Je team wordt pas verwijderd als je een week 2M of meer in het rood staat.Kangaroo wrote:En ik heb nog een vraagje. Misschien wel erg dringend, maar misschien valt het mee. Ik sta bijna honderdduizend in het rood en ik heb morgen weer een uitwedstrijd, wat dus geen geld oplevert. Wat kan ik nu het beste doen om m'n clubje te redden? Ik heb m'n beste speler al op de transferlijst gezet, maar het duurt nog minstens 3 dagen voor ik 'm weg kan doen, toch?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Oh, gelukkig. Bedankt voor je antwoord. Nu sta ik wel bijna tweehonderdduizend in het rood, maar dat komt wel weer goed. Al duurt dat nog een tijdje. Ik moet er niet aan denken dat ik failliet zou gaan. Ik sta tweede in F. Het gaat er om spannen of ik ga promoveren.
Doel in seizoen 35: Kampioen worden in G 258
ughe ughe. Tweede in G bedoelde ik. Ik ben al teveel bezig met F 

-
- Team Board Member
@kangaroos
zeker spannend, 3 teams die nog 2de kunnen worden en je moet nog tegen ze.
eigenlijk jammer dat je je CM gaat verkopen, was volgens mij niet echt nodig, en nu gaat ie voor te weinig weg. Je kan het best nog een directe verkoopprijs zetten op 1.300.000 voor die CM. dan krijg je hopelijk nog een beetje geld.
aan begin volgend seizoen krijg je ook nog eens de bonus. Die zal bij 2de plek een dikke millioen zijn, dus finacieel red je het wel.
je kan het best zoveel mogelijk oefenwedstrijden gaan inplannen (bij je thuis). Ik regel dat altijd met setjes. Eerst 4 ofzo wedstrijden uit bij iemand en dan 4 wedstrijden thuis tegen die persoon.
je gaat het wel zwaar krijgen in F, aangezien bij leeftijd 31 de kwaliteit van spelers hard achteruit gaat en jij veel 30ers hebt die dus volgens seizoen redelijk waardeloos worden. Eingenlijk beter voor je om in G te blijven en een aantal goedkope jongere spelers kopen.
zeker spannend, 3 teams die nog 2de kunnen worden en je moet nog tegen ze.
eigenlijk jammer dat je je CM gaat verkopen, was volgens mij niet echt nodig, en nu gaat ie voor te weinig weg. Je kan het best nog een directe verkoopprijs zetten op 1.300.000 voor die CM. dan krijg je hopelijk nog een beetje geld.
aan begin volgend seizoen krijg je ook nog eens de bonus. Die zal bij 2de plek een dikke millioen zijn, dus finacieel red je het wel.
je kan het best zoveel mogelijk oefenwedstrijden gaan inplannen (bij je thuis). Ik regel dat altijd met setjes. Eerst 4 ofzo wedstrijden uit bij iemand en dan 4 wedstrijden thuis tegen die persoon.
je gaat het wel zwaar krijgen in F, aangezien bij leeftijd 31 de kwaliteit van spelers hard achteruit gaat en jij veel 30ers hebt die dus volgens seizoen redelijk waardeloos worden. Eingenlijk beter voor je om in G te blijven en een aantal goedkope jongere spelers kopen.
-
Voor die CM krijg je wel meer hoor. Ik denk makkelijk 1,8-2M
.

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
@Ben: Jeetje, 1,8 miljoen??? Ik was al blij toen iemand net 600.000 bood! Dat had ik echt niet verwacht. Ik zal 's kijken wat ik er voor kan krijgen. 1,8 zou heel mooi zijn.
En inderdaad, ik ben blij dat de bonus er aan het einde van het seizoen bijkomt. Ik weet dat ik verjonging in het team nodig heb, maar ik wil zeker promoveren. Ik hoef niet meteen weer te promoveren van F naar E, maar ik wil me wel gewoon meten met de besten. En voor volgend seizoen kan ik in ieder geval wel weer 2 of 3 goeie spelers kopen en is een degelijke jeugdspeler bijna voltraind.
@AgentOrange: Ik ga nog even kijken wat ik ga doen met die uitnodigingen. Waarschijnlijk ga ik ze wel accepteren. Maar hoe bedoel je dat er na 31 december nog 10 dagen zijn? Voor het volgende seizoen?
Ik moet nu weg, maar ik reageer vanavond nog wel ff.
Bedankt voor de reacties
En inderdaad, ik ben blij dat de bonus er aan het einde van het seizoen bijkomt. Ik weet dat ik verjonging in het team nodig heb, maar ik wil zeker promoveren. Ik hoef niet meteen weer te promoveren van F naar E, maar ik wil me wel gewoon meten met de besten. En voor volgend seizoen kan ik in ieder geval wel weer 2 of 3 goeie spelers kopen en is een degelijke jeugdspeler bijna voltraind.
@AgentOrange: Ik ga nog even kijken wat ik ga doen met die uitnodigingen. Waarschijnlijk ga ik ze wel accepteren. Maar hoe bedoel je dat er na 31 december nog 10 dagen zijn? Voor het volgende seizoen?
Ik moet nu weg, maar ik reageer vanavond nog wel ff.
Bedankt voor de reacties

