Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Bij een spit is dat groter. Bij een SW is die kans 0yockr wrote:toeval, in principe heb je 50% kans dat een speler een IO heeft.Svens0n wrote:Krijgen keepers en verdedigers nog wel IO's mee eigelijk?
Ik heb 3 keepers en 11 verdedigers, slechts 1 van de 14 heeft een IO en dat is de oudste van allemaal.

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
-
Idd, nu ik erover nadenk hangt het van positie tot positie af. Als maar 1 IO mogelijk is (GK, CB) dan is het 50% kans, als er meer IO's mogelijk zijn, dan is er meer kans. Bij een CF is de kans zelf bijna 100% (koppen+kracht moet al gelijk zijn aan schieten+tackelen en spelinzicht lager dan tackelen om geen IO te hebben).jona wrote: Bij een spit is dat groter. Bij een SW is die kans 0
Het viel me gewoon op dat slechts 1 speler ervan maar een IO heeft, terwijl in al mijn andere linies het meerendeel, pakweg 85% van de spelers wel een IO heeft.yockr wrote:Idd, nu ik erover nadenk hangt het van positie tot positie af. Als maar 1 IO mogelijk is (GK, CB) dan is het 50% kans, als er meer IO's mogelijk zijn, dan is er meer kans. Bij een CF is de kans zelf bijna 100% (koppen+kracht moet al gelijk zijn aan schieten+tackelen en spelinzicht lager dan tackelen om geen IO te hebben).jona wrote: Bij een spit is dat groter. Bij een SW is die kans 0
En LB's en RB's hebben toch 4 mogelijkheden qua IO. Daar heeft er ook maar 1 van de 7 een IO bij mij, en die ene is dus mijn oudste RB.
-
eigenlijk 2 als je offensief en defensief niet meetelt, die verbeteren de prestatie van een speler toch niet. En dat kan elke speler als IO hebben.Svens0n wrote: Het viel me gewoon op dat slechts 1 speler ervan maar een IO heeft, terwijl in al mijn andere linies het meerendeel, pakweg 85% van de spelers wel een IO heeft.
En LB's en RB's hebben toch 4 mogelijkheden qua IO. Daar heeft er ook maar 1 van de 7 een IO bij mij, en die ene is dus mijn oudste RB.
Bij mij was dat +- 5 dagen.kachtemnaorke wrote:vraagsje over spfa, ik heb vorige week woensdag avond via online banking overgeschreven op die rekening met de mededeling enja ik heb nog altijd geen spfa,
er stond wel 10 dagen dat het kon duren, isdit ook zo bij jullie anderen dat dit zolang duurde
Team = AC ManU (B2)
Hm ok danyockr wrote:eigenlijk 2 als je offensief en defensief niet meetelt, die verbeteren de prestatie van een speler toch niet. En dat kan elke speler als IO hebben.Svens0n wrote: Het viel me gewoon op dat slechts 1 speler ervan maar een IO heeft, terwijl in al mijn andere linies het meerendeel, pakweg 85% van de spelers wel een IO heeft.

-
bedankt om te antwoorden, er is nu precies een week voorbij, dusja hopelijk krijg ik het gauwT-man wrote:Bij mij was dat +- 5 dagen.kachtemnaorke wrote:vraagsje over spfa, ik heb vorige week woensdag avond via online banking overgeschreven op die rekening met de mededeling enja ik heb nog altijd geen spfa,
er stond wel 10 dagen dat het kon duren, isdit ook zo bij jullie anderen dat dit zolang duurde
vanparystje, the manager of Kachtem City