Die cijfers worden in het infotopic inderdaad als harde cijfers gepost, maar ook mijn ervaring is dat de TS minder hard stijgt. Het is max 0,6 per winnende Vr-match en max 0,8 per winnende VrB-match... Het is er nog niet van gekomen om deze waarden verder te concretiseren...The Amazing Spicy wrote:Stijgen
- Vriendschappelijke wedstrijden (+0,75% bij winst, +0,5% bij gelijkspel of verlies)
- Vriendschappelijke bekerwedstrijden (+1%)
Dit is te lezen in het infotopic. Ik heb 2 transfers gedaan in het begin vd week en men teamspirit was 91% op woensdagmorgen. Dat betekent nog 12 matchen te spelen. Met nu nog 3 matchen te spelen staat men teamspirit op 95%. De vorige matchen waren 8 vriendschappelijke wedstrijden en 1 vriendschappelijke bekerwedstrijd. Ik heb 1 vr wedstr verloren. Als ik dat uitreken is het (0,75 x 7) + 0,5 + 1 = 6,75
Als we van het slechtste geval uitgaan was op woensdagmorgen mijn TS 90,5%. De som van 90,5% en 6,75% is bij mijn weten nog altijd 97,25% en niet 95% (of 95,4% in het beste geval). Kloppen deze cijfers dan niet? Ik had uitgerekend dat mijn TS op 100% zou staan na die 12 matchen, dat is nu niet meer mogelijk en geeft me een handicap voor het begin van de competitie. Als de cijfers niet kloppen zouden ze best uit dat topic genomen worden vind ik want het is valse informatie.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
-
Hoe heb je dat dan berekend? Mijn berekening volgens de officiële cijfers klopt dus waar je 96,78 haalt weet ik niet?T-man wrote:Volgens mij moet je op 97 uitkomen: als je vertrekt van 90.5 en dan kom je uit op 96.78The Amazing Spicy wrote:Stijgen
- Vriendschappelijke wedstrijden (+0,75% bij winst, +0,5% bij gelijkspel of verlies)
- Vriendschappelijke bekerwedstrijden (+1%)
Dit is te lezen in het infotopic. Ik heb 2 transfers gedaan in het begin vd week en men teamspirit was 91% op woensdagmorgen. Dat betekent nog 12 matchen te spelen. Met nu nog 3 matchen te spelen staat men teamspirit op 95%. De vorige matchen waren 8 vriendschappelijke wedstrijden en 1 vriendschappelijke bekerwedstrijd. Ik heb 1 vr wedstr verloren. Als ik dat uitreken is het (0,75 x 7) + 0,5 + 1 = 6,75
Als we van het slechtste geval uitgaan was op woensdagmorgen mijn TS 90,5%. De som van 90,5% en 6,75% is bij mijn weten nog altijd 97,25% en niet 95% (of 95,4% in het beste geval). Kloppen deze cijfers dan niet? Ik had uitgerekend dat mijn TS op 100% zou staan na die 12 matchen, dat is nu niet meer mogelijk en geeft me een handicap voor het begin van de competitie. Als de cijfers niet kloppen zouden ze best uit dat topic genomen worden vind ik want het is valse informatie.
Remedy geeft dit ook al aan dus ik denk dat de cijfers uit het topic niet kloppen. Kunnen die aub verwijderd worden want zo helpen ze niet natuurlijk

Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
S.60/63/66 in A
-
Die waarden zijn meer als indicatie bedoeld, niet als de exacte waarheid.
-
inderdaad, in dat topic zijn de waarden veel te hoog. Zeker bij het verliezen van een wedstrijd.yockr wrote:Die waarden zijn meer als indicatie bedoeld, niet als de exacte waarheid.
Bij een vr. bekerwinst is de stijging hooguit een half procent.

Might sounds stupid maar ik zat mn financien eens door te kijken en wat me opvalt was het volgende.
Bij uitgaven staat bij het bedrag een -tje
Maar uitgaven zijn altijd negatief en een simpele rekensom leer dat min min plus is, wat betekend dat ik toch al zo'n 32seizoenen geld mis loop, of ben ik nou gek
Maar uitgaven zijn altijd negatief en een simpele rekensom leer dat min min plus is, wat betekend dat ik toch al zo'n 32seizoenen geld mis loop, of ben ik nou gek

-
Je bent gek!Q wrote:Might sounds stupid maar ik zat mn financien eens door te kijken en wat me opvalt was het volgende.

