Thanks, doe m'n bestraoulio wrote:Ah dankje. Was me nog niet opgevallen aangezien ik voorheen nooit verder kwam dan ronde 1.
Succes trouwens in de A, altijd leuk als er een nederlander in speelt.

Moderator: Moderator
Thanks, doe m'n bestraoulio wrote:Ah dankje. Was me nog niet opgevallen aangezien ik voorheen nooit verder kwam dan ronde 1.
Succes trouwens in de A, altijd leuk als er een nederlander in speelt.
Ze gaan zelfs slechter presteren als je een negatieve IO gebruikt ipv normaal.Linx wrote:Volgens mij gaan ze niet beter presteren als je ze een IO flankenspel geeft, als ze dat niet hebben.
GK Milan Eismann 70,40 Normalrohalt wrote:
Ik wil nog eens terugkomen op dit item.
Ik heb in mijn A-ploeg een LB en een RB die een individueel order via SPMT meekrijgen van Normaal.
Nu zet ik steeds Flankenspel als individueel order voor die spelers. Gezien ik 3-4-3 speel, wil ik niet offensief zetten maar ook niet defensief.
Gezien ze op de flank staan, geef ik hen dus Flankenspel mee.
Nu is mijn vraag, presteren die spelers dan ook beter door Flankenspel of is dit enkel het geval voor offensief/defensief. En wat scheelt het qua prestatie's dat ze beter scoren door Flankenspel dan Normaal?
Waar kan ik die website vinden??Wikke wrote: Voila, dat is wat battle strategy van je ploeg zegt.
http://www.battle-strategy.comyoeri wrote:Waar kan ik die website vinden??Wikke wrote: Voila, dat is wat battle strategy van je ploeg zegt.
BedanktB e n wrote:http://www.battle-strategy.comyoeri wrote:Waar kan ik die website vinden??Wikke wrote: Voila, dat is wat battle strategy van je ploeg zegt.
Misschien krijg je er iets meer tegen, maar je zal er dan veel meer makenrohalt wrote:Bedankt Wikke voor de ontleding van mijn A-ploeg.
De uitkomst zou dus zijn : beide spelers op offensief zetten in combinatie met kick & rush.
Is het dan niet zo dat mijn ploeg te offensief wordt en dat ik daardoor meer doelpunten zal tegenkrijgen?
Ik wil u niet ontgoochelen, maar het gaat alleen om de getalletjes in de ratings. (en de random)rohalt wrote:Bedankt Wikke voor de ontleding van mijn A-ploeg.
De uitkomst zou dus zijn : beide spelers op offensief zetten in combinatie met kick & rush.
Is het dan niet zo dat mijn ploeg te offensief wordt en dat ik daardoor meer doelpunten zal tegenkrijgen?
Ook 50k.rpg_gamer wrote:Wat is het max inschrijvingsbedrag in private cupsBij 4 spelers is dit 50000. Hoeveel is het bij 8 en 16 en 32 spelers