal in elk geval die kosten als manager :wink:
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
funbester
Coach

Post by funbester »

KHEB VRAAGJE ALS IK MET ME WII OP DEZE SITE GA KAN IK DE KLASSE VAN PLOEGEN NIET BEKIJKEN OMDAT ALS JE ER EEN TIJDJE OPSTAAT KOMT HET PROCENT ER OP JE PC OP MAAR MET DE WII NIET. KAN DIT VERHOLPEN WORDEN. MVG FUNBESTER.
Guardian

Post by Guardian »

als ik me niet vergis is dit niet een fout op sp, maar komt het door de browser op de wii, namelijk Opera?
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
lobert

Post by lobert »

Heb een bod staan op een speler die ik graag wil hebben. Manager wil niet aan Directe acceptatie doen en wil de periode wachten..
Krijg ik vandaag een bericht :

Joman, ik ga stoppen met het spel dus de transfer kan niet doorgaan.
kut voor je

Is dit mogelijk? Ik bedoel, ik wil die speler ontzettend graag, dus weet niet wat die van plan is, maar lijkt mij toch dat ik hem gewoon krijg? Aangezien je niet van het ene op het andere moment kunt stoppen( na 3 weken verwijdering toch na niet inloggen?).
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik had in de pool een aantal uitnodigingen staan en gisteren accepteerde een manager uit H vier van deze uitnodigingen (in een vrij korte tijd). Krijg ik hier problemen mee, gezien de FAQ hieronder?

NB: Ik veeg hem waarschijnlijk ook met mijn C-team waar ook een keeper als veldspeler staat en een SW als opvuller.....

# Overdadig friendlys spelen tegen eenzelfde team en constant winnen. Dit wordt gezien als het uitmelken van de tegenstander en profiteren van de financiële en tactische voordelen die het constant winnen met zich meebrengt.
=> Zorg simpelweg voor een verscheidenheid aan tegenstanders per dag/per week. Winnen nemen we natuurlijk niemand kwalijk, doe het alleen niet te vaak bij dezelfde persoon.
lobert

Post by lobert »

Ron Jeremy wrote:Ik had in de pool een aantal uitnodigingen staan en gisteren accepteerde een manager uit H vier van deze uitnodigingen (in een vrij korte tijd). Krijg ik hier problemen mee, gezien de FAQ hieronder?

NB: Ik veeg hem waarschijnlijk ook met mijn C-team waar ook een keeper als veldspeler staat en een SW als opvuller.....

# Overdadig friendlys spelen tegen eenzelfde team en constant winnen. Dit wordt gezien als het uitmelken van de tegenstander en profiteren van de financiële en tactische voordelen die het constant winnen met zich meebrengt.
=> Zorg simpelweg voor een verscheidenheid aan tegenstanders per dag/per week. Winnen nemen we natuurlijk niemand kwalijk, doe het alleen niet te vaak bij dezelfde persoon.
4 friendly's is denk geen probleem (weet ik wel 100 % zeker). Pas als het over een periode van weken gaat tegen telkens eenzelfde zwakke tegenstander wordt er ingegrepen :)
LensDreamTeam
toller
Team Board Member

Post by toller »

Als je een wedstrijd gebt gespeelt wie krijgt er dan loon de bankzitters de basisspelers ? Of krijgen de spelers die niet zijn geselecteerd ook loon ?
De toller
Club tollebeke

S13: 9de in H.522---- S16: 2de in F.58
S14: 2de in H.522---- S17: 14de in E.20
S15: 2de in G.174---- S18: 4de in F.58
S19: 6de in F.58------ S20: 3de in F.58
yockr

Post by yockr »

lobert wrote:Heb een bod staan op een speler die ik graag wil hebben. Manager wil niet aan Directe acceptatie doen en wil de periode wachten..

kut voor je

Is dit mogelijk? Ik bedoel, ik wil die speler ontzettend graag, dus weet niet wat die van plan is, maar lijkt mij toch dat ik hem gewoon krijg? Aangezien je niet van het ene op het andere moment kunt stoppen( na 3 weken verwijdering toch na niet inloggen?).
Alleen als hij de speler ontslaat kan hij de speler nog van de TL halen, als er al op geboden is natuurlijk.
yockr

Post by yockr »

toller wrote:Als je een wedstrijd gebt gespeelt wie krijgt er dan loon de bankzitters de basisspelers ? Of krijgen de spelers die niet zijn geselecteerd ook loon ?
uit de regels:
Loon: Bij elke competitie- en bekerwedstrijd krijgt iedere speler in je team zijn loon uitbetaald, dus ook diegenen die niet gespeeld hebben en niet op de bank zaten. De winstpremie is echter alleen voor degenen die geselecteerd werden voor de wedstrijd. Bij vriendschappelijke wedstrijden wordt aan de geselecteerde spelers slechts 25% van hun loon uitbetaald, met een maximum van €300.
sjoerd

Post by sjoerd »

yockr wrote:
lobert wrote:Heb een bod staan op een speler die ik graag wil hebben. Manager wil niet aan Directe acceptatie doen en wil de periode wachten..

kut voor je

Alleen als hij de speler ontslaat kan hij de speler nog van de TL halen, als er al op geboden is natuurlijk.
Inderdaad. Als hij stopt dan duurt het minimaal een week voor zijn team verwijderd wordt (week -2 M), maar hij kan hem natuurlijk ontslaan, ik weet niet hoeveel geld hij heeft maar het is mogelijk.
lobert

Post by lobert »

sjoerd wrote:
yockr wrote:

kut voor je

Inderdaad. Als hij stopt dan duurt het minimaal een week voor zijn team verwijderd wordt (week -2 M), maar hij kan hem natuurlijk ontslaan, ik weet niet hoeveel geld hij heeft maar het is mogelijk.

Volgens mij is een speler niet te ontslaan als er al een bod op staat :)
LensDreamTeam
sjoerd

Post by sjoerd »

Dan zal het helemaal onmogelijk zijn.
el capone
Team Board Member

Post by el capone »

is het normaal dat op spmt mijn Rm

een minimum prestatie van 65.6 haalt
en een maximum prestatie van 65.4

:lol:
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Klopt het dat je per 2 seizoen maar 1 speler kan verkopen aan 1 bepaalde manager? Zoja, is dit veranderd? Was dit vroeger niet 1 speler per seizoen?
I love it when a plan comes together.
Image
sjoerd

Post by sjoerd »

hannibal wrote:Klopt het dat je per 2 seizoen maar 1 speler kan verkopen aan 1 bepaalde manager? Zoja, is dit veranderd? Was dit vroeger niet 1 speler per seizoen?
Is zo en is idd veranderd.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”