t_boerken wrote:hey,
Ik speel nu een sezoen of 6 maar begin nu toch weer met vragen te zitten. Ik speelde gisteren een vriendschappelijke partij tegen iemand uit de H-reeks. Die zijn spelers haalden allemaal een prestatie van 70+, terwijl mijn spelers (met ervaring) toch nog net geen 70 halen. Hoe doet die dat? Ligt dan aan de training?
Verder heb ik nog vragen over mijn stadion: uitbouwen of niet, maar ik zit bijna steeds met geldnood. Ik moet dus steeds overwegen of ik ga uitbouwen of mijn geld hou voor contractverlengingen.
Dus ja, ik kan wel een ervaren speler van het spelletje gebruiken als mentor.
Ik heb wel wat ervaring, en ik wil je wel helpen. Ik zal direct even je team bekijken

welke wedstrijd bedoel je eigenlijk?
Oke: je hebt spelers die ouder dan 30 zijn, vanaf 30 verslechtert de prestatie van een speler(keeper 33). Hte kan ook aan de moraal liggen, maar die ligt bij de meeste spelers wel goed.
Wel speel je heel veel wedstrijden waardoor je spelers fitheid en dus prestatie verliezen.
Je spelers zijn wel heelm agressief, mss de spelers van de tegenstander niet. Die kan dan een hoge agressie instellen, wat positief is op zijn teamprestatie