Valt nog mee.

Moderator: Moderator
moet je ingelogd zijnMarsu wrote:Ja en als ik op een spelernaam klik dan kom ik op www.soccerproject.com uit.
ikke ookMarsu wrote:Ja en als ik op een spelernaam klik dan kom ik op www.soccerproject.com uit.
Ditto.miklas wrote:ikke ookMarsu wrote:Ja en als ik op een spelernaam klik dan kom ik op www.soccerproject.com uit.
ma ik ben zelfs ingeloged![]()
miklas
(miki)
bestaat er echt geen manier om dat wel te bekijken??Marsu wrote:Ditto.miklas wrote:ikke ookMarsu wrote:Ja en als ik op een spelernaam klik dan kom ik op www.soccerproject.com uit.
ma ik ben zelfs ingeloged![]()
miklas
(miki)
Ik heb eens gekeken wat ik vorig seizoen en tot nu toe dit seizoen verdiend heb aan borden.feyenoordie wrote:Sinds wanneer zijn alle reclamepanelen 12.900? ( divisiebedrag) Als een tijdje hebben niet alleen de SPpanelen 12.900 maar de rest heeft nu ook 12.900. Ik verdien geen rooie cent meer aan reclame wat is dit voor shitIs dit bij iedereen?
je moet eens kijken naar het team, hoe zij zich opstellen, gaan ze voor de aanval zou je beter wat verdedegender spelen, en je moet ook kijken op welke vlakken ze sterk zijn, bv, lange ballen, moet jij passen of zo nemen...gilles11 wrote:hallloo heef er iemand een goeie tacktiek want ik moet overmorgen tegen de eerste van mijn reeks ik sta 12 punten achter de eerste 9 achter de tweede en 4 achter de 3 de kan iemand mij helpen ?