Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

remedy73
Member of the Soccer Project Association

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by remedy73 »

The Amazing Spicy wrote:Stijgen
- Vriendschappelijke wedstrijden (+0,75% bij winst, +0,5% bij gelijkspel of verlies)
- Vriendschappelijke bekerwedstrijden (+1%)

Dit is te lezen in het infotopic. Ik heb 2 transfers gedaan in het begin vd week en men teamspirit was 91% op woensdagmorgen. Dat betekent nog 12 matchen te spelen. Met nu nog 3 matchen te spelen staat men teamspirit op 95%. De vorige matchen waren 8 vriendschappelijke wedstrijden en 1 vriendschappelijke bekerwedstrijd. Ik heb 1 vr wedstr verloren. Als ik dat uitreken is het (0,75 x 7) + 0,5 + 1 = 6,75

Als we van het slechtste geval uitgaan was op woensdagmorgen mijn TS 90,5%. De som van 90,5% en 6,75% is bij mijn weten nog altijd 97,25% en niet 95% (of 95,4% in het beste geval). Kloppen deze cijfers dan niet? Ik had uitgerekend dat mijn TS op 100% zou staan na die 12 matchen, dat is nu niet meer mogelijk en geeft me een handicap voor het begin van de competitie. Als de cijfers niet kloppen zouden ze best uit dat topic genomen worden vind ik want het is valse informatie.
Die cijfers worden in het infotopic inderdaad als harde cijfers gepost, maar ook mijn ervaring is dat de TS minder hard stijgt. Het is max 0,6 per winnende Vr-match en max 0,8 per winnende VrB-match... Het is er nog niet van gekomen om deze waarden verder te concretiseren...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

T-man wrote:
The Amazing Spicy wrote:Stijgen
- Vriendschappelijke wedstrijden (+0,75% bij winst, +0,5% bij gelijkspel of verlies)
- Vriendschappelijke bekerwedstrijden (+1%)

Dit is te lezen in het infotopic. Ik heb 2 transfers gedaan in het begin vd week en men teamspirit was 91% op woensdagmorgen. Dat betekent nog 12 matchen te spelen. Met nu nog 3 matchen te spelen staat men teamspirit op 95%. De vorige matchen waren 8 vriendschappelijke wedstrijden en 1 vriendschappelijke bekerwedstrijd. Ik heb 1 vr wedstr verloren. Als ik dat uitreken is het (0,75 x 7) + 0,5 + 1 = 6,75

Als we van het slechtste geval uitgaan was op woensdagmorgen mijn TS 90,5%. De som van 90,5% en 6,75% is bij mijn weten nog altijd 97,25% en niet 95% (of 95,4% in het beste geval). Kloppen deze cijfers dan niet? Ik had uitgerekend dat mijn TS op 100% zou staan na die 12 matchen, dat is nu niet meer mogelijk en geeft me een handicap voor het begin van de competitie. Als de cijfers niet kloppen zouden ze best uit dat topic genomen worden vind ik want het is valse informatie.
Volgens mij moet je op 97 uitkomen: als je vertrekt van 90.5 en dan kom je uit op 96.78 :wink:
Hoe heb je dat dan berekend? Mijn berekening volgens de officiële cijfers klopt dus waar je 96,78 haalt weet ik niet?

Remedy geeft dit ook al aan dus ik denk dat de cijfers uit het topic niet kloppen. Kunnen die aub verwijderd worden want zo helpen ze niet natuurlijk :)
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
yockr

Post by yockr »

Die waarden zijn meer als indicatie bedoeld, niet als de exacte waarheid.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
bats1903

Post by bats1903 »

yockr wrote:Die waarden zijn meer als indicatie bedoeld, niet als de exacte waarheid.
inderdaad, in dat topic zijn de waarden veel te hoog. Zeker bij het verliezen van een wedstrijd.

Bij een vr. bekerwinst is de stijging hooguit een half procent.
ImageImageImage
Q
Team President

Post by Q »

Might sounds stupid maar ik zat mn financien eens door te kijken en wat me opvalt was het volgende.

Bij uitgaven staat bij het bedrag een -tje
Maar uitgaven zijn altijd negatief en een simpele rekensom leer dat min min plus is, wat betekend dat ik toch al zo'n 32seizoenen geld mis loop, of ben ik nou gek :lol:
Image
Image
yockr

Post by yockr »

Q wrote:Might sounds stupid maar ik zat mn financien eens door te kijken en wat me opvalt was het volgende.

