Bij mij staat ze juist en ik heb niets aangepastmeangreen wrote:@Sjarel, volgens mij moet de forumklok nog worden verzet!

Moderator: Moderator
Bij mij staat ze juist en ik heb niets aangepastmeangreen wrote:@Sjarel, volgens mij moet de forumklok nog worden verzet!
Bij mij staat ze ook goed, maar dat komt omdat ik de wintertijd heb laten staan, in de zomerB e n wrote:Bij mij staat ze juist en ik heb niets aangepastmeangreen wrote:@Sjarel, volgens mij moet de forumklok nog worden verzet!.
Ik denk dat het bij mij ook zo isPuerto Del Salas wrote:Bij mij staat ze ook goed, maar dat komt omdat ik de wintertijd heb laten staan, in de zomerB e n wrote:Bij mij staat ze juist en ik heb niets aangepastmeangreen wrote:@Sjarel, volgens mij moet de forumklok nog worden verzet!.
.
Het nieuwe seizoen start 7 November, de eerste wedstrijd is 9 November. Achterban weet ik niet precies.. De teamspirit daalt, in dat weekend (6 op 7 November, volgens mij), en wel met 10 %. Van het aantal dat je daarvoor had. Moralen veranderen niks. Je moet ervoor zorgen dat je die Vrijdag als je je laatste wedstrijd speelt, dat met je A-team speelt. Dan kun je de eerste competitiewedstrijd, met je A's, met 100 % beginnen.AzAlKmAaR wrote:Wanneer start seizoen 32? Is dat komende maandag meteen al of is er een week rust? En wat zijn de voordelen van een kampioenschap behalve het prijzengeld en promotie? Hoeveel achterban krijg je erbij en hoeveel teamspirit? En doet het nog iets met het moraal van de spelers?
Kleine toevoeging: De verandering van de achterban bij promotie kan sterk variëren. Bij degradatie is dit steeds een vermindering van 300 fans, ongeacht de positie waarop je eindigt. Een voordeel van een kampioenschap is toch wel de stijging van de achterban en het krijgen van een bekertje op je palmares (natuurlijk ook het prijzengeld en de promotie zelf, wat jij al aanhaalt), er kunnen nog wel andere voordelen zijn maar ik kom er niet meteen opPuerto Del Salas wrote:Het nieuwe seizoen start 7 November, de eerste wedstrijd is 9 November. Achterban weet ik niet precies.. De teamspirit daalt, in dat weekend (6 op 7 November, volgens mij), en wel met 10 %. Van het aantal dat je daarvoor had. Moralen veranderen niks. Je moet ervoor zorgen dat je die Vrijdag als je je laatste wedstrijd speelt, dat met je A-team speelt. Dan kun je de eerste competitiewedstrijd, met je A's, met 100 % beginnen.AzAlKmAaR wrote:Wanneer start seizoen 32? Is dat komende maandag meteen al of is er een week rust? En wat zijn de voordelen van een kampioenschap behalve het prijzengeld en promotie? Hoeveel achterban krijg je erbij en hoeveel teamspirit? En doet het nog iets met het moraal van de spelers?
Mijn scout is 93% en ik heb dit hele seizoen 3% betaald!Wikke wrote:Ik zal dat van de makelaar eens op het Engels deel vragen.
EDIT:
Op het Engels zegt Razvanica dat het van het percentage van de scout afhangt.
Ene van 100% zorgt altijd voor een 3% makelaar en 1% vorige ploeg.
Het kan kloppen, NVC en Dangelolo hebben 100% scouts,
Bats, Remedy en Ben ene van 70-80% en betalen 5%
De mijne is nu 51% en ik betaal 7%
Ik ga hem direkt op cursus sturen, en zien wat het geeft.
Tenzij iemand een scout met lage klasse heeft en toch niet veel betaalt??
ik ben vrij zeker van wel, maar weet niet hoeveel..AzAlKmAaR wrote:Verliezen mijn spelers moraal als ze niet meedoen in oefenwedstrijden?
1%, en als de moraal 100% in het vet is wordt het eerst 100% moraal in het niet vet, daarna 99%, 98%,...AzAlKmAaR wrote:Verliezen mijn spelers moraal als ze niet meedoen in oefenwedstrijden?
Ook hier zit volgens mij een klein stukje random in...B e n wrote:1%, en als de moraal 100% in het vet is wordt het eerst 100% moraal in het niet vet, daarna 99%, 98%,...AzAlKmAaR wrote:Verliezen mijn spelers moraal als ze niet meedoen in oefenwedstrijden?