Je kan hem dus gewoon ontslaan zonder iets van je teamspirit te verliezen.teamspirit
Blijft gelijk
- Bij ontslag van spelers en/of stafleden
- Bij bijkomen van een nieuwe jeugdspeler
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Ok, merci. Ik wist het nie zeker. Serieuze geruststelling.yockr wrote:Je krijgt die terugDilibangeda wrote:ik ben vandaag SPFA af maar ik ga snel terug bestellen. Krijg ik dan al mijn persberichten terug of ben ik deze kwijt?
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Mijn 34-jarige LF zijn contract verloopt binnen 9 dagen, maar als ik het contract laat aflopen, dan verlies ik toch geen teamspirit of welTomx51 wrote:RB Jurgen Teklak 34 0 | 09
Nog 9 dagen en het contract van mijn 34-jarige RB verloopt.
Moet ik hem ontslaan of het contract gewoon laten verlopen om geen Teamspirit te verliezen?

RIP Sterchele

-
Als je n speler ontslaat heb je wel geen teamspirirtverlies eh dus sack em gewoon maar.nito_2 wrote:Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Mijn 34-jarige LF zijn contract verloopt binnen 9 dagen, maar als ik het contract laat aflopen, dan verlies ik toch geen teamspirit of welTomx51 wrote:RB Jurgen Teklak 34 0 | 09
Moet ik hem ontslaan of het contract gewoon laten verlopen om geen Teamspirit te verliezen?![]()
(ik heb in heel mijn soccerprojectcarriere nog niemand ontslagen en wil dat graag zo houden)

In 't 2e geval, als die nie veel looneisen e.a heeft kan je gewoon die 9 dagen wachten tot gij een vrij speler word als je het toch zo hoog in je vaandel draagt om geen speler te ontslaan.

Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
en eveneens..
Mja hij krijgt geen loon meer, enkel nog een winstpremie(want hij speelt totaal niet meer). Dus ik verlies geen teamspirit als het contract verloopt?Dilibangeda wrote:Als je n speler ontslaat heb je wel geen teamspirirtverlies eh dus sack em gewoon maar.nito_2 wrote:Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Mijn 34-jarige LF zijn contract verloopt binnen 9 dagen, maar als ik het contract laat aflopen, dan verlies ik toch geen teamspirit of welTomx51 wrote:RB Jurgen Teklak 34 0 | 09
Moet ik hem ontslaan of het contract gewoon laten verlopen om geen Teamspirit te verliezen?![]()
(ik heb in heel mijn soccerprojectcarriere nog niemand ontslagen en wil dat graag zo houden)
In 't 2e geval, als die nie veel looneisen e.a heeft kan je gewoon die 9 dagen wachten tot gij een vrij speler word als je het toch zo hoog in je vaandel draagt om geen speler te ontslaan.
Edit: Blijkbaar gaat hij binnen 38 dagen op pensioen. Stel dat hij nog bij een ander team gratis tekent, zal het dan langer duren vooraleer hij op pensioen gaat of blijft dit hetzelfde?
RIP Sterchele

-
Spelers die op pensioen gaan zullen wellicht niet meer gratis op de TL gezet worden wanneer je ze ontslaat.nito_2 wrote: Mja hij krijgt geen loon meer, enkel nog een winstpremie(want hij speelt totaal niet meer). Dus ik verlies geen teamspirit als het contract verloopt?
Edit: Blijkbaar gaat hij binnen 38 dagen op pensioen. Stel dat hij nog bij een ander team gratis tekent, zal het dan langer duren vooraleer hij op pensioen gaat of blijft dit hetzelfde?
kan je van nationaliteit veranderen??
Nederlandse-Antilliaan--->Nederlander
Nederlandse-Antilliaan--->Nederlander

Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
En als er iemand anders meer heeft geboden? Kan ik dan het lagere bod aanvaarden?hannibal wrote:Zo simpel is het idd., kan wel maar na 2 dagen dat hij op de TL staat.Towie wrote:Hoe kun je een speler rechtstreeks verkopen? Moet je hem dan gewoon op de transferlijst zetten en het afgesproken bedrag accepteren of is er een andere wijze?
Dank
Ik zou het beter niet doen, het gaat om veel geld, maar ik beloofd is beloofd.
Team: Union 1897
S18: 5e in H.51 S22: F.6
S19: 1e in H.51
S20: 1e in G.17
S21: 3e in F.6
S18: 5e in H.51 S22: F.6
S19: 1e in H.51
S20: 1e in G.17
S21: 3e in F.6