Niks. Allez, van wedstrijden dan toch niet. De rest gaat zijn gewone gangetje.meangreen wrote:Wat gebeurd er deze dagen tijdens de sims?
Naast het trainen dan uiteraard....
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
TEAM : Djerba
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb wel eens gelezen dat de sims in dit weekend ook gebruikt worden om oude gegevens te archiveren. Weet alleen niet of dat waar is.Bombay wrote:Niks. Allez, van wedstrijden dan toch niet. De rest gaat zijn gewone gangetje.meangreen wrote:Wat gebeurd er deze dagen tijdens de sims?
Naast het trainen dan uiteraard....
Ik krijg de keuze uit 3 reclameborden. 2 van 15000€, en 1 van 12000€ voor 31 dagen. Is dat geen fout?
-
Ik heb deze nu staan en jij zou dan dezelfde als mij moeten hebben. Diegene met een andere bedrag hebben ook een andere naam, dus daar kan je het aan zien (als je dat bedoelt).SoccerProject.com € 15.000,00 26 dagen Aanvaarden Meer info
Sanmax Consultancy BVBA € 12.000,00 31 dagen Aanvaarden Meer info
SoccerProject Commercieel € 60.000,00 24 dagen Aanvaarden Meer info
Prince88, proud manager of Fresh
Deze heb ik: SoccerProject.com € 15.000,00 22 dagen
Sanmax Consultancy BVBA € 12.000,00 31 dagen
Die van Wallie voor 15000€ en 8 dagen heb ik aanvaard.
Sanmax Consultancy BVBA € 12.000,00 31 dagen
Die van Wallie voor 15000€ en 8 dagen heb ik aanvaard.
63 H.992
6000 4821 4074
H992 staat op de 63ste plaats van sterkste reeks? is dit een bug want die reeks heeft maar 1 ploeg.. of hoe wordt dit berekend? znder pc teams?
6000 4821 4074
H992 staat op de 63ste plaats van sterkste reeks? is dit een bug want die reeks heeft maar 1 ploeg.. of hoe wordt dit berekend? znder pc teams?
-
Langs alle kanten is er wel interesse voor mijn RFke, wat niet helemaal abnormaal is als je zijn skills ziet. Net vroeg nog iemand hoeveel ik ervoor vroeg en heb 13-14M gezegd (Widlaks gaf 12M voor LM Musil toen 3 skills vol waren). Correcte prijs?
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
De panelen van Sanmax kunnen wellicht ook een lagere opbrengst hebben dan de waarde van de gewone panelen. Veel kans dat de opbengst morgen een stuk hoger ligt.Bombay wrote:Ik krijg de keuze uit 3 reclameborden. 2 van 15000€, en 1 van 12000€ voor 31 dagen. Is dat geen fout?
-
Inderdaad, enkel teams met een manager tellen mee.Kowalskii wrote:63 H.992
6000 4821 4074
-
Is inderdaad een topper in wording!!B e n wrote:Langs alle kanten is er wel interesse voor mijn RFke, wat niet helemaal abnormaal is als je zijn skills ziet. Net vroeg nog iemand hoeveel ik ervoor vroeg en heb 13-14M gezegd (Widlaks gaf 12M voor LM Musil toen 3 skills vol waren). Correcte prijs?
Mijn calculator geeft € 14.650.000 aan en de verwachting is dat deze BP 75,4 gaat halen bij 100% exp.
Voor minder dan dat bedrag zou ik hem in iedr geval niet weg doen.....

FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
-
meangreen wrote:Is inderdaad een topper in wording!!B e n wrote:Langs alle kanten is er wel interesse voor mijn RFke, wat niet helemaal abnormaal is als je zijn skills ziet. Net vroeg nog iemand hoeveel ik ervoor vroeg en heb 13-14M gezegd (Widlaks gaf 12M voor LM Musil toen 3 skills vol waren). Correcte prijs?
Mijn calculator geeft € 14.650.000 aan en de verwachting is dat deze BP 75,4 gaat halen bij 100% exp.
waarom hou je hem niet?
-
Heb pas nog een 23 jarige RF gekocht die bij 100 exp 74 gaat halen, dus heb er niet echt eentje nodig. Voor 15 miljoen wil ik hem wel van de hand doen hoor, binnenkort mss eens proberen op de TLbobtju wrote:meangreen wrote:Is inderdaad een topper in wording!!B e n wrote:Langs alle kanten is er wel interesse voor mijn RFke, wat niet helemaal abnormaal is als je zijn skills ziet. Net vroeg nog iemand hoeveel ik ervoor vroeg en heb 13-14M gezegd (Widlaks gaf 12M voor LM Musil toen 3 skills vol waren). Correcte prijs?
waarom hou je hem niet?

-
Inderdaad, gooi hem er gewoon voor 15M op als je dat er minimaal voor wilt hebben, ook al is het enorm hoog. Het moraal boeit bij een jeugdspeler toch nietB e n wrote:Heb pas nog een 23 jarige RF gekocht die bij 100 exp 74 gaat halen, dus heb er niet echt eentje nodig. Voor 15 miljoen wil ik hem wel van de hand doen hoor, binnenkort mss eens proberen op de TL

Prince88, proud manager of Fresh
Prince heeft geld te veel en wil zelf gewoon die speler kopenPrince88 wrote:Inderdaad, gooi hem er gewoon voor 15M op als je dat er minimaal voor wilt hebben, ook al is het enorm hoog. Het moraal boeit bij een jeugdspeler toch nietB e n wrote:Heb pas nog een 23 jarige RF gekocht die bij 100 exp 74 gaat halen, dus heb er niet echt eentje nodig. Voor 15 miljoen wil ik hem wel van de hand doen hoor, binnenkort mss eens proberen op de TL

Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
-
Vind je 15M dan te veel?Prince88 wrote:Inderdaad, gooi hem er gewoon voor 15M op als je dat er minimaal voor wilt hebben, ook al is het enorm hoog. Het moraal boeit bij een jeugdspeler toch nietB e n wrote:Heb pas nog een 23 jarige RF gekocht die bij 100 exp 74 gaat halen, dus heb er niet echt eentje nodig. Voor 15 miljoen wil ik hem wel van de hand doen hoor, binnenkort mss eens proberen op de TL