yockr wrote:Het staat letterlijk in de regels en ik ga ervan uit dat die kloppen want die zijn geschreven door de developers.
Als dit zo is, wat is de reden dan dat veel managers conditie van spelers als laatste traint? Meer conditie is betere fitheid, dus kan meer wedstrijden spelen. Meer wedstrijden = meer ervaring.
royve wrote:Als dit zo is, wat is de reden dan dat veel managers conditie van spelers als laatste traint? Meer conditie is betere fitheid, dus kan meer wedstrijden spelen. Meer wedstrijden = meer ervaring.
Omdat de conditie ongeveer 0,2% daalt per simulatie dat er niet op getraind wordt. Een speler zal dus sneller voltraind zijn wanneer je conditie laatst traint. En de kans op een blessure is niet zo veel groter bij een lagere fitheid.
Ik weet niet of het zozeer aan de fitheid ligt (misschien wel), maar feit is ook dat een lagere fitheid vaak komt door vaak te spelen. En hoe vaker iemand speelt, hoe groter de kans op blessures. Dat is hetzelfde als je alle sims speelt, dan is de kans dat je totale selectie meer blessures krijgt hoger dan wanneer je maar 2 sims per dag speelt.
ik ben nieuw en had een klein vraagje,heb net een bod gedaan op een speler en bij het deel uitgebrachte boden staat die speler met een datum en uur achter(daar boven een kalender met beschikbaar vanaf)-->ik veronderstel dat dit betekent wanneer hij na 3dagen groen wordt op de tl lijst?
Maar mijn vraag was wanneer deze spelr nu verkocht wordt?
milanV wrote:ik ben nieuw en had een klein vraagje,heb net een bod gedaan op een speler en bij het deel uitgebrachte boden staat die speler met een datum en uur achter(daar boven een kalender met beschikbaar vanaf)-->ik veronderstel dat dit betekent wanneer hij na 3dagen groen wordt op de tl lijst?
Maar mijn vraag was wanneer deze spelr nu verkocht wordt?
De eerste 4u simulatie na nog eens 3 dagen, als er geen nieuw bod is in de laatste 24u.
royve wrote:Is het zo dat spelers met een lage fitheid eerder kans hebben op een blessure? Gek genoeg: nee
Of gaat het hier alleen om een mindere prestatie van een speler met minder fitheid?Inderdaad een veel minder goede prestatie
Kan iemand anders het nog bevestigen dat je niet meer kans hebt op een blessure bij lage fitheid en dat het gewoon Random bepaald wordt?
Ja, dit is 100% zeker. Er zijn genoeg managers die aan een topteam aan het bouwen zijn en hun spelers vreselijk veel ervaring willen laten opdoen in vrij weinig tijd. Deze managers beamen dat die veelspelende spelers (met fitheid vaak 0%) niet vaker gekwetst zijn dan andere spelers!
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
@ Royve: Onderstaande speler heeft al een maand een lage fitheid (steeds onder 50 maar meestal onder 30) en is nog geen enkele keer geblesseerd geweest. Hij speelt 8 op 10 matchen, vrij veel dus
royve wrote:Ik zie veel managers 4 thuis vr's per dag spelen. Mijn vraag is of het veld hierdoor niet slecht wordt, als je zoveel VR's speelt?
Op elk veld kan je een aantal matchen spelen dus als je elke dag 4 wedstrijden thuis speelt zal je je veld sneller moeten vervangen.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
royve wrote:Ik zie veel managers 4 thuis vr's per dag spelen. Mijn vraag is of het veld hierdoor niet slecht wordt, als je zoveel VR's speelt?
Op elk veld kan je een aantal matchen spelen dus als je elke dag 4 wedstrijden thuis speelt zal je je veld sneller moeten vervangen.
Wat moet ik verstaan onder 'sneller' ?
En hoeveel wordt je veld bijgewerkt met de sim van 04:00 uur met een Terreinverzorger van 100% ?
Volgens mij komt er per dag 10% bij (bij een terreinverzorger van 100%)
Hoeveel er per wedstrijd vanaf gaat is niet geheel duidelijk, maar mijn ervaring is dat de kwaliteit van je veld ineens sterk kan afnemen. Of dat komt door de leeftijd van het veld, of het aantal wedstrijden dat erop gespeeld is weet ik niet. Bij een vers veld gaat er ca. 3-4% (Liga's en Bekers wellicht meer) per wedstrijd vanaf. Bij een oud veld dus meer...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.