Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

sc heerenveen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1546
Joined: Wed Mar 28, 2007 6:30 pm

Re: Jeugdpeler tekoop

Post by sc heerenveen »

dree007 wrote:hallo ,

ik heb m'n eerste jeugdspeler binnengehaald en ik vroeg mij af hoeveel de prijs daarvoor is ?(als ik hem verkoop) wat is het maximum dat daarop wordt geboden ?
http://www.soccerproject.com/spnewl_tra ... d=12343227
2-3M, lage VS, agrssie wel onder de 50 en ook een CM positie. Maar het beste kun je jeugdspelers eerst helmaal voltrainen dan leveren ze veel meer op.

Ps: de volgende keer kun je beter in het topic Talenten en waardes posten. http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... start=5700
thore
Assistant Manager
Posts: 52
Joined: Wed Sep 05, 2007 2:39 pm

eufa-cup / champions league

Post by thore »

hey
ik vraag me oe daj kunt meedoen aan die 2 bekers nie dat ik wil meedoen maar gewoon uit nieuwsgierigheid
Geert_Tech
Assistant Manager
Posts: 78
Joined: Mon Sep 17, 2007 5:45 pm

Re: eufa-cup / champions league

Post by Geert_Tech »

thore wrote:hey
ik vraag me oe daj kunt meedoen aan die 2 bekers nie dat ik wil meedoen maar gewoon uit nieuwsgierigheid
Kan je de vraag eens een beetje verduidelijken?
Manager: Geert
Team : Feyenoord FC
thore
Assistant Manager
Posts: 52
Joined: Wed Sep 05, 2007 2:39 pm

Post by thore »

srr voor me te snel typn
ik word verward door die eufa cup en champions league
wat heeft dat te maken met sp
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

thore wrote:srr voor me te snel typn
ik word verward door die eufa cup en champions league
wat heeft dat te maken met sp
Dat zijn 2 tornooien die georganiseerd worden hier op het forum, alle belangrijke SP-landen zijn erin vertegenwoordigd. De Champions League is voor managers uit de de divisies A, B en C en de UEFA-cup voor manager uit D tot H. Je kan meer informatie erover vinden in het subforum 'vriendschappelijke wedstrijden en bekers' in de topics ervan of op de site.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
hannibal
Team President
Posts: 919
Joined: Thu May 17, 2007 8:23 pm

Post by hannibal »

Kan de globale klasse van een speler zakken?
Ik stel de vraag omdat ik gaan kijken ben naar spelers die ik verkocht heb, en 1 van die spelers is van 86% gezakt naar 79%(moraal=100%). De speler in kwestie is wel al 33, maar toen ik hem verkocht was hij 32.
Zijn fitheid staat niet op 100%, maar ik dacht dat dat geen invloed had op de GK.
I love it when a plan comes together.
Image
sc heerenveen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1546
Joined: Wed Mar 28, 2007 6:30 pm

Post by sc heerenveen »

yockr wrote:
T-man wrote:
yockr wrote:Het tekengeld dat je een speler aanbiedt in zijn contract moet je bij de volgende contractbespreking niet meer betalen, mss ben je daar iets mee.
Dan ga je toch aanzienlijk meer loon en winst moeten betalen ipv dat rekengeld.
Bij gratis transfers moet je altijd de speler een beter contract aanbieden dan hij waard is. Je geeft als extra dus beter tekengeld ipv loon omdat je dat de bij de volgende contractbespreking niet meer zult moeten betalen, extra loon wel.
Oke bedankt :wink:
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

hannibal wrote:Kan de globale klasse van een speler zakken?
Ik stel de vraag omdat ik gaan kijken ben naar spelers die ik verkocht heb, en 1 van die spelers is van 86% gezakt naar 79%(moraal=100%). De speler in kwestie is wel al 33, maar toen ik hem verkocht was hij 32.
Zijn fitheid staat niet op 100%, maar ik dacht dat dat geen invloed had op de GK.
Ja, de globale klasse van een speler kan zakken. Dat kan wanneer de moraal gedaald is of wanneer de skills die terug gevallen zijn niet opnieuw worden getraind.
Maar 7% globale klasse lijkt mij wel wat veel als de moraal van de speler nog altijd 100% is?
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
hannibal
Team President
Posts: 919
Joined: Thu May 17, 2007 8:23 pm

Post by hannibal »

yockr wrote:
hannibal wrote:Kan de globale klasse van een speler zakken?
Ik stel de vraag omdat ik gaan kijken ben naar spelers die ik verkocht heb, en 1 van die spelers is van 86% gezakt naar 79%(moraal=100%). De speler in kwestie is wel al 33, maar toen ik hem verkocht was hij 32.
Zijn fitheid staat niet op 100%, maar ik dacht dat dat geen invloed had op de GK.
Ja, de globale klasse van een speler kan zakken. Dat kan wanneer de moraal gedaald is of wanneer de skills die terug gevallen zijn niet opnieuw worden getraind.
Maar 7% globale klasse lijkt mij wel wat veel als de moraal van de speler nog altijd 100% is?
Heb het al gezien, het is zijn conditie die terug gezakt is en de manager is blijkbaar gestopt met spelen.
I love it when a plan comes together.
Image
gunni
Team Board Member
Posts: 297
Joined: Sat Aug 27, 2005 2:42 pm

Post by gunni »

Weet er iemand op welke leeftijd ongeveer een trainer op zen pensioen gaat of kan de leeftijd schommelen van trainer tot trainer?
Men trainer is er 62,ik vermoed dat die nog even kan doorgaan?
team; VC E.A. 2002
manager;gunther 2980
seizoen 20; F.59

Image
Image
Glen DV
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1773
Joined: Sun Jun 04, 2006 10:48 am
Location: Leuven, Belgium

Post by Glen DV »

gunni wrote:Weet er iemand op welke leeftijd ongeveer een trainer op zen pensioen gaat of kan de leeftijd schommelen van trainer tot trainer?
Men trainer is er 62,ik vermoed dat die nog even kan doorgaan?
Pensioen: Personeel blijft tot hun 65ste werken, vanaf dan doen ze hun contract nog uit, maar hun contract kan dan niet meer verlengd worden.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
robstje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5331
Joined: Tue Dec 12, 2006 8:07 pm
Location: Vinkt, Nabij de beruchte Poekbeek

Post by robstje »

Wanneer op het einde van het seizoen 2 ploegen een gelijk aantal punten hebben in het klassement, naarwaar wordt dan gekeken?
Image
Boeren!
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

robstje wrote:Wanneer op het einde van het seizoen 2 ploegen een gelijk aantal punten hebben in het klassement, naarwaar wordt dan gekeken?
Uit de FAQ's, aub.
Wat betreft de gelijke stand in de competitie, wordt deze volgorde voor het rangschikken gehanteerd:

1. Punten
2. Gewonnen matchen
3. Doelsaldo
4. Gemaakte doelpunten
Image
thore
Assistant Manager
Posts: 52
Joined: Wed Sep 05, 2007 2:39 pm

Post by thore »

hoe doen jullie zo'n tekstje dat iemand anders hebben geschrevn
in jou tekstje
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

thore wrote:hoe doen jullie zo'n tekstje dat iemand anders hebben geschrevn
in jou tekstje
Dat heet quoten. Gewoon rechts van het bericht van degene die je wil quoten op de knop 'quote' drukken.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”