-
Centrale spelers zijn duur hé, ook als ze al ietsje ouder zijn. Ik zou de IBP toch op minstens 1,5M zetten!
-
- Team Board Member
@kangeroos
31 dec. is laatste wedstrijd in de divisie. Dan duurt het seizoen nog 10 dagen totdat nieuwe seizoen begint. In die tijd zijn er geen verplichte wedstrijden tenzij je nog in SP cup speelt. Deze 10 dagen kan je dan beste gebruiken om wedstrijden te spelen, hetzij vriendschappelijke beker hetzij vriendschappelijke wedstrijden om de ervaring van de spelers een beetje op te krikken en vooral om inkomsten te genereren.
1,5 miljoen is inderdaad acceptabel, maar de markt is tegenwoordig niet zo heel krachtig. Succes met de verkoop.
31 dec. is laatste wedstrijd in de divisie. Dan duurt het seizoen nog 10 dagen totdat nieuwe seizoen begint. In die tijd zijn er geen verplichte wedstrijden tenzij je nog in SP cup speelt. Deze 10 dagen kan je dan beste gebruiken om wedstrijden te spelen, hetzij vriendschappelijke beker hetzij vriendschappelijke wedstrijden om de ervaring van de spelers een beetje op te krikken en vooral om inkomsten te genereren.
1,5 miljoen is inderdaad acceptabel, maar de markt is tegenwoordig niet zo heel krachtig. Succes met de verkoop.
-
Waarom is het forumonderdeel te vertalen bugs/voorstellen gesloten?
Had net zo'n briljant voorstel in mn kop xD !
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
-
De precieze reden weet ik niet meer maar voorstellen post men tegenwoordig in het onderdeel "Alles over SP/Vragen"Rutger Lazou wrote:Waarom is het forumonderdeel te vertalen bugs/voorstellen gesloten?

Foutje verbeterd

Last edited by B e n on Fri Dec 25, 2009 8:05 pm, edited 1 time in total.
-
Ahzo thankyou en ng vrolijk kerstfeest ^^B e n wrote:De precieze reden weet ik niet meer maar voorstellen post men tegenwoordig in het onder "Alles over SP/Vragen"Rutger Lazou wrote:Waarom is het forumonderdeel te vertalen bugs/voorstellen gesloten?
Had net zo'n briljant voorstel in mn kop xD !. Als titel [Voorstel] + korte omschrijving van het voorstel
.
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
Eigenlijk geen vraag en wou geen nieuw topic openen, maar toch eigenaardigheidje in SP (zoals er wel meerdere zijn).
Ik zoek naar spelers in de verkooplijst per type speler en merk het volgende :
CB : Tomas Sablik 25 jaar
CB : Tomas Sablik 25 jaar (ietsje verder dan de eerste)
RM : Tomas Sablik 25 jaar
3 verschillende spelers met dezelfde naam bij verschillende ploegen op hetzelfde moment in de verkooplijst.
3 verschillende spelers met dezelfde naam bij verschillende ploegen op hetzelfde moment in de verkooplijst.
rogiboys
39 Seasons A-player : Last time in S123
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Moet je 's een kijkje nemen bij manager BartSimpsonrohalt wrote:Eigenlijk geen vraag en wou geen nieuw topic openen, maar toch eigenaardigheidje in SP (zoals er wel meerdere zijn).

Team = AC ManU (B2)
BartSimpson, ja heb al eens eerder op het forum die ploeg tegengekomen.
Indien hij dit leest, er staat weer een Simpson op de verkooplijst.
Indien hij dit leest, er staat weer een Simpson op de verkooplijst.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Klein vraagje 
Mijn GK Rein Juska (http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1) zijn ervaring is sinds 2-3 weken (mss meer) al 100% en pas sinds gisteren of vandaag staat dat in het vet. Bij anderen staat dat na enkele wedstrijden al in het vet. Is hier een reden voor?

Mijn GK Rein Juska (http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1) zijn ervaring is sinds 2-3 weken (mss meer) al 100% en pas sinds gisteren of vandaag staat dat in het vet. Bij anderen staat dat na enkele wedstrijden al in het vet. Is hier een reden voor?