Te hoge ticketprijs ??
Ik kan zo snel niks anders bedenken..
Ik denk ook wel dat € 20,- entreeprijs te hoog is. Andere factoren kunnen zijn dat de stadionfaciliteiten (parking) niet optimaal zijn, het veld te slecht is of diegene heeft een superklein achterban.
Zelf heb ik ook een vraag: wat gebeurd er als je een VR wil spelen en niemand uit de pool accepteert die wedstrijd voor een bepaalde datum/tijdstip?
Nieuwendam wrote:Zelf heb ik ook een vraag: wat gebeurd er als je een VR wil spelen en niemand uit de pool accepteert die wedstrijd voor een bepaalde datum/tijdstip?
Je kan hem er wel even op attent maken dat zijn ticketprijs veel te hoog staat en dat als hij die lager zet dat hij meer inkomsten (of gewoon inkomsten) zal vergaren.
Vanmorgen een nieuwe jeugdspeler gekregen en via SPMT naar zijn verborgen skill gekeken.
Deze avond doe ik dit opnieuw en merk dat de verborgen skill gestegen is.
Vraag 1 : Kan dit ?
Vraag 2 : Hoelang kan die stijgen, maw is dit normaal de eerste weken dat die skill stijgt en dan vaststaat gedurende zijn carriere of stijgt die geleidelijk aan mee tot die voltraind is of hoe zit dat juist?
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
rohalt wrote:Vanmorgen een nieuwe jeugdspeler gekregen en via SPMT naar zijn verborgen skill gekeken.
Vraag 2 : Hoelang kan die stijgen, maw is dit normaal de eerste weken dat die skill stijgt en dan vaststaat gedurende zijn carriere of stijgt die geleidelijk aan mee tot die voltraind is of hoe zit dat juist?
de verborgen skill wordt uitgerekend door de globale klasse te matchen met de skills.
Als net vandaag de globale klasse is gestegen dan ziet dat rekensommetje er iets anders uit.
Zo zie je maar dat ook SPMT geen harde getallen gebruikt...
De verborgen skill van de speler ligt bij zijn geboorte vast.
rohalt wrote:Vanmorgen een nieuwe jeugdspeler gekregen en via SPMT naar zijn verborgen skill gekeken.
de verborgen skill wordt uitgerekend door de globale klasse te matchen met de skills.
Als net vandaag de globale klasse is gestegen dan ziet dat rekensommetje er iets anders uit.
Zo zie je maar dat ook SPMT geen harde getallen gebruikt...
De verborgen skill van de speler ligt bij zijn geboorte vast.
De uitgerekende verborgen skill kan zowel 3 punten naar boven als naar beneden afwijken. Een VS van 99 kan dus uitgerekend varieëren tussen de 96 en 102 (terwijl je weet dat 100 het maximum is)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Vandaag is mijn speler zijn verborgen skill 1,5 punt gezakt...
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Altijd als je een nieuwe speler hebt, zal de VS de eerste keren dat je inlogt variëren (-3 tot +3 van de reële waarde zoals al gezegd)! Naarmate er meerdere keren nieuwe gegevens ingeladen zijn, zal de VS altijd maar preciezer kunnen bepaald worden. Het is onmogelijk om de VS exact te bepalen op basis van de skills op 1 tijdstip (doordat de GK afgerond is).
yockr wrote:Naarmate er meerdere keren nieuwe gegevens ingeladen zijn, zal de VS altijd maar preciezer kunnen bepaald worden.
Wel, daar twijfel ik dus aan. Volgens mij berekent SPMT alleen met de recentste gegevens, en maakt die geen gemiddelde van elke login.
Anders zou het uiteindelijke resultaat een geheel getal moeten worden.
En dat is niet zo.
Wikke wrote: Wel, daar twijfel ik dus aan. Volgens mij berekent SPMT alleen met de recentste gegevens, en maakt die geen gemiddelde van elke login.
Anders zou het uiteindelijke resultaat een geheel getal moeten worden.
En dat is niet zo.
Ga eens naar een speler in je spelersoverzicht. Kijk naar zijn VS en klik dan op "speler calculator" eronder, dan zie je de VS enkel met de gegevens van de huidge skills berekend. En als je de VS berekent op basis van de skills op 1 tijdstip, kun je enkel gehele getallen of met ,5 uitkomen.
Het uiteindelijke resultaat moet geen geheel getal uitkomen aangezien het een gemiddelde is en de kans dat de waarden perfect verdeeld (even veel boven als onder de reële waarde) zijn klein is.
Als je bij het instellen van een LIGAmatch een andere speler als keeper (=GK) moet opstellen omdat je geen GK meer beschikbaar hebt door (blessures, schorsingen,...) is blijkbaar een SW de beste optie. Hoeveel verliest die vervanger als GK of anders gezegd hoeveel zal de prestatie van de vervanger zijn op de GK-positie als je weet dat die speler op zijn juiste plaats 70 haalt als beste prestatie?
Dus kort samengevat :
Ligamatch, geen beschikbare keepers meer en ik kies voor een CB met beste prestatie 70 om als keeper (=GK) te fungeren. Hoeveel zal de prestatie van die CB op plaats GK zijn?
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
rohalt wrote:Als je bij het instellen van een LIGAmatch een andere speler als keeper (=GK) moet opstellen omdat je geen GK meer beschikbaar hebt door (blessures, schorsingen,...) is blijkbaar een SW de beste optie. Hoeveel verliest die vervanger als GK of anders gezegd hoeveel zal de prestatie van de vervanger zijn op de GK-positie als je weet dat die speler op zijn juiste plaats 70 haalt als beste prestatie?
Dus kort samengevat :
Ligamatch, geen beschikbare keepers meer en ik kies voor een CB met beste prestatie 70 om als keeper (=GK) te fungeren. Hoeveel zal de prestatie van die CB op plaats GK zijn?
Geen idee, maar ik denk dat dat bij mij ooit iets in de 20 was.
En om zeker te zijn heb ik ook nog een vraag. Heeft de trainer invloed op je prestaties?