Niks random > het is de conditieRon Jeremy wrote:Vraag 1: Thanx
Vraag2 : Ik bedoelde dus dat twee identieke spelers, dus zelfde leeftijd zelfde wedstrijd, met als enige verschil de conditie. Soms gebeurt het bij mij dat diegene met meer conditie dus meer fitheid verliest.
Het zal waarschijnlijk wel zijn wat Jona zegt, dat het pure random is. Maar ik dacht dat er misschien toch een vergezocht addertje onder het gras zat.
Bijvoorbeeld: De ene speler is een LB en de ander een CF. Je speelt vol op de aanval (90%). Die CF heeft meer conditie, maar verliest toch meer fitheid omdat hij meer jaagt. Zomaar een hersenkronkeltje hoor, maar aan zo'n addertje zat ik dus te denken.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Team = AC ManU (B2)
Hoe meer conditie, hoe minder fitheid hij verliest, meer is het niet.Ron Jeremy wrote:Vraag 1: Thanx
Vraag2 : Ik bedoelde dus dat twee identieke spelers, dus zelfde leeftijd zelfde wedstrijd, met als enige verschil de conditie. Soms gebeurt het bij mij dat diegene met meer conditie dus meer fitheid verliest.
Het zal waarschijnlijk wel zijn wat Jona zegt, dat het pure random is. Maar ik dacht dat er misschien toch een vergezocht addertje onder het gras zat.
Bijvoorbeeld: De ene speler is een LB en de ander een CF. Je speelt vol op de aanval (90%). Die CF heeft meer conditie, maar verliest toch meer fitheid omdat hij meer jaagt. Zomaar een hersenkronkeltje hoor, maar aan zo'n addertje zat ik dus te denken.
-
Krikkers
- Member of the Soccer Project Association
Maar soms is bij hem dat diegene met de meeste conditie meer fitheid verliest... Vind het eigenlijk best wel vreemd...terry wrote:Hoe meer conditie, hoe minder fitheid hij verliest, meer is het niet.Ron Jeremy wrote:Vraag 1: Thanx
-
yockr
De random speelt ook voor een stuk mee maar meestal zal de speler met de hogere conditie minder fitheid verliezen.Krikkers wrote:Maar soms is bij hem dat diegene met de meeste conditie meer fitheid verliest... Vind het eigenlijk best wel vreemd...terry wrote:Hoe meer conditie, hoe minder fitheid hij verliest, meer is het niet.Ron Jeremy wrote:Vraag 1: Thanx
-
Hoofdschudder
- Fan
Bij een IO tellen sommige skills meer mee en andere minder.Tits wrote:Kan iemand IO nog is uitleggen? Ik heb nu een speler met +9.0 en is maxed op zijn 2 hoofdskills en nog 1tje... tot hoeveel gaat dit nu nog dalen? of blijft dit 9?
Bijvoorbeeld een CM met IO passen, daarvan zullen passen en spelopbouw meer gewicht krijgen, en koppen en schieten minder. Wanneer je nu je hoofdskills getraind hebt, zal je een IO kunnen halen van maximum +10 als ze beiden 100 worden en kop/schiet nog 0 zijn. Wanneer je dan kop/schiet traint, vermindert die IO omdat het verschil tussen de skills kleiner wordt.
In jouw geval kan die IO dus nog helemaal weggetraind worden...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Nu speel ik 4-4-2, maar ik zou het liever wat aanvallender aan boord leggen, zonder met 3 spitsen te spelen, dan neem ik best een 3-5-2
Hoe ziet je middenveld er dan best uit?
LM--------CM--------RM--
-----SW-------SW--------
Of wat plaats je in de plaats van die SW'ers best, zet je daar ook een CM...?
In welke positie gebruik je die SW'ers best?
LM--------CM--------RM--
-----SW-------SW--------
In welke positie gebruik je die SW'ers best?
FC Prieme
Season 19: ? in F.19
Season 18: 2e in G.55
Season 17: 2e in H.165
Season 16: 3e in H.165
Season 15: 4e in H.165
Season 19: ? in F.19
Season 18: 2e in G.55
Season 17: 2e in H.165
Season 16: 3e in H.165
Season 15: 4e in H.165
-
Krikkers
--------------------------------GK------------------------------prieme wrote:Nu speel ik 4-4-2, maar ik zou het liever wat aanvallender aan boord leggen, zonder met 3 spitsen te spelen, dan neem ik best een 3-5-2
LM--------CM--------RM--
-----SW-------SW--------
----RB-------------------------CB------------------------LB---
----RM----------CM-----------CM----------CM----------LM---
---------------------CF------------------CF--------------------
-
yockr
Een 3-5-2 is met 2 spitsen en niet met 3prieme wrote:Nu speel ik 4-4-2, maar ik zou het liever wat aanvallender aan boord leggen, zonder met 3 spitsen te spelen, dan neem ik best een 3-5-2
LM--------CM--------RM--
-----SW-------SW--------
--------------GK---------------
RB-----------CB------------LB
RM----CM----CM----CM----LM
--------CF---------CF----------
Geen aan te raden opstelling, veel te duur met 3 CM's en 2 CF's!