Bij uitgaven staat bij het bedrag een -tje
Maar uitgaven zijn altijd negatief en een simpele rekensom leer dat min min plus is, wat betekend dat ik toch al zo'n 32seizoenen geld mis loop, of ben ik nou gek :lol:
Je bent gek! :P Het is toch normaal en duidelijker dat bij de uitgaven er een minteken staat. Anders moet je de informatie lezen om te weten of het een uitgave of inkomst is :)
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
yoeri
Team Manager

Post by yoeri »

kheb nu een achterban van ruim 11000 en een stadion met 6000 zitplaatsen (wordt uitgebreid ondertussen naar 7000), zouden jullie met de premie die ik kreeg door de H competitie te winnen nog 1000 plaatsen extra bouwen of investeren in nieuwe spelers?

PS: ik ben op SP ook yoeri en mijn ploeg noemt SV Wevelgem City :wink:
seizoen 31: 3de in h 24
seizoen 32: kampioen in h 24
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

yoeri wrote:kheb nu een achterban van ruim 11000 en een stadion met 6000 zitplaatsen (wordt uitgebreid ondertussen naar 7000), zouden jullie met de premie die ik kreeg door de H competitie te winnen nog 1000 plaatsen extra bouwen of investeren in nieuwe spelers?

Ik zou investeren in je stadion en pas in je ploeg als die helemaal voltraind is. Je moet er voor zorgen dat je stadion ongeveer 2/3 is van je achterban.
yoeri
Team Manager

Post by yoeri »

[quote="Linx"][quote="yoeri"]kheb nu een achterban van ruim 11000 en een stadion met 6000 zitplaatsen (wordt uitgebreid ondertussen naar 7000), zouden jullie met de premie die ik kreeg door de H competitie te winnen nog 1000 plaatsen extra bouwen of investeren in nieuwe spelers?

PS: ik ben op SP ook yoeri en mijn ploeg noemt SV Wevelgem City :wink:[/quote]

Ik zou investeren in je stadion en pas in je ploeg als die helemaal voltraind is. Je moet er voor zorgen dat je stadion ongeveer 2/3 is van je achterban.[/quote]
Met die 7000 plaatsen zit ik ongeveer aan 2/3 van mijn achterban ;)

Ik twijfel nu tss een C-team aanschaffen met allemaal jeugdspelers of nog verder aan mijn stadion te werken :?
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

yoeri wrote:
Linx wrote:
yoeri wrote:kheb nu een achterban van ruim 11000 en een stadion met 6000 zitplaatsen (wordt uitgebreid ondertussen naar 7000), zouden jullie met de premie die ik kreeg door de H competitie te winnen nog 1000 plaatsen extra bouwen of investeren in nieuwe spelers?

Ik zou investeren in je stadion en pas in je ploeg als die helemaal voltraind is. Je moet er voor zorgen dat je stadion ongeveer 2/3 is van je achterban.
Met die 7000 plaatsen zit ik ongeveer aan 2/3 van mijn achterban ;)

Ik twijfel nu tss een C-team aanschaffen met allemaal jeugdspelers of nog verder aan mijn stadion te werken :?
Kun je ook doen, maar als je nu investeert in je stadion dan heb je dat binnen de 5 seizoenen terugverdiend.
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

yockr wrote:Die waarden zijn meer als indicatie bedoeld, niet als de exacte waarheid.
Dan is het minste dat ze kunnen doen het er ook bij te zetten. Ik heb al redelijk wat ervaring op SP en kom er nu pas op uit dus wat moet dat zijn voor al die beginnende managers die gewoon valse informatie krijgen. Ik verwacht toch wel van dat topic dat het juiste informatie geeft, als men niet zeker is dat die cijfers kloppen (wat nu wel bewezen is) mogen ze er niet instaan.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Kangaroo
Assistant Manager

Post by Kangaroo »

Hoe zit het eigenlijk precies met de agressie van spelers? Moet je de speler met de laagste agressie tellen? en daarbij op de teamagressie en de scheidsrechter?
En gaat het om de agressiefste speler op het veld of die van de wedstrijdselectie?
Doel in seizoen 35: Kampioen worden in G 258
T-man

Post by T-man »

Kangaroo wrote:Hoe zit het eigenlijk precies met de agressie van spelers? Moet je de speler met de laagste agressie tellen? en daarbij op de teamagressie en de scheidsrechter?
En gaat het om de agressiefste speler op het veld of die van de wedstrijdselectie?
Je stelt je teamagressie in aan de hand van de som van de scheids en je agressiefste speler bij je basiself :wink:
Team = AC ManU (B2)
Kangaroo
Assistant Manager

Post by Kangaroo »

Okee. Bedankt. Dan zat ik wel goed :)
Doel in seizoen 35: Kampioen worden in G 258
yoeri
Team Manager

Post by yoeri »

Misschien werd de vraag al eens gesteld, maar hoe kan het dat er in een bepaalde match 0 toeschouwers zijn???

€ 0,00 PFK Neftchi-SV Wevelgem City 1-5 Ticket-verkoop opbrengst (0 tickets)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”