kheb nu een achterban van ruim 11000 en een stadion met 6000 zitplaatsen (wordt uitgebreid ondertussen naar 7000), zouden jullie met de premie die ik kreeg door de H competitie te winnen nog 1000 plaatsen extra bouwen of investeren in nieuwe spelers?
PS: ik ben op SP ook yoeri en mijn ploeg noemt SV Wevelgem City

seizoen 31: 3de in h 24
seizoen 32: kampioen in h 24
Ik zou investeren in je stadion en pas in je ploeg als die helemaal voltraind is. Je moet er voor zorgen dat je stadion ongeveer 2/3 is van je achterban.yoeri wrote:kheb nu een achterban van ruim 11000 en een stadion met 6000 zitplaatsen (wordt uitgebreid ondertussen naar 7000), zouden jullie met de premie die ik kreeg door de H competitie te winnen nog 1000 plaatsen extra bouwen of investeren in nieuwe spelers?
[quote="Linx"][quote="yoeri"]kheb nu een achterban van ruim 11000 en een stadion met 6000 zitplaatsen (wordt uitgebreid ondertussen naar 7000), zouden jullie met de premie die ik kreeg door de H competitie te winnen nog 1000 plaatsen extra bouwen of investeren in nieuwe spelers?
[/quote]
Ik zou investeren in je stadion en pas in je ploeg als die helemaal voltraind is. Je moet er voor zorgen dat je stadion ongeveer 2/3 is van je achterban.[/quote]
Met die 7000 plaatsen zit ik ongeveer aan 2/3 van mijn achterban
Ik twijfel nu tss een C-team aanschaffen met allemaal jeugdspelers of nog verder aan mijn stadion te werken

Ik zou investeren in je stadion en pas in je ploeg als die helemaal voltraind is. Je moet er voor zorgen dat je stadion ongeveer 2/3 is van je achterban.[/quote]
Met die 7000 plaatsen zit ik ongeveer aan 2/3 van mijn achterban

Ik twijfel nu tss een C-team aanschaffen met allemaal jeugdspelers of nog verder aan mijn stadion te werken

Kun je ook doen, maar als je nu investeert in je stadion dan heb je dat binnen de 5 seizoenen terugverdiend.yoeri wrote:Met die 7000 plaatsen zit ik ongeveer aan 2/3 van mijn achterbanLinx wrote:Ik zou investeren in je stadion en pas in je ploeg als die helemaal voltraind is. Je moet er voor zorgen dat je stadion ongeveer 2/3 is van je achterban.yoeri wrote:kheb nu een achterban van ruim 11000 en een stadion met 6000 zitplaatsen (wordt uitgebreid ondertussen naar 7000), zouden jullie met de premie die ik kreeg door de H competitie te winnen nog 1000 plaatsen extra bouwen of investeren in nieuwe spelers?
PS: ik ben op SP ook yoeri en mijn ploeg noemt SV Wevelgem City![]()
-
Dan is het minste dat ze kunnen doen het er ook bij te zetten. Ik heb al redelijk wat ervaring op SP en kom er nu pas op uit dus wat moet dat zijn voor al die beginnende managers die gewoon valse informatie krijgen. Ik verwacht toch wel van dat topic dat het juiste informatie geeft, als men niet zeker is dat die cijfers kloppen (wat nu wel bewezen is) mogen ze er niet instaan.yockr wrote:Die waarden zijn meer als indicatie bedoeld, niet als de exacte waarheid.
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
S.60/63/66 in A
Hoe zit het eigenlijk precies met de agressie van spelers? Moet je de speler met de laagste agressie tellen? en daarbij op de teamagressie en de scheidsrechter?
En gaat het om de agressiefste speler op het veld of die van de wedstrijdselectie?
En gaat het om de agressiefste speler op het veld of die van de wedstrijdselectie?
Doel in seizoen 35: Kampioen worden in G 258
Je stelt je teamagressie in aan de hand van de som van de scheids en je agressiefste speler bij je basiselfKangaroo wrote:Hoe zit het eigenlijk precies met de agressie van spelers? Moet je de speler met de laagste agressie tellen? en daarbij op de teamagressie en de scheidsrechter?

Team = AC ManU (B2)
Okee. Bedankt. Dan zat ik wel goed 

Doel in seizoen 35: Kampioen worden in G 258
Misschien werd de vraag al eens gesteld, maar hoe kan het dat er in een bepaalde match 0 toeschouwers zijn???
€ 0,00 PFK Neftchi-SV Wevelgem City 1-5 Ticket-verkoop opbrengst (0 tickets)
€ 0,00 PFK Neftchi-SV Wevelgem City 1-5 Ticket-verkoop opbrengst (0 tickets)