Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

terry
Member of the Soccer Project Association

Post by terry »

Welke boden kan je allemaal accepteren op je speler? Ik heb een speler te koop staan, maar kan alleen de 2 hoogste boden selecteren, waarom kan ik het derde niet meer accepteren?(het is gewoon een vraag, ik ga natuurlijk niet het derde bod accepteren)

Als het belangrijk is, het hoogste bod is 3,2M, het tweede 3M en het derde 880K.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
yockr

Post by yockr »

terry wrote:Welke boden kan je allemaal accepteren op je speler? Ik heb een speler te koop staan, maar kan alleen de 2 hoogste boden selecteren, waarom kan ik het derde niet meer accepteren?(het is gewoon een vraag, ik ga natuurlijk niet het derde bod accepteren)

Als het belangrijk is, het hoogste bod is 3,2M, het tweede 3M en het derde 880K.
Het moet binnen een bepaald percentage van het hoogste bod liggen, maar hoeveel dat percentage juist is weet ik niet. In jouw geval is dat 3e bod duidelijk veel te weinig ten opzichte van het hoogste bod.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
jona

Post by jona »

Mijn JC coordinator is 89%. Hoe sterk is dan de kans vergroot dat ie geen speler aflevert?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
T-man

Post by T-man »

jona wrote:Mijn JC coordinator is 89%. Hoe sterk is dan de kans vergroot dat ie geen speler aflevert?
Wanneer komt de volgende jeugdspeler?? Als ie voor zondag komt dan vrees ik ervoor.
De JC moet 100% zijn op de dag van "levering" :wink:
Team = AC ManU (B2)
jona

Post by jona »

T-man wrote:
jona wrote:Mijn JC coordinator is 89%. Hoe sterk is dan de kans vergroot dat ie geen speler aflevert?
Wanneer komt de volgende jeugdspeler?? Als ie voor zondag komt dan vrees ik ervoor.
De JC moet 100% zijn op de dag van "levering" :wink:
Zo om en naij de 7 dagen dus. Normaal wordt ie Maandag afgelevert maar met een beetje pech eerder :wink:
terry

Post by terry »

Hoe worden in een VrB de wedstrijden verder gespeeld na de groepsfasen? Wie ontmoet wie? En verder?
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
nito_2
Team Board Member

Post by nito_2 »

Mijn jeugdspelers hebben bijna altijd een heel hoge agressie. Ligt dit aan de jeugdcoordinator of komt dit gewoon door de random?
RIP Sterchele

Image
T-man

Post by T-man »

terry wrote:Hoe worden in een VrB de wedstrijden verder gespeeld na de groepsfasen? Wie ontmoet wie? En verder?
ronde 2:
1e van groep 1 tgn 2e van laatste groep
2e van groep 1 tgn 1e van laatste groep
1e van groep 2 tgn 2e van voorlaatste groep
2e van....enz

vanaf ronde 3 is het random.
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

nito_2 wrote:Mijn jeugdspelers hebben bijna altijd een heel hoge agressie. Ligt dit aan de jeugdcoordinator of komt dit gewoon door de random?
Random helaas :wink:
Team = AC ManU (B2)
nito_2
Team Board Member

Post by nito_2 »

T-man wrote:
nito_2 wrote:Mijn jeugdspelers hebben bijna altijd een heel hoge agressie. Ligt dit aan de jeugdcoordinator of komt dit gewoon door de random?
Random helaas :wink:
Ja dat is toch echt wel pech hebben e :?
RIP Sterchele

Image
jona

Post by jona »

Ik zie dat mij moraal heel slecht is. Kan iemand dit bevestigen dat dit door het ontslaan van een JC coordinator komt.
yockr

Post by yockr »

jona wrote:Ik zie dat mij moraal heel slecht is. Kan iemand dit bevestigen dat dit door het ontslaan van een JC coordinator komt.
Dat is inderdaad de oorzaak. Je moet altijd een tijdje wachten vooraleer je de jeugdcoördinator ontslaat (3 weken?). En bij jou zat er maar 1 dag tussen.
jona

Post by jona »

yockr wrote:
jona wrote:Ik zie dat mij moraal heel slecht is. Kan iemand dit bevestigen dat dit door het ontslaan van een JC coordinator komt.
Dat is inderdaad de oorzaak. Je moet altijd een tijdje wachten vooraleer je de jeugdcoördinator ontslaat (3 weken?). En bij jou zat er maar 1 dag tussen.
En mag ik nou wel een nieuwe trainer aanschaffen morgen, om het weer ongedaan te maken? (PS heb nu wel een vaticaan aan het hoofd van mij JC :x )
yockr

Post by yockr »

jona wrote: En mag ik nou wel een nieuwe trainer aanschaffen morgen, om het weer ongedaan te maken? (PS heb nu wel een vaticaan aan het hoofd van mij JC :x )
Zeker wanneer hij langer dan 1 seizoen in dienst is.
jona

Post by jona »

yockr wrote:
jona wrote: En mag ik nou wel een nieuwe trainer aanschaffen morgen, om het weer ongedaan te maken? (PS heb nu wel een vaticaan aan het hoofd van mij JC :x )
Zeker wanneer hij langer dan 1 seizoen in dienst is.
Bedankt voor je hulp.

PS Gezocht iemand, die woesdagmiddag van trainer wil ruilen. Mijn trainer is helaas in skills truggevallen, hopleijk is dat geen probleem. Laat maar wat horen :P
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”