Een speler uit een jeugdcentrum wordt minstens zo'n 75% (theoretisch gezien is het laagste 62%). Over dat laatste is niet iedereen het eens. Sommigen zeggen dat je bij een jeugdcoördinator van 100% enkel meer kans hebt op een jeugdspeler, anderen beweren dat hij dan ook beter wordt dan bij een jeugdcoördinator van bvb 50%.royve wrote:Na een tijdje niet gespeeld te hebben ben ik weer begonnen met spelen.
Mijn vraag:
Hoe goed worden spelers uit een jeugdcentrum minstens? En maakt het kwa goedheid van de speler uit of je jeugdcoördinator niet 100% is?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
En de VS zegt heel veel over een speler? Of hoeft het helemaal niet zo te zijn dat als een jeugdspeler een lage VS heeft dat zn Hskills ook laag worden etc?
-
Als de VS hoog is (neem maar in de 90) heb je meer kans dat het een goede speler wordt (dit is dus niet altijd zo).royve wrote:En de VS zegt heel veel over een speler? Of hoeft het helemaal niet zo te zijn dat als een jeugdspeler een lage VS heeft dat zn Hskills ook laag worden etc?
Het kan even goed dat een speler met een lage VS hoge hoofdskills krijgt maar meestal floppen de andere skills dan wel. Natuurlijk zijn hier ook uitzonderingen op.
-
De VS telt net als de hoofdskills dubbel en is dus van belang bij een speler. Alle skills staan wel los van elkaar, dus een hoge VS is geen garantie voor hoge HS. Een speler met lage VS kan ook nog heel goed worden net zoals één met een hoge VS helemaal kan mislukken, alleen zijn die kansen kleiner.royve wrote:En de VS zegt heel veel over een speler? Of hoeft het helemaal niet zo te zijn dat als een jeugdspeler een lage VS heeft dat zn Hskills ook laag worden etc?
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
S.60/63/66 in A
heb nu ook geen problemen meer met het aanmelden 

-
Als ik een bericht wil posten. Krijg ik eerst een foutmelding, druk dan op F5 (vernieuwen). Dan op opnieuw (is een venster wat in beeld verschijnt). Dan staat er dat ik heb gepost. Geen groot probleem, maar fijn is anders..
FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
-
Dat is bij iedereenPuerto Del Salas wrote:Als ik een bericht wil posten. Krijg ik eerst een foutmelding, druk dan op F5 (vernieuwen). Dan op opnieuw (is een venster wat in beeld verschijnt). Dan staat er dat ik heb gepost. Geen groot probleem, maar fijn is anders..

-
Ik krijg gewoon een wit scherm, geen foutmelding.B e n wrote:Dat is bij iedereenPuerto Del Salas wrote:Als ik een bericht wil posten. Krijg ik eerst een foutmelding, druk dan op F5 (vernieuwen). Dan op opnieuw (is een venster wat in beeld verschijnt). Dan staat er dat ik heb gepost. Geen groot probleem, maar fijn is anders..
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
S.60/63/66 in A
-
Ik vind dat ook een foutmelding eigenlijk maar goedThe Amazing Spicy wrote:Ik krijg gewoon een wit scherm, geen foutmelding.B e n wrote:Dat is bij iedereenPuerto Del Salas wrote:Als ik een bericht wil posten. Krijg ik eerst een foutmelding, druk dan op F5 (vernieuwen). Dan op opnieuw (is een venster wat in beeld verschijnt). Dan staat er dat ik heb gepost. Geen groot probleem, maar fijn is anders..

hey, kunnen er ergens voorstellen gedaan worden ter verbetering/aanpassing van het spel of is dit onmogelijk?? want ik had een voorstel willen doen ivm met transfers, of het niet mogelijk was daar een klein zoekvenstertje te voorzien zodat je bv kon instellen dat je spelers zoekt met min- max skill van ... of min-max globale klasse van ... of min-max agressie van ... enz. zodat je ni elke speler hoeft af te gaan maar dat die dan automatisch geselecteerd worden en je daar kan uit kiezen bv.
mvg
mvg
Was het BLONDEL, dan was het ROOD, Was het BLONDEL, dan was het ROOD!!!!! FCB olé olé

By null at 2010-05-08
No Sweat No Glory

By null at 2010-05-08
No Sweat No Glory
-
Voorstellen kunnen geplaatst worden in dit deel van het forum (Alles over SP/Vragen). Topicnaam is dan [Voorstel] + korte beschrijving van het voorstel.zamoT wrote:hey, kunnen er ergens voorstellen gedaan worden ter verbetering/aanpassing van het spel of is dit onmogelijk?? want ik had een voorstel willen doen ivm met transfers, of het niet mogelijk was daar een klein zoekvenstertje te voorzien zodat je bv kon instellen dat je spelers zoekt met min- max skill van ... of min-max globale klasse van ... of min-max agressie van ... enz. zodat je ni elke speler hoeft af te gaan maar dat die dan automatisch geselecteerd worden en je daar kan uit kiezen bv.
mvg
bedankt dan gaan we dat direct doen eh.
mvg
mvg
Was het BLONDEL, dan was het ROOD, Was het BLONDEL, dan was het ROOD!!!!! FCB olé olé

By null at 2010-05-08
No Sweat No Glory

By null at 2010-05-08
No Sweat No Glory
-
Het probleem lijkt opgelostThe Amazing Spicy wrote:Ik krijg gewoon een wit scherm, geen foutmelding.

edit: Bij het topic "[voorstel] zoekfunctie transfers" had ik geen wit scherm.
Bij de plaatsing van dit bericht had ik weer wél een wit scherm...

Als ik een lening vervroegd terugbetaal, betaal ik dan ook nog de rente over de aankomende weken?
²remedy73 wrote:Het probleem lijkt opgelostThe Amazing Spicy wrote:Ik krijg gewoon een wit scherm, geen foutmelding.
edit: Bij het topic "[voorstel] zoekfunctie transfers" had ik geen wit scherm.
Bij de plaatsing van dit bericht had ik weer wél een wit scherm...
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)