Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Dit is pijnlijk.cherno wrote:Gedult hebben![]()
Wees blij dat er al 2 nuttige borden zijn

En vandaag is er toch één goed SP bord.

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
- Member of the Soccer Project Association
Als iemand een bod gedaan heeft kan je hem niet meer van de lijst halen.gilles11 wrote:zit me een probleem ik heb ene van mijn jeugdspelers op de transferlijet gezet voor 0 da heb ik per ongeluk gedaan ene heeft nu al o euro geboden en kan ik dienu terug halen of meer centen voor krijgen !! help mij ik will diene nie kwijt !!
Spijtig maar uit uw fouten leer je en volgende keer zal je dan eerst nadenken voor je iemand op de lijst zet.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
- Team President
hopen dat er nog vele managers gaan bieden hé, kan je het hoogste bod accepterenrpg_gamer wrote:Als iemand een bod gedaan heeft kan je hem niet meer van de lijst halen.gilles11 wrote:zit me een probleem ik heb ene van mijn jeugdspelers op de transferlijet gezet voor 0 da heb ik per ongeluk gedaan ene heeft nu al o euro geboden en kan ik dienu terug halen of meer centen voor krijgen !! help mij ik will diene nie kwijt !!
Spijtig maar uit uw fouten leer je en volgende keer zal je dan eerst nadenken voor je iemand op de lijst zet.
dan moet hem gaan promoten op het transferforum è en hopen op veel nieuwe bodengilles11 wrote:zit me een probleem ik heb ene van mijn jeugdspelers op de transferlijet gezet voor 0 da heb ik per ongeluk gedaan ene heeft nu al o euro geboden en kan ik dienu terug halen of meer centen voor krijgen !! help mij ik will diene nie kwijt !!
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
nee mijn vraag is niet hoeveel deze waard is, ik wil gewoon weten, hoeveel zal deze ongeveer presteren als hij de 20 gepasseerd is?
io: targetman
ikzelf denk 66 maar ik weet het niet zeker
nee mijn vraag is niet hoeveel deze waard is, ik wil gewoon weten, hoeveel zal deze ongeveer presteren als hij de 20 gepasseerd is?
io: targetman
ikzelf denk 66 maar ik weet het niet zeker
Joskeisback
Teamjoske
Teamjoske