visje69 wrote: Het gaat daar niet over. Degene die ik gesloten heb zijn ofwel van dezelfde personen ofwel van hetzelfde onderwerp. De overige waren reeds beantwoord. Je ziet toch zelf dat drie topics onder elkaar met als titel 'Transfers' toch net iets teveel van het goeie is
Als iemand een eigen topic maakt voor een vraag over transfers vind ik daar weinig verkeerd aan, de gelijke titel zal wel eerder toeval zijn. Maar het is de moeite niet om over te discussiëren, wou het gewoon even laten weten
visje69 wrote: Het gaat daar niet over. Degene die ik gesloten heb zijn ofwel van dezelfde personen ofwel van hetzelfde onderwerp. De overige waren reeds beantwoord. Je ziet toch zelf dat drie topics onder elkaar met als titel 'Transfers' toch net iets teveel van het goeie is
Als iemand een eigen topic maakt voor een vraag over transfers vind ik daar weinig verkeerd aan, de gelijke titel zal wel eerder toeval zijn. Maar het is de moeite niet om over te discussiëren, wou het gewoon even laten weten
Misschien, maar twee topics met dezelfde titel van dezelfde persoon op nog geen 24u tijd. Zo kan morgen het hele forum volstaan (al is SP daar te dood voor...)
Nuja er is het vraagjestopic, ik vraag me af wrm mensen niet gwn daar naartoe gaan, het is toch duidelijk een veelgebruikt topic?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Ook hier geen problemen. Zowel thuis als op mijn werk niet. Op beide PC's zit IE.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
klein vraagje kan reeds gesteld geweest zijn dat weet ik ni. heeft een speler die nog niet voltraind is meer aan wedstrijden dan aan trainen alleen om sneller zijn max te bereiken of net niet? want doordat die speelt wordt makkelijker zijn uithouding of fitnes getraind en minder zijn skills of maakt da geen verschil?
mvg
Was het BLONDEL, dan was het ROOD, Was het BLONDEL, dan was het ROOD!!!!! FCB olé olé
zamoT wrote:klein vraagje kan reeds gesteld geweest zijn dat weet ik ni. heeft een speler die nog niet voltraind is meer aan wedstrijden dan aan trainen alleen om sneller zijn max te bereiken of net niet? want doordat die speelt wordt makkelijker zijn uithouding of fitnes getraind en minder zijn skills of maakt da geen verschil?
mvg
Je kan spelers zowel wedstrijden laten spelen als laten trainen Als je spelers laten spelen zal enkel hun ervaring stijgen. Skills stijgen door te trainen.