Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Welke boden kan je allemaal accepteren op je speler? Ik heb een speler te koop staan, maar kan alleen de 2 hoogste boden selecteren, waarom kan ik het derde niet meer accepteren?(het is gewoon een vraag, ik ga natuurlijk niet het derde bod accepteren)
Als het belangrijk is, het hoogste bod is 3,2M, het tweede 3M en het derde 880K.
Als het belangrijk is, het hoogste bod is 3,2M, het tweede 3M en het derde 880K.
-
- Member of the Soccer Project Association
Het moet binnen een bepaald percentage van het hoogste bod liggen, maar hoeveel dat percentage juist is weet ik niet. In jouw geval is dat 3e bod duidelijk veel te weinig ten opzichte van het hoogste bod.terry wrote:Welke boden kan je allemaal accepteren op je speler? Ik heb een speler te koop staan, maar kan alleen de 2 hoogste boden selecteren, waarom kan ik het derde niet meer accepteren?(het is gewoon een vraag, ik ga natuurlijk niet het derde bod accepteren)
-
Zo om en naij de 7 dagen dus. Normaal wordt ie Maandag afgelevert maar met een beetje pech eerderT-man wrote:Wanneer komt de volgende jeugdspeler?? Als ie voor zondag komt dan vrees ik ervoor.jona wrote:Mijn JC coordinator is 89%. Hoe sterk is dan de kans vergroot dat ie geen speler aflevert?
De JC moet 100% zijn op de dag van "levering"

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
ronde 2:terry wrote:Hoe worden in een VrB de wedstrijden verder gespeeld na de groepsfasen? Wie ontmoet wie? En verder?
1e van groep 1 tgn 2e van laatste groep
2e van groep 1 tgn 1e van laatste groep
1e van groep 2 tgn 2e van voorlaatste groep
2e van....enz
vanaf ronde 3 is het random.
Team = AC ManU (B2)
-
En mag ik nou wel een nieuwe trainer aanschaffen morgen, om het weer ongedaan te maken? (PS heb nu wel een vaticaan aan het hoofd van mij JCyockr wrote:Dat is inderdaad de oorzaak. Je moet altijd een tijdje wachten vooraleer je de jeugdcoördinator ontslaat (3 weken?). En bij jou zat er maar 1 dag tussen.jona wrote:Ik zie dat mij moraal heel slecht is. Kan iemand dit bevestigen dat dit door het ontslaan van een JC coordinator komt.

-
Bedankt voor je hulp.yockr wrote:Zeker wanneer hij langer dan 1 seizoen in dienst is.jona wrote: En mag ik nou wel een nieuwe trainer aanschaffen morgen, om het weer ongedaan te maken? (PS heb nu wel een vaticaan aan het hoofd van mij JC)
PS Gezocht iemand, die woesdagmiddag van trainer wil ruilen. Mijn trainer is helaas in skills truggevallen, hopleijk is dat geen probleem. Laat maar wat horen