ja dat begrijp ik,B e n wrote:Het is simulatie momenteel, dan kan niemand op SP.meangreen wrote:mensen, kunnen jullie op sp komen momenteel?
Ik al een half uur niet
Bij mij geeft hij aan: "De webpagina kan niet worden weergegeven."
Moderator: Moderator
ja dat begrijp ik,B e n wrote:Het is simulatie momenteel, dan kan niemand op SP.meangreen wrote:mensen, kunnen jullie op sp komen momenteel?
Ik al een half uur niet
Same here, ik heb er een topic over gemaakt.meangreen wrote:ja dat begrijp ik,B e n wrote:Het is simulatie momenteel, dan kan niemand op SP.meangreen wrote:mensen, kunnen jullie op sp komen momenteel?
Ik al een half uur niet
Bij mij geeft hij aan: "De webpagina kan niet worden weergegeven."
Sorry, maar ik begrijp echt helemaal niks van wat je zegt. Wat is nou het voordeel van agressieve spelers en wat is het nadeel daarvan? En wat heeft de teamagressie voor invloed op de agressie van een speler?Wikke wrote:Hoe hoger je de agressie van je team instelt, hoe beter je ratings zullen zijn. Tussen 0 en 100% teamagressie zit makkelijk 15 ratings. Met een heel team niet-agressieve spelers kan je dus (zonders uitblinkers) ver komen.Kangaroo wrote:Bedankt voor je antwoord T-man. Hoe kun je stafleden nog beter laten worden, naast het geven van cursussen?
Ik heb nog een vraagje over agressie. Het is me duidelijk dat het agressie-percentage van een speler niet groter of kleiner wordt, maar je kunt toch ook bij je team de agressie heel laag instellen? En - ik zal nu vast iets over het hoofd zien - waarom zet iedereen de agressie niet op nul? Dan krijg je toch geen kaarten? Of krijg je dan verdedigers die niet ingrijpen en heel vaak gepasseerd wordt?
Een team met agressieve spelers geraakt tegenwoordig niet meer in de A-reeks. De laatste zal Vesalius van Claudia zijn, een seizoen of 10 geleden. Kijk bv naar Forza-Buffalo-forum uit B.2 . Een ploeg vol knalspelers, maar bij een agressieve scheids hebben ze het moeilijk om te winnen.
noot: 15 ratings zijn ongeveer 90 prestatiepunten, oftewel 8 per opgestelde speler. Als je al vroeg begint om niet agressieve spelers te zoeken, kan je met krabbers van spelers tot in E geraken.
oftewel je hoe minder aggressief de spelers, hoe hoger de prestatie!!Kangaroo wrote:Sorry, maar ik begrijp echt helemaal niks van wat je zegt. Wat is nou het voordeel van agressieve spelers en wat is het nadeel daarvan? En wat heeft de teamagressie voor invloed op de agressie van een speler?Wikke wrote:Hoe hoger je de agressie van je team instelt, hoe beter je ratings zullen zijn. Tussen 0 en 100% teamagressie zit makkelijk 15 ratings. Met een heel team niet-agressieve spelers kan je dus (zonders uitblinkers) ver komen.Kangaroo wrote:Bedankt voor je antwoord T-man. Hoe kun je stafleden nog beter laten worden, naast het geven van cursussen?
Ik heb nog een vraagje over agressie. Het is me duidelijk dat het agressie-percentage van een speler niet groter of kleiner wordt, maar je kunt toch ook bij je team de agressie heel laag instellen? En - ik zal nu vast iets over het hoofd zien - waarom zet iedereen de agressie niet op nul? Dan krijg je toch geen kaarten? Of krijg je dan verdedigers die niet ingrijpen en heel vaak gepasseerd wordt?
Een team met agressieve spelers geraakt tegenwoordig niet meer in de A-reeks. De laatste zal Vesalius van Claudia zijn, een seizoen of 10 geleden. Kijk bv naar Forza-Buffalo-forum uit B.2 . Een ploeg vol knalspelers, maar bij een agressieve scheids hebben ze het moeilijk om te winnen.
noot: 15 ratings zijn ongeveer 90 prestatiepunten, oftewel 8 per opgestelde speler. Als je al vroeg begint om niet agressieve spelers te zoeken, kan je met krabbers van spelers tot in E geraken.
ik dacht dat dat mocht, maar het is natuurlijk niet erg sportief, en je moet zulke geoon niet aanvaardenRonnyenal wrote:Ik krijg altijd deelnamevragen voor cups van ene St. ONO SV. Deze maakt cups van 32 man, en nodigt (C zijnde) enkel Gteams uit. In mijn ogen dikke geldklopperij tov naieve Gteams. Mag dat zomaar?
Doe ik ook niet9jantje9 wrote:ik dacht dat dat mocht, maar het is natuurlijk niet erg sportief, en je moet zulke geoon niet aanvaardenRonnyenal wrote:Ik krijg altijd deelnamevragen voor cups van ene St. ONO SV. Deze maakt cups van 32 man, en nodigt (C zijnde) enkel Gteams uit. In mijn ogen dikke geldklopperij tov naieve Gteams. Mag dat zomaar?
En wat voor nut heeft het dan om je agressie hoog in te stellen? De prestatie wordt er niet beter van, geef je zelf aan. Maar wat is dan het verschil tussen rating en prestatie? Wordt ie dan gewoon beter, net als op een training?Smiley wrote:neen, agressie heeft niets te maken met prestatie, 0.0 . Hoe hoger de teamagressie hoe hoger de rating, stel je de teamagressie te hoog in gaan er rode kaarten vallen die de rating naar beneden halen.
Hoe lager de agressie van je spelers, hoe hoger je de teamagressie van je ploeg kan instellen zonder rode kaarten te krijgen.
Het heeft wel nut, want je spelers zullen als collectief beter presteren en niet als speler zelfKangaroo wrote:En wat voor nut heeft het dan om je agressie hoog in te stellen? De prestatie wordt er niet beter van, geef je zelf aan. Maar wat is dan het verschil tussen rating en prestatie? Wordt ie dan gewoon beter, net als op een training?Smiley wrote:neen, agressie heeft niets te maken met prestatie, 0.0 . Hoe hoger de teamagressie hoe hoger de rating, stel je de teamagressie te hoog in gaan er rode kaarten vallen die de rating naar beneden halen.
Hoe lager de agressie van je spelers, hoe hoger je de teamagressie van je ploeg kan instellen zonder rode kaarten te krijgen.
van ale agressiesoorten zijn er ongeveer even veel, maar je moet aan de hand van de hoogste agressie van de spelers die in de basis staan. De agr. van de scheids+agressiefste speler+teamagressie moet ongeveer 180 zijnKangaroo wrote:Okee. Cool. Bedankt. Ik heb een speler van 1% agressie. Is dat bijna uniek dan?
Kangeroo (je hebt gelijk)-> je neemt de speler met de hoogste agressie, bij jou 51% en je telt de scheids er bij op. Dat getal trek je van 180 af (sommigen doen dat van 200; daar moet je zelf een beetje mee experimenteren).Kangaroo wrote:Maar als je speler met de hoogste agressie 51 procent heeft, dan kan de rest net zo goed evenveel hebben, of niet? Ik bedoel, zoals jij het stelt maakt het niet uit hoeveel agressie iedereen heeft, zo lang de hoogste maar niet teveel heeft.