@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
- Coach
-
- Assistant Manager
Jongens, ik ben beschikbaar als mentor, ik heb al enige ervaring in D gehad, maar vanaf seizoen 15 gestopt en dus nu overnieuw begonnen.
Zodra iemand hulp nodig heeft kan diegene mij PB'en en dan zal ik er zo snel mogenlijk antwoord op geven
Verder zal ik ook weer melden zodra ik al bezet ben als mentor.
Zodra iemand hulp nodig heeft kan diegene mij PB'en en dan zal ik er zo snel mogenlijk antwoord op geven

Verder zal ik ook weer melden zodra ik al bezet ben als mentor.
Manager: Geert
Team : Feyenoord FC
Team : Feyenoord FC
Hoi, ik ben ook nieuw bij SP,
degenen die willen mentoren:
naam: Aa Genk
divisie: H 1730
msn --> G_style_N@hotmail.com
greetz
degenen die willen mentoren:
naam: Aa Genk
divisie: H 1730
msn --> G_style_N@hotmail.com
greetz
Only A Winner Will Be Rememberd!
Hmm iemand kan mij ook wel wat tips geven op het begin
naam: Willem II Tilburg
divisie: H.540
msn --> mercy_1_1_2@hotmail.com
Alvast bedankt,
Roysonny
naam: Willem II Tilburg
divisie: H.540
msn --> mercy_1_1_2@hotmail.com
Alvast bedankt,
Roysonny
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Assistant Coach
Mentor Gezocht
Wie wil mijn mentor worden?
Naam Coach: NielsD
Naam Team: AFC Appingedam
ik hoop dat iemand me kan helpen.
wil jij dat ?
pm me.
Naam Coach: NielsD
Naam Team: AFC Appingedam
ik hoop dat iemand me kan helpen.
wil jij dat ?
pm me.
-
Degenen die willen, ik ben altijd bereid om iemand op weg te helpen. Ik ben ook nu al tot in D geraakt 
Als het voor uitgebreide vragen enzo is, mag je mij altijd op msn toevoegen, dat geef ik wel alleen via pb. Wie msn niet nodig vindt mag mij altijd een pb op het forum sturen of via het spel zelf. Antwoord normaal binnen de 24u en op msn binnen de 15 minuten
Ik zie dat er blijkbaar nog wel wat mensen zijn die hulp kunnen gebruiken dus aarzel niet mij te contacteren

Als het voor uitgebreide vragen enzo is, mag je mij altijd op msn toevoegen, dat geef ik wel alleen via pb. Wie msn niet nodig vindt mag mij altijd een pb op het forum sturen of via het spel zelf. Antwoord normaal binnen de 24u en op msn binnen de 15 minuten

Ik zie dat er blijkbaar nog wel wat mensen zijn die hulp kunnen gebruiken dus aarzel niet mij te contacteren

Als je nog steeds iemand nodig hebt wil ik je wel toevoegen.Energised wrote:Mensen die willen,
ik heb nog wat hulp nodig over sommige onderwerpen in SP
G_style_N@hotmail.com
-
Ik wil altijd wel iemand helpen,ik heb dit al eerder gedaan en met succes
diego_vanparys_950@hotmail.com
in het spel heet ik vanparystje, Kachtem city
diego_vanparys_950@hotmail.com
in het spel heet ik vanparystje, Kachtem city
vanparystje, the manager of Kachtem City
Ik zoek een leuke ervaren manager die mij over de mail wil ondersteunen en graag mij wil helpen met een aantal vragen en mijn team wil helpen opbouwen!
Ik ben net begonnen en heb het spel al goed bekeken en al een aantal dingen gedaan. Of die goed zijn weet ik niet
Mijn team heet Denneton United en ik speel in de H.1197 divisie.
Heb je zin en tijd om mij te helpen en te ondersteunen? Stuur dan een mailtje naar dennis_2000@email.com.
Ik ben net begonnen en heb het spel al goed bekeken en al een aantal dingen gedaan. Of die goed zijn weet ik niet

Heb je zin en tijd om mij te helpen en te ondersteunen? Stuur dan een mailtje naar dennis_2000@email.com.
-
ik heb je een mailtje gestuurd.lockely wrote:Ik zoek een leuke ervaren manager die mij over de mail wil ondersteunen en graag mij wil helpen met een aantal vragen en mijn team wil helpen opbouwen!
Ik ben net begonnen en heb het spel al goed bekeken en al een aantal dingen gedaan. Of die goed zijn weet ik niet![]()
Team FC Bruggenhof